Перейти до змісту

Вибір авто. Є 2 варіанти. Отож яке?


Onil

Яке вибрати авто.  

92 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Цінова політика майже та сама. Габарити також. Мотори бензин, дизель. А от і вибрати важко. Хто може мав\має якусь з цих красунь, розкажіть, підскажіть.

Цікавить все, заміна масла, як вікна опускаються, чи холодить сильно кондиціоне, одним словом - ВСЕ.

Інфа для кума))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На А-5 запчастин більше і вони вцілому дешевші за Супербівські. Маю на увазі б/в.

Суперб комфортніший, але - кожному своє. На обох авто з бензиновими двигунами присутній некритичний (навіть в інструкції прописано) "жор" мастила. В знайомого вилікувалося більш дорогим та якіснішим.

Переваги та недоліки, на мою думку, несуттєві в порівнянні. База машин однакова. Вибирайте по стану та "відчуттю водія".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До поста fedot`a осоливо то й додати немає що. Хіба що А-5 (якщо 1.6МРІ) на трасі інколи не вистачає. Суперб 1.8Т на обгонах комфортніша. А в місті Октавіа, як на мене, досить економна. Я в місті вкладаюсь у 7.5-8 л/100 км, по трасі 6.7-7.2 л/100км на швидкостях 100-130 км/год. А вибір і справді робіть по своїх відчуттях, ну і по стану конкретних екземплярів )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що за такі гроші купити?

за такі то за які ? Бо реальність може суттєво відрізнятись від того, що ви там собі придумали по ціні, особливо, якщо шукати достойний апарат, а не те, що продають в першій десятці з найдешевшої ціни

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В наш час і при нашому фінансовому становищі взагалі не розгялядавби варіанти із бензиновими двигунами... Малолітражні дизелі і тільки! ІМХО Хоч і багато хто ще цього не цінить але при теперішніх цінах саме те! Аля, Renault Megane 3... п.с. І не слухайте що французи - гуано... З пробігом в 70-90 тис. і вони будуть Вам незамінним другом років 5, при середній витраті пального 4.5л на 100 км. + дизель в наш час виходить по 15 грн за 10л = свої гроші рахуйте самі!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В наш час і при нашому фінансовому становищі взагалі не розгялядавби варіанти із бензиновими двигунами... Малолітражні дизелі і тільки! ІМХО Хоч і багато хто ще цього не цінить але при теперішніх цінах саме те! Аля, Renault Megane 3... п.с. І не слухайте що французи - гуано... З пробігом в 70-90 тис. і вони будуть Вам незамінним другом років 5, при середній витраті пального 4.5л на 100 км. + дизель в наш час виходить по 15 грн за 10л = свої гроші рахуйте самі!

реально багато бачили машин на продаж з реальним пробігом 70-90 тис ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одиниці але за ціною "нормальної" шкоди можна пригнати реального "живого" француза з пробігом до 100 тис. !!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MANJAK11, судячі з пропозицій ціни від 9,8-10,5

Sp_RoNdo, ті мегани сюди попадають з скрученим кілометр. , і не дуже є віра в їхню надійність(мотор)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одиниці але за ціною "нормальної" шкоди можна пригнати реального "живого" француза з пробігом до 100 тис. !!!

це вам хто авто двотрирічне гнати буде ?й скільки ж воно тоді коштувати буде ? Хоча можливо я просто не в курсі ціноутворень на французські авто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Реальний пробіг меганів приблизно 220-300 тис., тому там їх і позбуваються, а років маютб 5. Як треба катати, щоб 1,3-4 куб був цілий з таким пробігом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

судячі з пропозицій ціни від 9,8-10,5

За ці гроші ідеальний варіант BMW E39 дорестайл з двигуном m52b28tu. А на решту докупити m-пак і газ поставити, і буде просто пушка. Недофольсквагени відпочивають.

взагалі не розгялядавби варіанти із бензиновими двигунами...

Навпаки. Бензи, особливо високообємні, дуже впали в ціні. За відносно невеликі гроші можна відхватити досить цікаві машинки. На крайняк втулити газ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

реально багато бачили машин на продаж з реальним пробігом 70-90 тис ?

Не скажу за автобазар, а в житті бачив кілька.

В мене машинці скоро дев'ятий рік піде, а пробіг лише до 80 добирається. Інша справа, що я її продавати не збираюсь :)

В родички в Європі лізингова малолітражка за три роки накатала менше 30000. З них 6000 км - це 2 поїздки в Україну. А так основний маршрут до офісу або магазину і додому (3-5 км.). Підозрюю, що лізингова компанія продала її потім з цілком реальним пробігом.

Це я до того, що якась малолітражка, то й же Меган - це не завжди "комерційне" авто, яке накручує більше 100 км в день. Наприклад, це може бути 2га (не основна) машинка в сім'ї.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В наш час і при нашому фінансовому становищі взагалі не розгялядавби варіанти із бензиновими двигунами... Малолітражні дизелі і тільки!

А давайте створим тему, щоб не засирати тут в ТС, і посперечаємося. Оскільки, хоч зараз і їжджу на малолітражному дизелі, але "признаю" лише бензин + гбо. Ціна вцілому менша, газ для двигуна майже завжди лише позитив, ремонтується більшість "в гаражі на коліні", за невеликі гроші та короткий термін часу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не скажу за автобазар, а в житті бачив кілька.

В мене машинці скоро дев'ятий рік піде, а пробіг лише до 80 добирається. Інша справа, що я її продавати не збираюсь :)

В родички в Європі лізингова малолітражка за три роки накатала менше 30000. З них 6000 км - це 2 поїздки в Україну. А так основний маршрут до офісу або магазину і додому (3-5 км.). Підозрюю, що лізингова компанія продала її потім з цілком реальним пробігом.

Це я до того, що якась малолітражка, то й же Меган - це не завжди "комерційне" авто, яке накручує більше 100 км в день. Наприклад, це може бути 2га (не основна) машинка в сім'ї.

я з вами згідний, але моментів декілька, перший - це те, що таких машин відносно дуже мало, другий - зазвичай такі машини вартують на 30-50% дорожче від середньостатистичної ціни (крім випадків, коли терміново треба гроші) , ну й третій, щоб знайти такого плану машину по більш меньш адекватній ціні, треба не один місяць часу потратити, хіба що повезе

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Порівнювати старий, мінімум, 16-річний корч з вдвічі молодшою машиною - смішно. Ну так, для полішуків головне - понти.

Не для всіх "машина" є синонімом "жоповозки". Я запропонував варіант, який буде кращий по всім параметрам (я надіюсь розумієш, що мова йде не про "понти"). А якщо руки ростуть не з жопи, то так ка BMW в обслуговуванні буде не набагато дорожче, ніж жалка пародія на Фолькса.

На рахунок двигуна. Дизель в наш час не панацея, враховуючи вартість їх обслуговування і те, що на продаж вони, як правило, попадають в передінфарктному стані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо дивитися на цю проблему з боку економії (придбання авто), я б все ж таки схилився б до ШКОДИ "Октавіа". Економна + бензиновий двигун, є можливість поставити газове обладнання та мати завжди спокій у зимовий період часу. Бо який б той дизель не був а як прийде -20... починається "цирк" з запусками. Пригадую що навіть ОККОвска зимова "солярка" не врятувала (хоч і дизель не був свіжим... але але) Особисто мав багато машин але перевагу завжди віддаю бензиновим двигунам.

Ось така моя думка.

п.с. Бензинові двигуни набагато економніші у плані ремонту.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за А5.

Вона менша і місця в ній для сім"ї хватить з головою, легше паркуватись, заїжати в гараж і т.д. Нафіга баржа Суперб для сім"ї? Він буде більше жерти 100% (мав справу як з Супербом так і з Октавією).

В А5 кращий багажник і великий + в Октави по відношенню до Супера це задня підвіска. Балки хватить з головою і вона дешева в експлуатації/ремонті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подивіться Тойоти Авенсіс, Кемрі 2007-08 бензинові + доставити ГБО.

Ходова того самого типу що в шкод, мотор не убиваємий, кузов не гниє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Балки хватить з головою і вона дешева в експлуатації/ремонті.

А де в А5 балка?

Ну і на рахунок "баржі":

superb-b5-specifications.jpg

octavia-a5-specifications.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Балка в А5 явно не спереду )))

Суперб все ж більший і А5 в місті набагато комфортніше в плані парковки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

tihiy, звертали увагу і сюди, але там Кемрі + 3 шт., Авенсіс треба глянути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Балка в А5 явно не спереду )))

Суперб все ж більший і А5 в місті набагато комфортніше в плані парковки.

Ззаду багаторичажка. Так де тоді балка?

Більший, точніше довший на цілих 23 сантиметра. Це навіть менше, чим різниця між фабією хетч і універсал тих років. Ширина однакова.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Балка в А5 явно не спереду )))

Суперб все ж більший і А5 в місті набагато комфортніше в плані парковки.

Ззаду багаторичажка. Так де тоді балка?

Більший, точніше довший на цілих 23 сантиметра. Це навіть менше, чим різниця між фабією хетч і універсал тих років. Ширина однакова.

Багаторичажка йшла лише у топ комплектації.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В А5 отака "балка"

showSNV305_7643773_19179242.jpg

А в Суперб - звичайна балка , як в "девятки"

А спереду навпаки -в октавії А5 звичайні стійки макферсон , а в суперб 4 шарових опори, як в фольксвагена В5.SkodaSuper_9125900_19179330.jpg

В просто октавії і спереду і ззаду проста підвіска.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...