Перейти до змісту

Вібираю повітряну вилку


Рекомендовані повідомлення

Гг, от тільки хто перебирати її буде, і за скільки. :D:D  Досить подивитись на борді фото, як з нею морокався один такий любитель, як все бажання бути власником такого чуда зникає чомусь раптово й безповоротно. А перебирати треба як і всі, раз в півроку.

Якщо брати, то з новіших, без гофри, кажуть, дещо цікавіша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 108
  • Створено
  • Остання відповідь

Лефти в указанный бюджет слегка не входит))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 хвилин тому, Miro сказано:

Гг, от тільки хто перебирати її буде, і за скільки. :D:D  Досить подивитись на борді фото, як з нею морокався один такий любитель, як все бажання бути власником такого чуда зникає чомусь раптово й безповоротно. А перебирати треба як і всі, раз в півроку.

Якщо брати, то з новіших, без гофри, кажуть, дещо цікавіша.

Ну велозона акредитований сервіс по переборці одноногих. Всі запчастини для ремонту доступні, тому можна вважати її не вбиваємою, якою б вона б/в не була. 

І ти на скільки мені відомо то і об ребу руки не мараєш.  І я б не  сказав, що так часто її обслуговувати треба. Щоб змастити направляючі і почистити фільтр я вважаю особливого розуму не треба. 

11 хвилин тому, romanc сказано:

Лефти в указанный бюджет слегка не входит))

 

 Погодься, що "слегка", але якщо хочеться купувати "плюш" то вже тра купувати справжній!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колесо щоб поміняти, гемор ще той: http://forum.velomania.ru/archive/index.php/t-123815.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 хвилин тому, Miro сказано:

Колесо щоб поміняти, гемор ще той: http://forum.velomania.ru/archive/index.php/t-123815.html

... не читайте радянських газет на ніч!

Говорю тобі тобі з практичного боку

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Poison, хороший предновогодий вброс))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 30.12.2016 at 18:03, sanbOK сказал:

 

я думаю Poison помилився з моделлю і малось на увазі ХС, а не трейлова версія Екпікона.

Не помилився ,саме таку вилку знайшов за 4000грн там можна міняти хід від 80 до 150 мм

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, romanc сказал:

Poison, хороший предновогодий вброс))

Ну скажімо не вброс ,я дійсно надумав міняти вилку .Спочатку взагалі в тему ніхто не заходив поки сваритись не почали:D Ще один плюс сантура що в комплекті іде кнопка блокування вилки на кермо,і її непотрібно докупляти окремо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Poison, сваритися? Ха, погано ти нас знаєш. Це ми так спілкуємся!))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Ukrainec сказал:

... не читайте радянських газет на ніч!

Говорю тобі тобі з практичного боку

 

 

 

 

Думаю, українці дещо недосвідчені в американських штучках. =)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 30.12.2016 at 18:03, sanbOK сказал:

 

я думаю Poison помилився з моделлю і малось на увазі ХС, а не трейлова версія Екпікона.

Посипаю голову попелом ,так дійсно помилився малась на увазі ця вилка http://www.srsuntour-cycling.com/el/bike/forks/Epixon-Epixon-9-26-5354.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Poison сказал:

там можна міняти хід від 80 до 150 мм

 

До 140мм якщо точно. 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Трохи інформації мені підкинув продавець вилки сантур. Це сантур 2016 року , китайці зпростили конструкцію та замість обслуговуемого картриджу ставлять закритий, брав з китаю, в того ж продавця брав у 2014 році був обслуговуемий картридж! на вилці написано Тайвань!   продав з цієЇ партіЇ 6 шт., тідьки добрі відгуки , за ці гроші рахую дуже гарна пропозиція! ) гадаю не треба переживати за закритий картридж, ходить в середньому 3 роки ( дивлячись як Їздити звічайно) потім потроху починає дубіть, зменьшуеться хід вилки коштуе новій 600-700 грн!    є маркування на короні, перша буква вказує краЇну походження,  тайвань  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 годин тому, Miro сказано:

Думаю, українці дещо недосвідчені в американських штучках. =)

Може, але при наймі самі їх обслуговують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як частий юзер мануалів по вилка можу сказати точно ніяких сантурів!!! На вище вказаний бюджет шукайте краще рокшок, самий простіший в обслуговуванні та й не сильно вибагливий особливо зі стальними ногами. По роботі самий бютжетний рок шок буде краще працювати за сантур, особливо якщо раз на 2-3 міс чистити та змазувати сальники, та й то це не обовязково. Якщо потрібна плюшева робота то тоді тільки дуал ейр(дві повітряні камери) якщо треба щоб просто полегшити свою їзду то достатньо соло ейр( одна повітряна камера). Можна якусь фоксу але вона більш вибаглива до сервісу та й на таку суму дуже важко знайти в гарному стані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можливо я щось незрозумів ,але як на мене одне діло читати мануали ,а інше діло ремонтувати чи їздити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, Poison сказал:

Можливо я щось незрозумів ,але як на мене одне діло читати мануали ,а інше діло ремонтувати чи їздити.

 

Смішно коли це говорять kooper

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не смішно, бо з боку купера таке вкидувати не об'єктивно.  

Я наприклад знаю один лише загальний недолік сантура, але у випадку Поісона, він може бути не критичний. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут упоминали необслуживаемые картриджи Сантуров, так это в плюс таким юзерам,  как я))). И не поняттно, почему масло в рш надо менять каждые 500 км, а в картридже не надо за всю его жизнь, у меня он прожил 8 лет, а башинги и резинки  уже 10 и покрытие на ногах не потерто. Разбиралась за всю жизнь раза 3.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я нічого проти не маю дишевим сантурам (типу звичайним пружиним), а от платити такі гроші за вилки епікон або аксон це розвод чистої води. 

20 часов назад, Poison сказал:

Можливо я щось незрозумів ,але як на мене одне діло читати мануали ,а інше діло ремонтувати чи їздити.

Якраз малося на увазі що вилки часто ремонтую та тестую. 

 

8 часов назад, romanc сказал:

у меня он прожил 8 лет, а башинги и резинки  уже 10 и покрытие на ногах не потерто. Разбиралась за всю жизнь раза 3.

Все ж залежить від того як її використовувати, та й робота самої вилки кожному по різному влаштовує. а виробник для того вказує обовязковий час проходження ТО щоб міг дати якусь гарантію на свій товар, він вимагає певних технічних дотримань(як в машині) не пройшов вчасно ТО, щось вийшло з ладу значить сам виноватий. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у меня сантур 2006 года, воздушка с картрижем, алюминиевыми ногами и штоком. выносной блокировкой. Отскок был, но не настраивался. точную модель не знаю, т к. перекрашена была до меня. Для туризма без гоночных требований, по-моему, хороший вариант. Разборка очень простая, не требующая спец инструмента и спец масла. (главное воздух не забыть спустить;))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вилка ,на 90% асфальт (хреновий) ,головна задача зняти навантаження на рукі,гріпси зняли 10% . Плюси сантура вага на кілограм  ,блокування на руль , зміна ходу до 140 мм ,ціна на тисячу грн , три роки на картридж за 700 грн то дрібниц

kooper всі кажуть сантур погана ,але ніхто не каже чому. 

P.S Ні чий авторитет не хочу принижувати ,я просто повітряними не користувався ,тому гуру  вилок незнаю:).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грипсы ERGO с рожками?))- самый туристический вариант.

К воздушке желательно покупать насос высокого давления.

Смена хода до 140 мм на хардтейле ни к чему, это для более жесткого катания , да и геометрия изменится - будет рулиться по другому на 140. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені 100 в самий раз ,але хай буде . ручкі без рожок але з виступом запястя хоч перестали боліти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТГоловне завдання: ти хочеш прибрати вібрацію на кермі, прикатанні по поганому асфальту. Для того щоб досягнути цієї мети величина ходу виделки має побічний, вплив, але як правило майже не впливає.

Чому: тому що при катанні поганому асфальту,  має місце дрібні і часті углублення і виступи, подекуди до 3х сантиметрів. Це також в більшій мірі актуально і при катанні по грунтовій дорозі. Так ось при проїзді цих нерівностей пружинний елемент зазнає дуже частих, але з малою амплітудою коливань. Кожна виделка крім ходу має такий паразитичний ефект, як зусилля строгування на втулках з фіксованого положення, так ось під час коливання виделка робить таке собі строгування після наїзду  на кожну ямку чи виступ перешкоди. І чим більше зусилля строгування тим сильніше ви відчуваєте вібрацію на кермі, таке собі найголовніше дельта Р, яке створює вібрацію на кермі і при зменшенні тертя на втулках воно теж зменшиться.  Картридж не панацея, бо навіть в топових рокшоківських сідах (фоски не їв не бачив) він в більшій мірі призваний гасити коливання, а не вібрацію з високою частотою і я не вірю що у виделках нижнього діапазону він кращий. З того що я бачив, то сантурівський трішки помітно "тупить" як новий, з часом розходжується. Тип пружини: повітряна чи стальна теж майже не впливають на гасіння вібрації.

Що є панацеєю для двуногих виделок:

1) своєчасне проходження ТО для підтримання належної кількості змазки на направляючих втулках вилки і в поршневій камері.

2) часково допомагає дуал ейр

3) тертя завжди менше у виделок з анодованими алюмінієвих ногами (перевірено експериментами)

Так що якщо не хош лефтю, то бери на що грошей вистачає і своєчасно, або навіть частіше проводь ТО.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...