Перейти до змісту

Відречення від бажань-шлях до щастя


Fortera

Рекомендовані повідомлення

В релігійних течіях і зокрема в будизмі я профан. Але всюдисущі ЗМІ давно-давно ше занесли у мою голову таку інфо: що в будизмі пропагується відмова від бажань і пристрастей тоді можливо досягти істинності буття. Чи првда то? Адже наше життя тому і існує що існують бажання,стремління до чогось рухатись чогось досягати. Хіба то не є щастя? Мислимо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 62
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Буддизм это желание умереть. Так умереть чтобы потом не перерождаться, то есть навсегда.

И смерть это высшее наслаждение и чаяние. Нирвана это оно и есть. Не поток, позитивных

удовольствий, как думают некоторые, а полное отсутствие всего.

Глубоко далекая религия от местных людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"избався от желаний и ты избавишся от страданий" - як на мене то чудова мантра для читання вслух жінці в магазині хутра :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хм. певно, у мене своя релігія. я не приймаю всіх тих настанов та керувань, що варто відмовлятися від першого, другого, третього... n-нного.

Відрікатися від чогось заради якогось ефемерного результату в далекому майбутньому... навіщо тоді жити??? тоді життя перетворюється в існування. а я так не хочу.

воно (життя) коротке. навіщо його присвячувати тому, що пишуть в книгах... його треба самкувати, відчувати, переживати і йти по ньому.

воть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цель жизни — удовольствие

Христиане являются частью человечества, поэтому им необходимо чутко улавливать греховные недуги общества, чтобы хранить от них собственные души.