romaxa11 Опубліковано 25 Грудня, 2016 в 18:22 Автор #26 Опубліковано 25 Грудня, 2016 в 18:22 Оцей гусеничний робот вийде в трохи іншій модифікації в 2017 році) Головний прикол - повна моторизація. Є всього лише пару наборів з повною моторизацією: Lego motorized: 42065 42030 41999 9398 8043 8275 Це повністю радіокеровані машинки з декількома моторами.
romaxa11 Опубліковано 25 Грудня, 2016 в 20:48 Автор #27 Опубліковано 25 Грудня, 2016 в 20:48 2 годин тому, romanc сказано: В Украине потихоньку продвигают бесплатные кружки Лего, если найдутся преподаватели, обращайтесь к ІВАНУ ШИХАТ-САРКІСОВУ Я на Південному в Львові бачив такі курси. 400грн/міс. То трохи дорого, але якщо батьки зовсім не хочуть нічого дітей вчити то як варіант прокатить. Малий поки малий, але вже щось крутить, і я вибрав напрямок щоб і мені цікаво було)
romaxa11 Опубліковано 12 Січня, 2017 в 18:58 Автор #28 Опубліковано 12 Січня, 2017 в 18:58 Зараз взявся за шассі позашляхового грузовичка. В ідеалі трьохосного. Виріш не підглядати в інструкції і готові рішення, а користуватися власними рішеннями, що базуються на наявних запчастинках. Задачка перша - зробити міст з диференціалом, двома ведучими з амортами. Ніби проста задачка, але трохи прийшлось помучитись поки визначив найефективніші точки кріплення амортизатора, як закріпити колеса, щоб була амортизація, колесо було ведучим і при цьому зберігало вертикальне положення відносно землі. Один міст є, також прикидую вирішення задачки з переднім мостом, колеса якого мають повертати і при цьому бути ведучими, обертатись в тому ж напрямку що і два інші мости і як розмістити два моторчики: поворотній і приводу, щоб все вкладалось в концепцію грузовичка.
romaxa11 Опубліковано 15 Січня, 2017 в 13:13 Автор #30 Опубліковано 15 Січня, 2017 в 13:13 Буду потроху розвивати темку. Прийшла турелька і дуже гарно зістикувалась з задньою віссю, настільки гарно, що вирішив робити не 4х4, а 6х6, причому задні дві вісі зі спаркою. Кожна вісь має по два амортизатора і плюс турелька дає можливість кожній з осей обертатись відносно іншої на 360 градусів) при цьому зберігаючи повний привід на всі колеса від одного двигуна. Це шассі можна вже під щось воєнне замутити. Коли тільки починав і не вникав в ньюанси, зробив собі два задні моста грузовика, з'єднав їх, а вони не їдуть, бо диференціали кожної вісі обертались на зустріч один одному. Думав що прийдеться якось вирішувати питання через систему з шестернів, але потім просто перевернув один диференціал в іншу сторону і все запрацювало))) Воно то все просто здається поки не починаєш щось робити) Потужні інженери витрачають не один день на створення ніби дитячих машинок і роботів, як от Nico71 і його місяцехід постом вище.
romanc Опубліковано 15 Січня, 2017 в 17:58 #31 Опубліковано 15 Січня, 2017 в 17:58 а для чего вращение осей через турель? если у тебя независимая подвеска, то теоретически она должна отрабатывать неровности без отрыва колес. А с вертушкой видел только детские машинки перевертыши с приводом на эту турельку. Или это для увеличения хода осей, тогда в чем смысл добавки независимой подвески? Можно было б собрать трехоску, кузов закрепить на средней оси, а крайние повесить через турели.
romanc Опубліковано 15 Січня, 2017 в 20:55 #32 Опубліковано 15 Січня, 2017 в 20:55 Еще вопрос, почему в таких игрушках делают мощные пружины в подвеске? Ведь если сделать по правилам сэг 30-50% при ненагруженной модели, езда через препятствия будет гораздо эффектней и реалистичней.
romaxa11 Опубліковано 19 Січня, 2017 в 19:43 Автор #33 Опубліковано 19 Січня, 2017 в 19:43 Просто цікаво використати турель поряд з амортами.) Трохи тестив, то турель практично не впливає на долання перешкоди. Швидкість і тертя в середині турелі не дають можливість потрібно обертання. Хіба ставити редуктор на кожне колесо, примусово скидати оберти і збільшувати потужність, тоді турель і задіється. Аморти в лего є дуже різні за розмірами і пружністю. Жосткі ставлять на велику вагу і там де потрібно високу пружність - переважно жовтого кольору; там де маси менші - сірі, я для грузовика собі такі ставив, бо жовті не давали амортизаційного ефекту. Є ще чорні - дуже мякі, їх ставлять в парі, переважно на мотоцикли - ці відробляють будь-яку нерівність, тільки на них практично ніфіга не нагрузити. Зараз весь легосвіт обговорює одну модель 2017 року 42070 6x6 All Terrain Tow Truck. Ходить одна фотка прототипа, але суть така, що всі колеса ведучі і ще може бути турель. ))) Тобто я собі просто так мучу топовий набір 2017 року. Правда в меншому маштабі, бо колеса в топовому будуть найбільші - від трактора Ксеріона.
romaxa11 Опубліковано 5 Лютого, 2017 в 10:02 Автор #34 Опубліковано 5 Лютого, 2017 в 10:02 Шассі-проект закінчив. Задачка 6х6 і на кожну вісь по парі амортів, щоб колеса амортизувало відносно рами, плюс турелька.
romaxa11 Опубліковано 27 Березня, 2017 в 20:20 Автор #35 Опубліковано 27 Березня, 2017 в 20:20 Потрошку набераємо ремонтну базу і розвиваємось, зараз фотка, потім викладу відео з можливостями.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.