Dimaxa Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 08:40 #1 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 08:40 Привіт. Треба консультація. Маю ситуацію.Маю дискову гідравліку Hayes NINE (спереду 180 мм, ззаду 160 мм)Дотер задні колодки+ погнув ротора. Вирівняти не вдалось, зробив ще гірше.Вирішив замінити ротора ззаду, + всі колодки (перед/зад), бо хід ручки вже був великуватий.Купив "спечені" колодки + заднього ротора.Замінив.Тепер наслідки. Колеса зажаті, велосипед навіть не котиться.Переднє колесо ще якось можна прокрутити, заднє взагалі ледве запхав в каліпер.Які мої подальші дії?Варіанти:1) Повернути все назад.2) Їздити як є.3) Знайти вихід за допомогою "знаючих" або рук спеціаліста.Розглянемо варіанти.1) Не дуже підходить, диск гнутий, задні колодки терли залізом по ротору. Ротор кривий.2) Можна їздити, якщо я буду знати що не зроблю гірше, не "піджарю" ротори. Додаткове навантаження на ноги буде навіть корисне.3) ...о от це ваші варіанти, панове велосипедисти, на які я маю надію.Дякую.
Адміністратори kmd Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 08:56 Адміністратори #2 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 08:56 За допомогою підручних засобів розжати циліндрики в каліпері.
sanbOK Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 09:10 #3 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 09:10 Якщо не шариш то вихід3) Знайти вихід за допомогою "знаючих" або рук спеціаліста.Якщо хочеш рвати коліна тоДодаткове навантаження на ноги буде навіть корисне.
maxman27 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 09:13 #4 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 09:13 як на мене то вже "насамолікувалися", може пора до спеціаліста звернутись? є спеціально обучені люди які допоможуть, тема є наприклад про велогенія який навіть приїхати до Вас може сам. 0507186387 - Ярослав. сам ще не дзвонив, хоча треба, але в темі багато позитивних відгуків.
Адміністратори kmd Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 09:19 Адміністратори #5 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 09:19 Байк треба крутити самому!
Miro Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 09:28 #6 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 09:28 Байк треба крутити самому! .. Коли знаєш, як, що, й де крутити. Взагалі, завжди спершу варто подивитися раз-другий, а вже після цього щось пробувати самому.
Dimaxa Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 10:18 Автор #7 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 10:18 kmd, циліндрики розжав відразу, щоки поховалися в посадочні місця урівень.maxman27, з чого ви взяли, що "насамолікувався"? Замінити колодки це вища математика?Miro, Написали як ніби я розібрав турбіну реактивного літака...І взагалі, я не вірю що на форумі ніхто самостійно не міняв колодки, аже це простіше простого, і якщо за такими дрібницями звертаитись до спеціалістів то шо ж ви за райдер. Так, коли ремонт чи ТО вимагає використання спецінструменту, який по-суті є спеціальний і для госопдарських потреб він не потрібний або дорого коштує.Суть питання всього навсього, хто міняв і колодки терли, вони з часом притерлись чи посинів ротор?
kooper Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 11:06 #8 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 11:06 Важко щось рекомендувати коли не бачиш проблеми. Колодки можна шліфанути щоб підігнати під ротор, бо довго прийдеться крутити щоб притерти спечені колодки.
Dimaxa Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 11:48 Автор #9 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 11:48 Колодки можна шліфанути щоб підігнати під роторДякую, підтвердили те що я собі задумав.
romanc Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 18:33 #10 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 18:33 Если разводил цилиндры, то колодки не соответствуют толщине ротора, стачивай на напильнике.
volker78 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 18:53 #11 Опубліковано 17 Вересня, 2015 в 18:53 стачивай на напильнике. для єтого, драйвера нужно иметь, установленніе и настроенніе и вообще, шо за совдепколхоз? если каждій сам себе будет пилять колодки на напильнике, нас в европу не возьмут, есть же специально обученніе люди, которіе тоже кушать хотят! я бі взял наждачку покрупнее, стелишь на ровній стол и равномерно прижимая покругу трешь, до достижения оргазма нужной толщині (на напильнике может війти чуток кривовато, без опіта работ в єтом деле) ну а кошернее будет занести фрезеровщику, он и снимет лишний слой, бабла отвалишь, скиллі прокачаешь разніе
maxman27 Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 07:20 #12 Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 07:20 ні, все зашибісь зробили, так тримати, те що погнули ротора і колеса не крутяться то так і має бути, в тренажерку не треба ходити ???? також був героєм, поліз до гідравлики колодки собі міняти, потім солов"ї співають по дорозі як їдеш (труть колодки). спеціаліст знає що і де крутити і прокачувати і розжимати. Вам же як найкраще радять а Ви ..... по суті ж Вам питання пояснюють, хто стикався з атким, що якщо не вийшло нічого путнього зробити самому то зверніться до спеціалістів.PS нікого не слухайте, Ви все знаєте, все дотреться за кільканадцять кілометрів, метал до метала, і буде Вам щастя як і до Вашого втручання.
Dimaxa Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 08:03 Автор #13 Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 08:03 maxman27, троха збавте накал, я просив не критикувати а підказати як діяти, критиків в нас час достатньо. Дайте можливість навчитися на власних помилках.Для прикладу. Тепер я знаю як рівняти ротор, та як до кінця розжимати ціліндрики.Всім дякую за поради та допомогу. Велосипед знову на ходу.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.