zzuma Опубліковано 21 Лютого, 2008 в 09:52 #1 Опубліковано 21 Лютого, 2008 в 09:52 Що хто може сказати про краб ДААЗ 2107 (на Лвівськкій 540,00 грн.) на ВАЗ 2106 1,3.Хочу постатини ма машину, бо в старому вже є вироботка і провали другої камери.Чи може зробити капіталку старому ОЗОНУ і їздити дальше???Ще є такий варіант як солікс ДААЗ 21073 (ДААЗ 21051)???
golFFstream Опубліковано 22 Лютого, 2008 в 22:20 #2 Опубліковано 22 Лютого, 2008 в 22:20 В мене також Лада 21063!Тут написано що солекс не найкращий варіант для ВАЗ 2106, радять ВЕБЕР 2103 , але в мене озон і машинка добре їздить.http://www.vaztt.ru/2007/07/23/tjuning_dvi...a_vaz_2106.htmlА на весну хочу поставити собі два карбюратора, як описано нижче ...http://www.vaz2106.ks.ua/viewtopic.php?t=50
iriuss Опубліковано 22 Лютого, 2008 в 23:41 #3 Опубліковано 22 Лютого, 2008 в 23:41 Не знаю кто тебе такую чушь сказал, что солекс - гуано, я ездил на ваз 2108 с солексом проблем вааще не было, карб простой до ужаса. Если чего надо с регулировкой - помогу...borius
iriuss Опубліковано 22 Лютого, 2008 в 23:45 #4 Опубліковано 22 Лютого, 2008 в 23:45 В мене також Лада 21063!Тут написано що солекс не найкращий варіант для ВАЗ 2106, радять ВЕБЕР 2103 , але в мене озон і машинка добре їздить. http://www.vaztt.ru/2007/07/23/tjuning_dvi...a_vaz_2106.html А на весну хочу поставити собі два карбюратора, як описано нижче ... http://www.vaz2106.ks.ua/viewtopic.php?t=50 как поставишь, маякни, хочу посмотреть что получилось. Ведь при не правильной насройке двило разлитается вщепки...
zzuma Опубліковано 23 Лютого, 2008 в 09:24 Автор #5 Опубліковано 23 Лютого, 2008 в 09:24 Зараз їду ще на "формулу" подивлюсь шо по-чом Якщо найду те що треба то куплю і поставлю, Про результати напишу, яка різниця між старим іновим. P.S. Дякую за відповіді і ссилки!
Alto®WoLF Опубліковано 23 Лютого, 2008 в 14:11 #6 Опубліковано 23 Лютого, 2008 в 14:11 Идея с 2-мя карбюраторами СУПЕР! Жаль нет у меня моей "шохи" создал бы точно то-же! Задумано и внедрено отлично!!! 100% что от этого одни+++ Двигло будет работать сбалансированнее. В своё время я пол базара отсовался с весами подбирая по весу одиниковые поршня... пока в конце концов не собрал 1 комплект из 10-и!!!
zzuma Опубліковано 26 Лютого, 2008 в 19:02 Автор #7 Опубліковано 26 Лютого, 2008 в 19:02 Зараз їду ще на "формулу" подивлюсь шо по-чом Якщо найду те що треба то куплю і поставлю, Про результати напишу, яка різниця між старим іновим. Поїздка на "ФОРМУЛУ" переноситься на слідуючі вихідні
Kidubon Опубліковано 26 Лютого, 2008 в 20:42 #8 Опубліковано 26 Лютого, 2008 в 20:42 я знаю одне і на 100%впевнений у своїх словах!що краще 2-х веберів або Delorto на ваз 2108 бути не можу!це просто звері карби!їх можна атк отстроїти шо то труба!знайомий зі Львова має ваз 2108 1.3(зараз вже 1.6) так в нього тотальний тюнінг двигуна!мотор крутив 8000об\хв на 54 разпредвалі!і на веберах холостий був 850об і двигун робив ріньонюсінько як моя нова авешка!от так от!причому росход в місті 10л
Adeon Опубліковано 1 Березня, 2008 в 21:51 #9 Опубліковано 1 Березня, 2008 в 21:51 Вебер, Солекс, Деллорто - самые лучшие карбюраторы, любого из них есть несколько модификаций, в зависимости от потребности (кому нужен спортивный болид, а кому экономичный автомобиль). Производством данных карбюраторов, на сегодняшний день, занимается много стран, но оригинальными являются Итальянские. К примеру, по сей день выпускаются модификации Lamborghini с карбюраторами Веббер вертикольного расположения: А тут пару ссылок на информацию по карбюраторам и полезные советы: http://www.carsport.narod.ru/WEBER.html http://www.carsport.narod.ru/ http://offtop.ru/fuelsistem/index.php? http://offtop.ru/fuelsistem/index.php?part...84e6f12a4723f89
zzuma Опубліковано 12 Березня, 2008 в 14:28 Автор #10 Опубліковано 12 Березня, 2008 в 14:28 Накінець купив карбюратор. Поставив машина почала їхати без ривків, плавно, стабілізувався ХХ, покращилась динаміка розгону! Кого цікавлять деталі то пишіть...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.