lathlorien Опубліковано 11 Березня, 2008 в 17:36 Поділитися #1 Опубліковано 11 Березня, 2008 в 17:36 Народ, хто підскаже, як зв'язатись із ЖИВИМ (а не машиною) оператором МТС?в голосовому меню 111 і 7722 не знайшов...Пошук по їх сайті теж нічого не дав...Підозра на не коректну тарифікацію...виюзав по ГіперАктиву 2 гіга (1 коп за мегабайт), а з рахунка зняли в 2 рази більше... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
biter Опубліковано 11 Березня, 2008 в 19:30 Поділитися #2 Опубліковано 11 Березня, 2008 в 19:30 В мене теж була така проблема з оператором і з грошима. Можна з ними зв'язатися через сайт http://www.mts.com.ua/ukr/ask_expert.php або за номеом 222. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 11 Березня, 2008 в 20:10 Поділитися #3 Опубліковано 11 Березня, 2008 в 20:10 по поводу оператора,на 111 есть живыеесли послушать до конца, до П6,будет пауза и скажут "для зеднаняя з оператором натыснить 0" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Rock Опубліковано 11 Березня, 2008 в 20:37 Поділитися #4 Опубліковано 11 Березня, 2008 в 20:37 ...виюзав по ГіперАктиву 2 гіга (1 коп за мегабайт), а з рахунка зняли в 2 рази більше...Може в тебе такий випадок.При підключенні безкоштовно надається стартовий пакет з 10 грн. на рахунку!Ціна за 1 Mb, грн. 0,01Плата за доступ 100,00***Мінімальний залишок на рахунку, грн. 107,00*** Нараховується незалежно від календарного місяця, з якого почалося користування послугою. Наприклад, якщо Ви вперше скористались послугою 5-го числа місяця, з Вашого рахунку буде знято 100,00 грн., а необмежений доступ до Інтернет буде надано до останнього дня поточного місяця. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lathlorien Опубліковано 11 Березня, 2008 в 20:43 Автор Поділитися #5 Опубліковано 11 Березня, 2008 в 20:43 В мене теж була така проблема з оператором і з грошима. Можна з ними зв'язатися через сайт http://www.mts.com.ua/ukr/ask_expert.php або за номеом 222.За номером 222 дівчинка невпевненим голосом сказала, шо вона не знає про тариф 1 коп. в неї на інтернет єдининй тариф - 5 коп. Запропонувала подзвонити на 111. Інша дівчинка сказала, шо вони не мають доступу до бази дзвінків/тарифів/витрат. Запропонувала подзвонити на 111.Ще одна дівчинка сказала, що вони не консультують з таких питань, тільки щодо розблокування/заблокування СІМкартки і т. д. Запропонувала подзвонити на 111.по поводу оператора,на 111 есть живыеесли послушать до конца, до П6,будет пауза и скажут "для зеднаняя з оператором натыснить 0"Слухав 3 рази від початку до кінця...Немає там такого... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lathlorien Опубліковано 11 Березня, 2008 в 20:47 Автор Поділитися #6 Опубліковано 11 Березня, 2008 в 20:47 ...виюзав по ГіперАктиву 2 гіга (1 коп за мегабайт), а з рахунка зняли в 2 рази більше...Може в тебе такий випадок.При підключенні безкоштовно надається стартовий пакет з 10 грн. на рахунку!Ціна за 1 Mb, грн. 0,01Плата за доступ 100,00***Мінімальний залишок на рахунку, грн. 107,00*** Нараховується незалежно від календарного місяця, з якого почалося користування послугою. Наприклад, якщо Ви вперше скористались послугою 5-го числа місяця, з Вашого рахунку буде знято 100,00 грн., а необмежений доступ до Інтернет буде надано до останнього дня поточного місяця.Підключився до МТС в лютому спеціально заради Нету...В лютому користувався безлімітно (як і обіцяли) за 100 грн. Перед 1 березня прийшла СМС про зміну тарифу - 100 грн абонплата + 0,01 грн. за мегабайт...станом на 1 березня було 57 з лишком (тобто, вже за мінусом плати за користування)трафік за 11 днів - 2,1 гіга...Зараз - 17 грн. вихідних дзвінків не робив... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Black Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:55 Поділитися #7 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:55 по поводу оператора,на 111 есть живыеесли послушать до конца, до П6,будет пауза и скажут "для зеднаняя з оператором натыснить 0"Колись в мене в меню цей пункт пропав теж, то дзвонив 112 ы говорив про цю проблему. Перший раз безрезультатно, а другий раз прийняли заявку і через якийсь час включили цей пункт в меню... Як хочеться старих часів, коли набрав 111 і там відразу взяв оператор, а не слухати ту всяку чушь в тому голосовому меню, на кшталт "якшо вам не доходять смс-повідомлення, сконцентруйтесь і спробуйте прочитати їх ще раз"... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:57 Поділитися #8 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:57 по поводу оператора,на 111 есть живыеесли послушать до конца, до П6,будет пауза и скажут "для зеднаняя з оператором натыснить 0"Слухав 3 рази від початку до кінця...Немає там такого...было 100пудовоя перед тем как написать позвонил попробовал Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shura Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:58 Поділитися #9 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 07:58 у меня давно складывается ощущение, что у контрактников и припейда разные голосовые меню Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 12 Березня, 2008 в 08:00 Поділитися #10 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 08:00 у меня давно складывается ощущение, что у контрактников и припейда разные голосовые менюя контракттолько что опять проверил - есть "оператор" после П6 пауза и "предлагают соеденится с оператором" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Scorpio Опубліковано 12 Березня, 2008 в 08:17 Поділитися #11 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 08:17 Різні це 100% Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
biter Опубліковано 12 Березня, 2008 в 08:31 Поділитися #12 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 08:31 І не обов'язково з контрактом різні. В мене на двох передплачених тех різні і там де пропали гроші не було зв'язку з оператором а на іншому був. Звонив з іншого казали, шо треба з того де гроші пропали, бо так не мають права... Можна ще заявку на 222 оставити, що немає можливості зв'язатися за 111, але там треба довго чекати(я ждав десь 2 дня). Простіше буде написати їм із оф сайту(ссилка вище), мені відповіли десь за 30хв і вже через 40хв повернули гроші! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lathlorien Опубліковано 12 Березня, 2008 в 09:21 Автор Поділитися #13 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 09:21 Не має в мене такого пункту меню...3 рази дзвонив...вирішив залишити заявку за номером 222 на підключення можливості зв'язку з операторомі послати із сайту скаргу на некорректну тарифікаціюкапець... я думав, що ця опція встановлена у всіх за замовчуванням... А так складається враження, що оператор тим самим ставить межу між собою і пріпейдовими абонентами... НєхарашоЯкщо оператор не поважає клієнта - клієнт не буде поважати оператора...Ждьом-с... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Black Опубліковано 12 Березня, 2008 в 09:33 Поділитися #14 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 09:33 Та з приходом рускіх, оператор УМЗ, тепер МТС почав напрягати мене все більше і більше. Я 5 років пробув на контракті, не витримав і відключився. Відношення до клієнтів не найкраще, навіть не запропонували нічого вигідного на продовження контракту. Оператори, які там сидять знають про послуги і акції менше ніж я. Зараз програма лояльності стала жахлива, не знаю, скільки там треба говорити, щоб щось по ній отримати. Повводили абонплати замість плати за зєднання, телефонів акційних нема або по шаленим цінам зі знижкою. Кароче шо-нібудь. Зараз я на Київстарі, нічим не гірше. МТС втрачає абонентів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
leonon Опубліковано 12 Березня, 2008 в 12:35 Поділитися #15 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 12:35 в мене 2 контракти на ЮМС - як я зараз подумав наближається до 5 років, та київстар міняю їх регулярно мало користюсь київстаром, в принципі в юмс з приходом мтс стало гірше але глобальної катастрофи я не спостерігаю гроші в мене особисто ніхто не краде і звязок з оператором в трубці я знаходжу без проблем - а різдвяний хіт легкий мене задовільняє Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Orfey Опубліковано 12 Березня, 2008 в 16:25 Поділитися #16 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 16:25 в тому то і справа що в контракті в кінці кожного пункту пропонують поговорити з оператором (в мене корпоратив), а в припейді знайти таку пропозицію не реально. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mrZED Опубліковано 12 Березня, 2008 в 18:19 Поділитися #17 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 18:19 І не обов'язково з контрактом різні. В мене на двох передплачених тех різні і там де пропали гроші не було зв'язку з оператором а на іншому був. Звонив з іншого казали, шо треба з того де гроші пропали, бо так не мають права... Можна ще заявку на 222 оставити, що немає можливості зв'язатися за 111, але там треба довго чекати(я ждав десь 2 дня). Простіше буде написати їм із оф сайту(ссилка вище), мені відповіли десь за 30хв і вже через 40хв повернули гроші! Ага, аналогічно було і в мене.. Прийшлось змиритися з обрахунком. Подібне обкрадання здійснювалось ще неодноразово. І от настав момент, коли я вже реально не витерпів, пішов в МТС центр на Волі, та виявляється, там працюють такі (...), після залишеної скарги у відповідній книзі та здивованих поглядів інших користувачів МТС я гОрдо покинув оф-центр. Напевне це нічого не змінило, та для себе я вже остаточно все вирішів, так уже пів року на Лайфі. Звичайно якість покриття і зв"язку не та, але мене ніхто не обдурює і з рахунку не зникають безпричинно гроші. На даний момент я повність задоволений. Не має в мене такого пункту меню...3 рази дзвонив... Погоджуюсь, в мене також не було, спробуй замовити. Та все ж сумніваюсь, шо вдасться щось вияснити, краще не тратити час і нерви, пропали так пропали, такий вже опЕратор значить... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lathlorien Опубліковано 12 Березня, 2008 в 20:33 Автор Поділитися #18 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 20:33 В мене теж була така проблема з оператором і з грошима. Можна з ними зв'язатися через сайт http://www.mts.com.ua/ukr/ask_expert.php або за номеом 222. Сьогодні прийшла відповідь... Геніально. Цитую. "На номері телефону ХХ ХХХХХХХ не зафіксовано заборгованності. Можливо , Ви помилились у номері телефону. Прохання перевірити його правильність. Дякуємо за увагу до нашого сайту." А от як виглядав запит з сайту: "Доброго дня. Користуюсь послугою ГіперАктив. Скарга на некоректну тарифікацію, оскільки станом на 1.03.08 стан рахунку - 56 грн. станом на 11.03.2008 15.00 17 грн. використано 2 137 Мб трафіка." "Послугу" зв"язку з оператором ще не підключили... Йду я відкопувати дідівський "Максим" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
lathlorien Опубліковано 12 Березня, 2008 в 20:38 Автор Поділитися #19 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 20:38 Ні, друже...хай там тих нещасних 20 грн., але я цим яйцеголовим їх дарувати не збираюсьякщо вони встановили тариф за послугу, то хай його і дотримуються... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.