Перейти до змісту

карбюратор ДААЗ 2107


zzuma

Рекомендовані повідомлення

Що хто може сказати про краб ДААЗ 2107 (на Лвівськкій 540,00 грн.) на ВАЗ 2106 1,3.

Хочу постатини ма машину, бо в старому вже є вироботка і провали другої камери.

Чи може зробити капіталку старому ОЗОНУ і їздити дальше???

Ще є такий варіант як солікс ДААЗ 21073 (ДААЗ 21051)???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене також Лада 21063!

Тут написано що солекс не найкращий варіант для ВАЗ 2106, радять ВЕБЕР 2103 , але в мене озон і машинка добре їздить.

http://www.vaztt.ru/2007/07/23/tjuning_dvi...a_vaz_2106.html

А на весну хочу поставити собі два карбюратора, як описано нижче ...

http://www.vaz2106.ks.ua/viewtopic.php?t=50

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю кто тебе такую чушь сказал, что солекс - гуано, я ездил на ваз 2108 с солексом проблем вааще не было, карб простой до ужаса. Если чего надо с регулировкой - помогу...

borius

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене також Лада 21063!

Тут написано що солекс не найкращий варіант для ВАЗ 2106, радять ВЕБЕР 2103 , але в мене озон і машинка добре їздить.

http://www.vaztt.ru/2007/07/23/tjuning_dvi...a_vaz_2106.html

А на весну хочу поставити собі два карбюратора, як описано нижче ...

http://www.vaz2106.ks.ua/viewtopic.php?t=50

как поставишь, маякни, хочу посмотреть что получилось. Ведь при не правильной насройке двило разлитается вщепки... :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз їду ще на "формулу" подивлюсь шо по-чом :(

Якщо найду те що треба то куплю і поставлю,

Про результати напишу, яка різниця між старим іновим.

P.S. Дякую за відповіді і ссилки! :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Идея с 2-мя карбюраторами СУПЕР! Жаль нет у меня моей "шохи" создал бы точно то-же! Задумано и внедрено отлично!!! 100% что от этого одни+++ Двигло будет работать сбалансированнее. В своё время я пол базара отсовался с весами подбирая по весу одиниковые поршня... пока в конце концов не собрал 1 комплект из 10-и!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз їду ще на "формулу" подивлюсь шо по-чом :huh:

Якщо найду те що треба то куплю і поставлю,

Про результати напишу, яка різниця між старим іновим.

Поїздка на "ФОРМУЛУ" переноситься на слідуючі вихідні :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я знаю одне і на 100%впевнений у своїх словах!що краще 2-х веберів або Delorto на ваз 2108 бути не можу!це просто звері карби!їх можна атк отстроїти шо то труба!знайомий зі Львова має ваз 2108 1.3(зараз вже 1.6) так в нього тотальний тюнінг двигуна!мотор крутив 8000об\хв на 54 разпредвалі!і на веберах холостий був 850об і двигун робив ріньонюсінько як моя нова авешка!от так от!причому росход в місті 10л

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вебер, Солекс, Деллорто - самые лучшие карбюраторы, любого из них есть несколько модификаций, в зависимости от потребности (кому нужен спортивный болид, а кому экономичный автомобиль). Производством данных карбюраторов, на сегодняшний день, занимается много стран, но оригинальными являются Итальянские. К примеру, по сей день выпускаются модификации Lamborghini с карбюраторами Веббер вертикольного расположения:

39d98f5a7af7t.jpg

А тут пару ссылок на информацию по карбюраторам и полезные советы:

http://www.carsport.narod.ru/WEBER.html

http://www.carsport.narod.ru/

http://offtop.ru/fuelsistem/index.php?

http://offtop.ru/fuelsistem/index.php?part...84e6f12a4723f89

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Накінець купив карбюратор. Поставив машина почала їхати без ривків, плавно, стабілізувався ХХ, покращилась динаміка розгону! :)

Кого цікавлять деталі то пишіть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...