Перейти до змісту

10ка найекономніших авто України


b0rg

Рекомендовані повідомлення

Десяток найощадливіших автомобілів на українському ринку

Сайт AutoNews cклав рейтинґ із десяти найощадливіших автомобілів, які є сьогодні на українському ринку.

Лідерами рейтинґу найощадливіших автівок, в якому за основу взяли витрату пального в змішаному циклі, стали дві французькі машини Cіtroen C1 і Peugeot 107, що витрачають лише 4,6 літра в змішаному циклі руху і можуть розвивати швидкість до 157 км/год. Розганяються вони від нуля до 100 за 14 секунд, а потужність двигуна становить 68 кінських сил.

На другому місці опинився автомобіль Kіa Cee'd 1.6 CRDі VGT, який має дизельний двигун місткістю 1,6 літра, витрачає 4,7 літра пального в змішаному циклі. Його максимальна швидкість становить 172 км/год, а динаміка розгону від нуля до 100 - 12 секунд.

Третє місце посіла Skoda Fabіa New із двигуном 1.4 TDі, яка витрачає 4,8 л дизельногоого палива на 100 км шляху. Потужність двигуна - 80 к.с, максимальна швидкість - 163 км/год, а розганятися до 100 км/год вона здатна за 14,8 секунди.

Четверте місце займає Kіa Pіcanto з витратами палива 4,9 л/100 км. Її бензиновий двигун місткістю 1,1 л розвиває потужність 65 к.с. і здатний за 15 секунд розігнати маленьке авто до 100 км/год.

На п'ятому місці - Skoda Octavіa A5 1.9 TDі. Двигун цього автомобіля розвиває потужність 105 к.с. і витрачає 5 л дизельного пального на 100 км шляху. Його максимальна швидкість - 192 км/год, а розгін до 100 км/год можливий за 11,8 секунди.

На шостому місці рейтинґу опинився представник китайського автопрома Chery QQ, що витрачає лише 5,2 літра палива. Максимальна швидкість, на яку здатна ця машина, - 130 км/год, а потужність двигуна - 68 к.с.

Сьоме місце - VolkswagenGolfPlus 1.9 TDі, мотор якого потребує 5,4 літра дизельного пального на 100 км і має потужність 105 к.с. Максимальна швидкість становить 183 км/год, а розгін до 100 км/год забере майже 12 секунд.

Audі A3 2.0 TDі розташувалася на восьмому місці. Її двигун витрачає 5,5 літра дизельного пального на 100 км. При цьому потужність авто -140 к.с. і розгін потребує лише 9,5 секунди. Максимальна швидкість - 207 км/год. На цій же сходинці опинилася й Hyundaі Getz, з місткістю двигуна в 1,1 л. Це авто розвиває 66 к.с. і споживає 5,5 л пального. Розганяє Hyundaі Getz до перших 100 за 15,6 секунди, а максимальна його швидкість - 154 км/ч.

Дев'яте місце посіла FІAT Panda. Із двигуном в 1,2 л це авто розвиває потужність 60 к.с. і витрачає 5,6 літра бензину на 100 км. Час розгону до 100 км/год - 14 сек, а максимальна швидкість - 155 км/год.

Останнє місце дісталося автомобілю Volvo C30 2.0 D, який витрачає 5,7 літра дизпального на 100 км шляху. Двигун має потужність 136 к.с, розганяє до першої 100-ки за 9,4 секунди. А от максимальну швидкість нової дизельної Volvo офіційні представники марки поки що не повідомляють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хай ідуть в ..пу з такими тестами. Рахувати треба ВСЕ - надійність, розхідники, запчастини, а не ...розгін до 100-тні <_<

Як по мені - найекономічніша машинна - жигуль- "капєйка" і пассат "кракаділ" із категорії ж.па-воз. Єсть іще категорія "понтовий ж.па-воз - там список "опцій" ширший.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хай ідуть в ..пу з такими тестами. Рахувати треба ВСЕ - надійність, розхідники, запчастини, а не ...розгін до 100-тні :D

так ти взагалі нічого не порахуєш. чим виміряєш надійність? які запчастини - машини ж нові розглядають, гарантійні.

Як по мені - найекономічніша машинна - жигуль- "капєйка"

примарна економія - день-через-день там щось копошитись, не знати заведеться завтра чи ні, знати поіменно всіх кулібіних в найближчому гаражному кооперативі ялу гуру по жІгулях, іпаццо з ним в вихлопну трубу по вихідних :) "ето нє наш мєтод" (с) :)

з тих що в мене були - просто супер-економний був пасат-б2. пригнали його з бундеса просто в ідеальному стані, я під капот взагалі не заглядав, так через 3 роки і продав. гарна машинка, практична.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Skoda Octavіa A5 1.9 TDі та VolkswagenGolfPlus 1.9 TDі - на скільки я розумію, то у них двигуни майже однакові, а витрати різні. Невже Octavia більш довершена в цьому плані?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

примарна економія - день-через-день там щось копошитись, не знати заведеться завтра чи ні, знати поіменно всіх кулібіних в найближчому гаражному кооперативі ялу гуру по жІгулях, іпаццо з ним в вихлопну трубу по вихідних :) "ето нє наш мєтод" (с) :D

Трошки не правда. Карбюраторну машину набагато легше завести ніж інжекторну чи дизельну в любу погоду і в мороз особливо. Якщо щось і ламається, то ремонт копійки коштує. Щоправда на прикладі деяких "капєйок" з якими доводилось пересікатись і в тому числі і своєї можу сказати шо бенза вони як дурні жруть, порядку 10 л на 100 км, а це вже не економно :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ви й даєте! карбюраторна машина краща за інжектор! хохохохо насмішили! Запам'ятайте що інжектор легше полагодити чим карбюратор. В мене було багато різної техніки, але відверто можу сказати що інжекторну машину на діагностиці можна повністю всю перевірити, та знайти помилку в системі керування двигуном. Залишається тільки замінити деталь яка вийшла з ладу. А ось карбюратор трошки по іншому перевіряється, тай той процес більш тяжкий та меньш привабливий. І як можна рівняти "старе" лахміття до сучасних автомобілів??!!?? "Копійка" - "Крокодил"!!!?? м да... слів немає! Інжекторний двигун має більше шансів прожити життя без втручань "спеців". Багато хто погодиться з моєю думкою.

примарна економія - день-через-день там щось копошитись, не знати заведеться завтра чи ні, знати поіменно всіх кулібіних в найближчому гаражному кооперативі ялу гуру по жІгулях, іпаццо з ним в вихлопну трубу по вихідних ;) "ето нє наш мєтод" (с) :)

Трошки не правда. Карбюраторну машину набагато легше завести ніж інжекторну чи дизельну в любу погоду і в мороз особливо. Якщо щось і ламається, то ремонт копійки коштує. Щоправда на прикладі деяких "капєйок" з якими доводилось пересікатись і в тому числі і своєї можу сказати шо бенза вони як дурні жруть, порядку 10 л на 100 км, а це вже не економно :)

Мда... бувають єкспонати, але ж і від наїздника також багато залежить :) Може в нього розмір черевика 46! Ось і жме педалку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я мав на увазі ща карбюратор має свої плюси і міунуси порівняно з інжектором. При чому важко не погодитись що мінусів більше ніж плюсів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мда... бувають єкспонати, але ж і від наїздника також багато залежить :) Може в нього розмір черевика 46! Ось і жме педалку :)

Я так розумію мається на увазі розхід пального?

У мене 2101 74-ого року, двигун 1200 з пробігом 130к. капремонт робився після 100к. При спокійній їзді в міському циклі їсть порядку 10 л на сотню, на трасі 9 л, а по паспорту 8

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Копєйка" - вигидна тоді коли є "башка на плечах" "руки не ростуть з сідниць" та ще в нагороду маленький місячний дохід, а їздити при тому ой як хочеться! Її полагодити тоді можна дуже швидко. Я рахую що це є "азбука" для настоящого чоловіка. Бісля таких "секс" стосунків з залізом іноді отримуєшь велике задоволення. Особливло коли у перше в свому житті полагодив свій автомобіль власноруч :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ви й даєте! карбюраторна машина краща за інжектор!

Я й не говорю, що краща. Але... ринок є ринок. Яких машин більше - з тими і простіше.

Р.S. Сам їжжу на Опелі 2004 року, інжектор. Задоволений. А першу власну машину - Audi-100 перехідна, переробив з інжектора на карбюратор. Намучився я троха з ним. :)

 А до цього був Жигуль 3й-ка. Секс ще той, ти правий  :)

2 Facktor - це, як правило "розточені" копійки, під 76-й бенз. Для них 10 л. - дуж. хороший показник. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене "шоха" з мотором 1.6 брала в місті десь 7, 7,5 літрів пального. Єдине на що треба звернути увагу так на те що ритм їзди був не активний. Завчасний "накат", слабенький розгін та передбачлива їзда... дають свої плюси. Але коли притоплював, О! тоді все помножувалось на 2!! 10 - 13 літрів :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Карб на класиці можна накрутити так, що він і всі 6 літрів їсти буде, але і динаміка в машини вже не та буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене "шоха" з мотором 1.6 брала в місті десь 7, 7,5 літрів пального. Єдине на що треба звернути увагу так на те що ритм їзди був не активний. Завчасний "накат", слабенький розгін та передбачлива їзда... дають свої плюси. Але коли притоплював, О! тоді все помножувалось на 2!! 10 - 13 літрів :)

Єдине що мене завжди приваюлювало в "ЖИГАХ" це те що її завжди можна полагодити самому. З іномарками вже складніше, там Їм діагностику подавай а це вже "капєйка" :) з кишені ;) Але з іншого боку коли згадаю свою "шоху" :o то стає моторошного від того скільки часу я пролежав під нею! НІ З ОДНОЮ З МАШИН які були після неї я непроводив стільки часу скільки з "Перемогою конструкторської думки Вітчизняного автопрому"

"Что нам стоит дом построить" - лозунг ВАЗ 2106 03 Розібрав будь що зрання, а ввечері "малишки" вже курять всалоні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...