Перейти до змісту

Життя дитини в садочку та початкові класи - це БАЗА для життя людини


VilanS

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Добрий день всім. Пишу про дошкільну освіту та початкові класи і надіюся сконцентрувати на цьому Вашу увагу!

Річ в тому що цей період є базовим в формуванні дитини і для подальшої школи, університету і початку дорослого життя!

Базовий з точки зору психіки і з точки зору фізіології !!! дитячого організму !!! Детальніше у відео Жохова, вчитель який досить детально дослідив

цю тему. 

 

п.с. сам вчитель є російським, і його погляди нічим не відрізняються якби він розмовляв на англ., чи німецькій. Ліберальні безвекторні, суто людські висловлювання.

 

Надіюся відео Вам сподобається, там багато корисного для батьків в першу чергу. Тому, що щаслива дитина - це енергія для батьків! їм тоді легко працювати і легко

сімю розвивати.

 

 

Опубліковано

Діагноз в країнах Європи і Штатах  "Гіперактивність дитини" і для зрівняловки приписують всяку хімію і препарати!(((

http://virgo.org.ua/index.php/nevrologiya/798-гіперактивність-симптоми-особливості-поведінки-дітей-причини-гіперактивності-підхід-до-лікування

 

ТОБТО  Соціум розвивається для ефімерного блага, а розвиток людини блокують!!! створюючи масове пригнічення природи дитини, щоб

зробити поведінку людини контрольованою!(((  заганяють в певні існуючі рамки дитину.

Опубліковано

Цитати з відео системи Жохова  (Вебінар №1 Жохов, якщо ввести в Ютуб):
1) в нас заведено не тільки намалювати, а й розяснити смисл намальованого;
2) діти інакше сприймають від дорослих, і зачасту вони вчителям існуючої системи роз'яснюють смисл своїх фраз, бо дитячий мозок сприймає природньо. Мозок вчителів система зробила керованим певними стереотипами, конфліктами, соціальними процесами;
3) нездорове хіхікання на уроках і в житті - це від невірного ставлення до хлопчиків (осудження, зацикленості, концентрації на поведінці, звичках дитини) і це починаючи з моменту народження;
4) в дитячому садочку і також молодші класи, завжди виникає питання хто самий поганий - і майже завжди на хлопчиків спихають;
5) ефект жахливий - бо природою не закладено різниці між людьми і дітьми, соціум зарання формує негатив, і різницю в розвитку хлопчиків і дівчаток; є рішення, співи допомагають у рівновазі розвитку;
6) у Жохова навчання по підходу "нежіноче", в усій радянській початковій школі і зараз по країнах СНД по типу все "жіноче", тобто є певні методи і поняття, зокрема поняття в перших класах "посадити дітей за парти";
7) не від жінки-працівника залежить, а від типу сприйняття інформації залежить;
8) хлопчики і дівчатка обробляють інформацію по-різному;
9) з шкільного уроку, хлопчик догадався, швидко підскакує, а вчителька каже питатиму тих хто правильно руку підняв (осуджує активну природу дитини-хлопчика), це для хлопчика соціальна смерть;
10) природа дитини така що, думка спрацьовує при русі, якщо дитина не рухається дитина не може думати!
11) чому діти тупішають? і це з власного прикладу похресників знаю при початкових класах. відсутність руху під час навчання.
12) музика "рок" - отрава для мозку, угнітаюче діє на дієві центри. Навязливість, пригнічення і залежність у русі від музики "рок" виникає. Людина без музики не рухається.
13) моторика письма - це вплив на розвиток дитини, вказівний палець має бути прямим. Американці навіть ручку придумали для цього "pen again". Тоді нема втоми від письма.
14) раніше дуже багато читали, а зараз мало, чому? гармонічний процес читання людини при навчанні гублять, зокрема правильне дихання при читанні.
15) структура читання гармонічна для дихання, діафрагми. Мозок при читанні по складах починає тормозити, бо природне читання - це читання цілісне, буквами і символами, цілісним словом, образне. Тому дитина тупіє коли починає читати по складах.
16) після третього покоління інтелектуальний рівень суспільства закріпляється на генетичному рівні!
17) в Фінляндії краща школа освіти в світі зараз.
18) Дитина хоче все лишнє зняти (про одяг), тому що 20% кисню людина отримує через шкіру! це важливо, а вчителі кричать, що холод, сквозняки. Чим більша поверхня шкіри відкрита, або вільний натуральний одяг, тим краще дихання.
18а) Дитина зіває на першому уроці - бо кисневе голодання від шкіри (після сну, швидко вмився, одягнувся і в темпі в школу). Якщо фізкультура перший урок - можуть бути втрати свідомості. Зранку дати подихати шкірі дитини.
19) В кожному класі дитсадка і школи має бути встановлений термометр і гігрометр. Вологість в класі - це "важлива" річ, як і температура.
20) Зранку або ввечері теплий душ, намочився і витерся. З милом митися раз два рази в тиждень.
21) є адміністратори-чиновники, які принципово не хочуть брати систему у виконання. Толстой писав, що ніяка влада не зацікавлена у розумних людях. Головна відмазка - ви всіх виучите, а хто тут працювати буде?)
22) чиновник - це людина, яка живе в кліше, правилах, він в рамках!( і тому результат у них відсутній. Люди і бізнес, життя, живуть на результат.
23) шкільні моменти, коли дитина "повинна" сидіти за партою і тримати себе в рамках - це жах для розвитку! дитина в таких умовах мислить тільки 4-5 хвилин за урок.
24) співати на початку уроку і в кінці уроку, тоді мозок відновлює свою природну роботу, мислення.
25) людина мелодію сприймає правою долею мозку (образність), а ритм і текст лівою долею мозку (логіка) і якщо розвиток звязків долей мозку малий, тобто дитина не співає, то тормозиться розвиток.
26) діти рахують не лівою півкулею, а правою, яка значно потужніша. І якщо така дитина попадає в системну освіту вчителька відразу каже, що дитина десь підглянула і психічно руйнує дитину. Одиниці виживають.
27) важливо, щоб дитина при навчанні могла свої думки почути.
28) коли хочете дитину вивчити шукати не школу, не директора, а вчителя, тобто людину-вчителя.
29) вправи для очей, щоб зір був 100%, задіяти обидві пари мязів очей. В інтернеті є, вони досить прості.

Опубліковано

Цитати з другого відео-вебінару Жохова ( Вебінар №2, Жохов, ввести в Ютуб):
в кожного своя правда, а в дітей правда одна - бути щасливим, подивіться будь ласка відео, якщо забажаєте.
1) 50-60-ті роки 20 століття повну середню освіту отримувало 25% населення;
2) приблизно до 85 року 20 століття школа перестала випускати якісно освічених учнів;
3) зараз ми маємо два покоління недоосвічених людей і як наслідок багато подвязок, корупції і чиновників, щоб вижити;
4) Вибачте, така статистика, сьогоднішні батьки і бабусі, дідусі недоосвічені;
5) кожен по собі знає як йому чого не вистачає і який є невикористаний потенціал;
6) в 20-му столітті говорили з пяти вчителів по статистиці: один - завжди буде старатися і працювати незалежно від умов, один - не буде працювати ні при яких умовах, троє - при певній мотивації підтримують процес навчання і працездатність;
7) саме головне - це вибирати вчителя, а не школу;
8) звязки в мозку між півкулями це основне, співи допомагають їх розвивати;
9) мелодію сприймає права півкуля мозку, слова і ритм ліва півкуля мозку;
10) в хлопців від природи менше між півкулями звязків ніж в дівчат. Тому варто їх берегти, менше осудження, страхів, більше співів і спілкування.
11) вже з садочків і початкових класів діти діляться на бригади.в садочку і початкових класах повинні бути спілкування, співи, навчання без страхів і соціального тиску вчителя.
12) коли розповідають дома діти про утиски - батьки цим нехтують!!!((( бо це якби дитяче і мало важливо.
13) в Жохова відсутні методи НЛП для навчання, які в дорослому житті дають свої проблеми;
14) щоб зробити суспільство кращим дітям приходиться долати страхи батьків!((( батьки за баблом спихають проблеми на дітей, психічно.
15) в умовах навчання-спілкування формується щаслива дитина, яка має апетит, стає здоровішою і виліковується фізично, бо психічно дитина здорова! Дитина хоче вчитися, легко батькам, дитина дає батькам енергію щастя!
16) Західне навчання все направлене на ліву півкулю мозку (логічну складову людини).
17) в Жохова навчання направлене на праву півкулю мозку, яка швидша, яка дитині економить фізичні зусилля і легко вчитися, більше щастя від освіти! Права півкуля мозку швидше працює і дає результат миттєво, ліва півкуля мозку - це логічне ланцюжкове навчання методом примусу і повторювання, таких людей "обзивають зубрилками".
18) період двох років дитячого садочку і початкової школи - це НАЙВАЖЛИВІШИЙ період у формуванні особистості в житті. Якщо сформована нормальна робота мозку, дитині далі легше жити!!!
19) Важливо дітей в початкових класах вчити без зміни складу класу!!!
20) зараз проблема не в программах, не в книгах, а як не банально в дітях - тобто в способах життя і роботи мозку!
21) Діти не в стані сприйняти освіту незалежно від матеріалу, все залежить від людини-вчителя і його методів! тобто соціального бачення вчителя!
22) діти-індиго це ВСІ ДІТИ!!! все залежить від того як до дитини ставляться навколишні люди. Зараз дуже багато дітей від зовнішнього тиску стають замкненими, відчуженими і тд і тп. Здоровя дитини погіршується від психічного ставлення до дитини. Якщо дитина психічно захищена від негативу вона буде здорова фізично і щаслива!!!
23) Зараз дітей массово обзивають наглими, байдужими, пофігістами, а насправді це захист дитини психічно від негативу соціуму, а люди прагнучи від них витягнути виправдання для себе вішають на дітей ярлики!!!(((
24) по статистиці діти, більшість тупішають до пятого класу.
25) потреба жити дитини - це РУХ! активність, дієвість. Соціум на нього вішає ярлик гіперактивність з недоліком концентрації уваги!(((((
26) Всі проблеми дорослого життя - це закладається в дитинстві!!!
27) Всі щасливі моменти життя - це закладається в дитинстві!!!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...