D.GryWeB Опубліковано 24 Травня, 2016 в 08:04 Автор #26 Опубліковано 24 Травня, 2016 в 08:04 3 годин тому, Kiolan сказано: Між накладкою і стаканом не можна буде нічим обробити і буде швидше ржавіти . Та й вигляд страшний Ви про фото??
Kiolan Опубліковано 24 Травня, 2016 в 15:03 #27 Опубліковано 24 Травня, 2016 в 15:03 Про фото і про те як буде якщо зробити так як на фото.
D.GryWeB Опубліковано 24 Травня, 2016 в 18:29 Автор #28 Опубліковано 24 Травня, 2016 в 18:29 3 годин тому, Kiolan сказано: Про фото і про те як буде якщо зробити так як на фото. дякую
VovkleV Опубліковано 24 Травня, 2016 в 18:43 #29 Опубліковано 24 Травня, 2016 в 18:43 а смисл заморочуватись? Буде проблема - будете вирішувати а зараз забити і кататись на машині - там метал колись був не те що у теперішніх автівках ..... добре зачистити (можна чи навіть треба було б піскоструєм) і погрунтувати та пофарбувати
Oli Опубліковано 25 Травня, 2016 в 15:03 #30 Опубліковано 25 Травня, 2016 в 15:03 ну не було там 750-760° що є критичною межею... да і щоб повністю зняти внутрішню напругу сталі потрібна температура не менше 600. ФАРБА на місці ШИНИ цілі
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.