Harddriver Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 10:57 #1 Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 10:57 У студентки ПГУАС "злетіло" кодування при списуванні реферату Доцент Пензенського держуніверситету архітектури та будівництва (ПГУАС) Юлія Артамонова розповіла у себе в Фейсбуці про письмовій роботі однієї з її студенток. У ній російські слова були написані коректно, проте в формулах використовувалися занадто рідкісні для студентського реферату символи. «Студентка принесла реферат. Напевно, в процесі списування щось пішло не так », - припустила Артамонова. У коментарях вона уточнила, що надсилала студентам навчальний посібник у вигляді документа Word, а робота студентки була відповіддю на екзаменаційні питання - тому доцент в нього і вчитувалася. Судячи із зовнішнього вигляду літер, «не так» пішло кодування: при відсутності потрібного плагіна Word намагається трансформувати формули в тексті в звичайні символи, і часто він робить це некоректно. Однак студентку дивні символи не збентежили, і вона переписала їх точно, як було написано в навчальному посібнику. Що поставили студентці за реферат, не уточнюється. На сайті ПГУАС йдеться, що Артамонова має стаж викладання більш 11 років і працює на кафедрі «Економіка, організація і управління виробництвом».
lerov Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 11:05 #2 Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 11:05 Майбутній архітектор
AppMark Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 11:16 #3 Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 11:16 Як списувала, так і написала)
Zheny@ Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 11:20 #4 Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 11:20 22 хвилин тому, Harddriver сказано: про письмовій роботі Тут теж хтось не задумуючись копіпастив
Ko3bMa Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 14:37 #5 Опубліковано 20 Квітня, 2016 в 14:37 Quote Ага, и абсолютно никакое понимание инструментов с которыми приходится работать, отрицательная компьютерная грамотность, и ступор и отупение в случае непредвиденной ситуации. Это просто определение бухгалтера, можно сказать.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.