Перейти до змісту

Вакансія менеджера по роботі з клієнтами


Superman

Рекомендовані повідомлення

Запрошуємо до участі в конкурсі на посаду менеджера по роботі з клієнтами для обслуговування вхідних дзвінків.

Основні вимоги:

  • вища або незакінчена вища освіта;
  • грамотне усне та письмове мовлення, хороша дикція (російська мова);
  • вміння вести переконливі бесіди по телефону;
  • знання пакету Microsoft Office та інструментів Google Docs та Sheets на рівні користувача;
  • особисті якості: орієнтація на результат, системний підхід до роботи, комунікабельність, відповідальність;
  • досвід обслуговування вхідних дзвінків буде вважатись перевагою;
  • досвід продажів по телефону бажаний і буде вважатись перевагою.

Основні обов’язки:

  • обслуговування вхідних дзвінків від клієнтів компанії;
  • внесення пропозицій щодо покращення якості обслуговування клієнтів та роботи загалом.

Наші переваги:

  • професійний та особистісний розвиток;
  • молодий та дружній колектив;
  • заробітна плата — 4200 грн/міс після випробувального періоду (1 місяць);
  • робота 2/2 (2 дні робочі, 2 дні вихідні);
  • повна зайнятість, офіс в «Директорії», Луцьк.

Щоб отримати запрошення на співбесіду, надішліть своє резюме на ел. пошту [email protected]

ТзОВ "Сонорес Маркетинг"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Superman сказал:

заробітна плата — 4200 грн/міс після випробувального періоду (1 місяць);

Один місяць випробувального періоду - за просто так, чи оплачується?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hours ago, sss381 said:

Один місяць випробувального періоду - за просто так, чи оплачується?

Звісно ж оплачується - 3000 грн за перший календарний місяць. При цьому навантаження (=навчання) дається поступове - спочатку буквально по кілька годин в день, потім новий працівник переходить на стандартний робочий графік 2/2. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...