Перейти до змісту

Відеокарта для роботи з графікою, Solidworks 2016


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 23.03.2017 в 18:10, Ukrainec сказав:

Наприклад побудова такої х-ні займає ну дууууже багато часу:

Показати  

Що ти розумієш під словом "побудова"? Тормозить, коли скажімо екструдиш форму зі скетчу чи коли маєш вже готову деталь і починаєш її крутити, збільшувати, добавляти на її поверхні нові скетчі?

 

  В 23.03.2017 в 18:10, Ukrainec сказав:

Це нормально?

Показати  

Не нормально. Деталь вигладає відносно нескладною. Хіба що ти соти отих решіток будував з окремих елементів і в тебе там тисячі деталей з купою звязків.

 

  В 23.03.2017 в 18:10, Ukrainec сказав:

чи допоможе пришвидшити обрахунки відеокарта? 

Показати  

Ні. Основна обчислювальна потужність потрібна, коли ти робиш фінальний рендер, працюєш в режимі Real View чи симулюєш фізику.

 

  В 23.03.2017 в 18:10, Ukrainec сказав:

відео як показує MSIафтебурнер  взагалі не задіяне.

Показати  

Так і має бути. Відобразити таку деталь для відахи нескладно. 

 

А взагалі при роботі в CAD-софті все впирається в проц/память, а відаха треба тільки для візуалізаціїї робочого процесу, а також в випадках, коли необхідно зробити фінальний рендер сцени з купою постефектів.

  • Відповідей 125
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

 

  В 23.03.2017 в 19:57, Savage сказав:

овом "побудова"? Тормозить, коли скажімо екструдиш форму зі скетчу чи коли маєш вже готову деталь і починаєш її крутити, збільшувати, добавляти на її поверхні нові скетчі?

Показати  

друге

 

  Цитувати

Не нормально. Деталь вигладає відносно нескладною. Хіба що ти соти отих решіток будував з окремих елементів і в тебе там тисячі деталей з купою звязків.

Показати  

Прорізав з масиву

Опубліковано
  В 23.03.2017 в 20:21, Ukrainec сказав:

друге

Показати  

Ок. Тоді подивись, скільки в тебе показує FPS, коли ти крутиш / збільшуєш / виділяєш певні елементи. Я юзав Fraps, але, можливо, в 2016 Соліді вже завезли нормальний перегляд статистики, де відображаються FPS.

Опубліковано

Ні, проблем з fps проблем немає при обертанні деталі, навіть більші збірки на 50-70 деталей не тормозять (відносно). А ось коли виникла потреба зробити саме цю деталь то виникла така проблема. Проблема виникає коли намагаюся прорізати отвори масивом (як на картинці) а коли закруглюю більш ніж 4 грані тих отворів йде жахливе підвисання соліда.

Грішу на не професійну відеокарту з її дровами 

Опубліковано
  В 23.03.2017 в 20:38, Ukrainec сказав:

Проблема виникає коли намагаюся прорізати отвори масивом (як на картинці) а коли закруглюю більш ніж 4 грані тих отворів йде жахливе підвисання соліда.

Показати  

Я думаю собака зарита в цьому місці. Маю на увазі у виконанні самих операцій (можливо десь йде якийсь конфлікт).

 

  В 23.03.2017 в 20:38, Ukrainec сказав:

Грішу на не професійну відеокарту з її дровами 

Показати  

Можливо й так, але маловірогідно. Я в свій час працював в Соліді навіть на інтегрованому відео проца 3570K, а воно в рази слабше твоєї GTX760.

Опубліковано

пробую перестроїти, зменшивши кількість масивів, ніби менше часу обраховує. Поетапно прорізую отвори, нарізаю радіуси, але це теж час не малий в ручну все робити! При прокрутці такої деталі фрізи жахливі, 0,5-1 кадри/с, а проц завантажується двома ядрами сумарно до 45%, відео працює лиш на 1-2%

 

Показати прихований контент  

58d445ac175a9_2.thumb.jpg.15cfb0d7a33cab981630e12650cdef5c.jpg

Hide  
Опубліковано

Ще покрутив, проц ніби завантажується всіма 6-ма ядрами по 25-40%. кожне, так що це дає підстави вірити в підтримку багатоядерності?!

Опубліковано
  В 23.03.2017 в 22:18, Ukrainec сказав:

Ще покрутив, проц ніби завантажується всіма 6-ма ядрами по 25-40%. кожне, так що це дає підстави вірити, про підтримку багатоядерності?!

Показати  

Підтримка багатоядерності є, оптимізаціє немає, Тобто новіший 2-ядерний проц, на новішій архітектурі з більшою частотою взує -4-6-8 ядерники з меншою.

Опубліковано

Крутив в 2017 соліді на звичайній відясі. (960).  - все чудово і без фрізів. 

Пробував згладжувати грань по типу як вже згладжена одна з граней - якщо відключити прівью то впринципі також нормально. але тут вже проц грає роль імхо.

Опубліковано
  В 23.03.2017 в 22:41, Kazus сказав:

Крутив в 2017 соліді на звичайній відясі. (960).  - все чудово і без фрізів. 

Пробував згладжувати грань по типу як вже згладжена одна з граней - якщо відключити прівью то впринципі також нормально. але тут вже проц грає роль імхо.

Показати  

Ти пробував виділяти її як на картинці і крутити, і все без фрізів?:ohmy:

Який в тебе CPU?

Які драйвери на відеокарту стоять?

 

Опубліковано

Пробував виділяти як на скріншотах. Все нормально. Проц i7-6700, при прокрутці у вьювпорті він не грає ролі, тут тільки відеокарта. Драйвер просто самий новий з сайту нвідіа

Показати прихований контент  

11.thumb.jpg.3a3a63b663fa0ebb8a765b4014d828cd.jpg22.thumb.jpg.98b423bf47d0f2bd9dfe857c2313bc2e.jpg

Hide  

 

 

Опубліковано
  В 24.03.2017 в 09:07, Kazus сказав:

Пробував виділяти як на скріншотах. Все нормально. Проц i7-6700, при прокрутці у вьювпорті він не грає ролі, тут тільки відеокарта. Драйвер просто самий новий з сайту нвідіа

Показати прихований контент

11.thumb.jpg.3a3a63b663fa0ebb8a765b4014d828cd.jpg22.thumb.jpg.98b423bf47d0f2bd9dfe857c2313bc2e.jpg

Hide

 

 

Показати  

А можна ще попросити прорізати одночасний масив аналогічних отворів, там де є місце з низу? або відкотитися і зробити це на всю заготовку. В мене  це займає по 3-4 хв на 1/3 площі і до 8хв на всю площу..

 

І в мене чомусь навпаки, при обертанні (як на картинці) проц грузить, а відео "мовчить", ну 2-3% не рахується

Опубліковано

@Ukrainec  Спробував варіант з добиванням масиву до кінця. Під час побудови самого масиву з ескізів фріз був тільки в кінці на 1 сек.  Операція вирізання зайняла десь 15 сек.

 

Опубліковано

Зрозуміло, в мене фрізи з"являються на 15с як тільки я виберу щоб виділити деталь. Мо то все ж таки проц?

 

Запустив щойно дану деталь на робочому ноуті (теж SW2016) з двухядровим CPU p8700, так ось при її обертанні проц вантажить лише на 50, при цьому система щось оптимізує, але вантажить його все одно лиш строго на половину. Виходить підтримки багатоядерності таки немає? :(

Опубліковано

Спробуав також вирізати всі отвори одинм ескізом. Точно час не скажу, але по відчуттю вирізання зайняло близько 2 хвилин.

1111.thumb.jpg.997a9906688663378d0abdebe5670a6a.jpg

Опубліковано
  В 24.03.2017 в 09:59, Kazus сказав:

Спробуав також вирізати всі отвори одинм ескізом. Точно час не скажу, але по відчуттю вирізання зайняло близько 2 хвилин.

 

Показати  

А рівень завантаження CPU і GPU не дивився під час цього процесу?

Опубліковано
  Цитувати

Зрозуміло, в мене фрізи з"являються на 15с як тільки я виберу щоб виділити деталь. Мо то все ж таки проц?

Показати  

 Навряд. По-ідеї проц не має використовуватись при відображенні.

 

  Цитувати

А рівень завантаження CPU і GPU не дивився під час цього процесу?

Показати  

зараз спробую ще раз і подивлюсь

Опубліковано

По результатам тестів - Під час самого вирізання (коли задіяний проц) солідворкс не використовує всі потужності. Грубо кажучи навантажено нормально тільки 1 ядро, а інші майже по нулям. Інколи навантаження на "працюючому" ядрі падає і тоді задіюються декілька інших ядер. Відеокарта при цьому по нулям як і має бути.

 

При роботі у вьювпорті - навантаження на відео доходить до 80-90 процентів в піках. В середньому -  в районі 50 процентів. Але саме цікаво, що при цьому також іде нормальне навантаження на всі ядра процесссора. (30-60 процоентів). Тобто таки залежність від процесора є. Я був неправий.

Опубліковано
  В 24.03.2017 в 10:20, Kazus сказав:

По результатам тестів - Під час самого вирізання (коли задіяний проц) солідворкс не використовує всі потужності. Грубо кажучи навантажено нормально тільки 1 ядро, а інші майже по нулям. Інколи навантаження на "працюючому" ядрі падає і тоді задіюються декілька інших ядер. Відеокарта при цьому по нулям як і має бути.

 

При роботі у вьювпорті - навантаження на відео доходить до 80-90 процентів в піках. В середньому -  в районі 50 процентів. Але саме цікаво, що при цьому також іде нормальне навантаження на всі ядра процесссора. (30-60 процоентів). Тобто таки залежність від процесора є. Я був неправий.

Показати  

Звісно є) Частота та архітектура (с)

Опубліковано

Кароч роблю висновки:

солід -  г-но, бо в 2017 році не підтримує багатоядерність;

Інтел CPU рулить, бо має кращу продуктивність на ядро, або якось оптимізував свої CPU  для роботи з однопотоковими додатками. Не виключено, що пробашляв виробникам CAD софта бо тоді топові І7 були б ніц не варті, клієнти вдовольняли  апетити дешевшими і3 ,  і5 та FX -ми  продуктивності яких би цілком вистачало;

Амд CPU - класний, але трішки жертва аборта в цій ситуації!   

 

Опубліковано
  В 24.03.2017 в 19:24, Ukrainec сказав:

Інтел CPU рулить

Показати  

єдине правильне речення за всю тему! :)

 

  В 24.03.2017 в 19:24, Ukrainec сказав:

Амд CPU - класний, але трішки жертва аборта в цій ситуації!   

Показати  

Ще одне правильне речення. :)

 

А якщо серйозно, то  в більшості холіварів про процесорну релігію, висновок напоршується один :

робота і продуктивність = Intel

Мультимедія і цяцьки = AMD (окрім випадків, коли софт і цяцька не проплачені виробниками процесорів і відеокарт)

 

 

Опубліковано
  В 24.03.2017 в 19:32, Zheny@ сказав:

єдине правильне речення за всю тему! :)

 

Ще одне правильне речення. :)

 

А якщо серйозно, то  в більшості холіварів про процесорну релігію, висновок напоршується один :

робота і продуктивність = Intel

Мультимедія і цяцьки = AMD (окрім випадків, коли софт і цяцька не проплачені виробниками процесорів і відеокарт)

 

 

Показати  

Давай не будемо зараз роводити холівар в цю сторону, просто зараз (приблизно останні років 10) інтел рулить, а я ще пам"ятаю часи коли з заздрісттю дивився на продукцію AMD.

Я й подумати не міг що тут все так запущено/проплачено. 

Для мене важлива продуктивність в додатках / грн., АМD FX в принципі в мультимедіа показує себе в цьому плані цілком на рівні.

Є наприклад додатки, де АМД цілком на рівні конкурує з Інтелом, нажаль в cad сегменті дууууже все запущено! Багато прог для рендеру давно оптимізувались під багатопоточність, нажаль кілька основних гравців через "загадкові причини" так і не розродяться цією підтримкою.

 

Мені обідно, що змінивши Q6600 на FX немає відчуття росту продуктивності в цьому додатку :wacko:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...