Перейти до змісту

Куплю манетки и гидравлический комплект тормозов...


nikblack

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

С покупкой не спишу, апгрейд планируется на следующий сезон, рассмотрю все варианты, как б/у так и новое.

Еще интересует руль, вынос, грипсы, ну и возможно переключатели передач.

Предложения желательно в личку

Опубліковано

манетки и перекидки на сколько передач?

Да, монетки должны быть отдельно от тормозов, так как планируется замена механики на гидравлику.
Опубліковано

Маю руль під 25,4 в ідеальному стані алюмінієвий , чорний -150грн, є карбоновий в ідеальному стані під 31,8 , ширина 64см - 400грн.

Опубліковано

Маю руль під 25,4 в ідеальному стані алюмінієвий , чорний -150грн, є карбоновий в ідеальному стані під 31,8 , ширина 64см - 400грн.

Фото рулей в личку скинте, тормоза должны быть гидравлические, потому ваш не подойдут.
Опубліковано

тормоза должны быть гидравлические

nikblack, имей в виду, обслуживание гидравлики и обслуживание механики это небо и земля. А в полевых условиях, если такие планируются, гидравлику обслуживать крайне тяжело. С твоим опытом особенно.

И плюс у меня такая философия что если апгрейдить - то на что-то отличное, а не мидл-энд или лоу-энд.

Опубліковано

nikblack, имей в виду, обслуживание гидравлики и обслуживание механики это небо и земля. А в полевых условиях, если такие планируются, гидравлику обслуживать крайне тяжело. С твоим опытом особенно. И плюс у меня такая философия что если апгрейдить - то на что-то отличное, а не мидл-энд или лоу-энд.

Да это я все понимаю, я и не собирался покупать - лишь-бы купить ;)
Опубліковано

Так, на скілки передач планується трансмісія, ви не відповіли. А мали зі старту вказати, взагалі. Чи ще не визначились?

Опубліковано

Так, на скілки передач планується трансмісія, ви не відповіли. А мали зі старту вказати, взагалі. Чи ще не визначились?

Ще не визначився, думаю 3 + 9/10 на разі пропунують монетки на 3/9 передач, але під механічні гальма - я заплутався, вже і сам не знаю що краще купити (поставити).
Опубліковано

на разі пропунують монетки на 3/9 передач, але під механічні гальма

Тобто моноблоки? Ну то бери механіку ББ7, кокруче середнячкової гідравліки буде. Не пошкодуєш точно. Якщо хочеш пощупати що воно таке - телефон маєш.

Але все ж визначся із кількістю швидкостей, бо 24 і 28 передач - велика різниця в бюджеті.

Опубліковано

Тобто моноблоки?

Да

Ну то бери механіку ББ7, кокруче середнячкової гідравліки буде. Не пошкодуєш точно. Якщо хочеш пощупати що воно таке - телефон маєш.

Поки що думаю...

Але все ж визначся із кількістю швидкостей, бо 24 і 28 передач - велика різниця в бюджеті.

В чому саме значна різниця - в заміні перекидки (ацеру що не можна накрутить на 9 передач?) і касета дорожча?
Опубліковано

Який у Вас переклюк? Якщо він зараз підтримує 9 швидкостей то ставте 3/9. Діапазона для нашої рівнинної волині вистачить з головою.

Особисто я переходив на 3/9 із-за більш якісних компонентів бо на 8 швидкойтев мене все швидко "закінчувалось"Я. Два місяці тому зробив 1х9 і навіть цього вистачає щоб нормально катати по грунтах і асвальні. З часом прийшло розуміння, що 24/27/30 передач це лишній діапазон і лишня вага.

На рахунок гальм .... краще гідравліка бо якісна механіка це добре і проти бб7 нічого немаю, але гідра є гідра, там і модуляція краща і зовсім інша сила гальмування.

Опубліковано

nikblack, ні, перекидку під 27 передач прийдеться міняти однозначно. А також цеп і само собою касету. Це мінімум. Вроді в цій темі обговорювали, може ще деінде.

там і модуляція краща і зовсім інша сила гальмування.

З приводу модуляції - так, в гідри вона краща, але звикнувши до механіки нарікань на модуляцію не маю. А сила гальмування... дивлячись з якою гідрою порівнювати - про ББ7 говорять що це стопкрани. Я підтверджую. Це при тому що в мені ваги 100 кг.

Опубліковано

На рахунок кількості передач то різниця між 9 і 8 швидкостями не дуже принципова з погляду експлуатаційних властивостей в умовах Волинського катання (не беручи до уваги спорт). Тут більше цінова складова: немає грошей береш 8ку, є гроші 9ку.

Щодо гальм: більше року користуюсь механікою BB7, до цього були дешеві ZOOM 280, мацав гідру як дешеву шамано 445 так і вищих порядків СЛХ, в дома пиляться магури (ще їх не пробував), тому маю теж певне враження: що б тут не казали, але механіка програє по рівню чутливості (модуляції) навіть самій дешевій гідравліці про те з рівнем гальмівного зусилля не все так погано, по суб"єктивним оцінкам не нижче slx точно, одним пальцем без проблем пускає заднє колесо юзом і вел робить різкий клювок на переднє.

В гідравліки як і писалося краща чутливість і сила гальмування, навіть користуючись дешевою гідравлікою щоб досягти однакового ефекту гальмування коліс вам доведеться значно менше прикладати зусиль, про те це лише з початку! Через кілька місяців користування система насмоктує повітря і тоді щоб досягти однакового єфекту гальмування вам доведеться значно дужче тиснути на ручку. Щоб цього не було, вам регулярно (раз в сезон як мінімум) потрібно відвідувати саме кваліфікованого веломеханіка щоб видалити повітря з системи, бо цю процедуру якісно не буть де роблять, або самому вчитися це робити в умовах квартири/будинку, при цьому потрібно бути доволі акуратним щоб не заляпатись. З пробігом інтервал між обслуговуванням може скоротитися і до місяця, все залежить від того з яким пробігом буде ваш вел.

Механіка в цьому плані практичніше, підкрутив трос на манетці, підвів колодку на калпері і будь здоровий! Хоча треба жити з комплексом, що це слабше :( з іншої сторони: А НАФІГА?

Хтось ще стверджує, що гідру в поході майже неможливо обслуговувати? думаю, якщо прийде п...ць машинці чи ручці механіки то ви і їй нічого не зробите, правда тросик тут можна все таки замінити :).

Тому вибір за тобою.

Опубліковано

Хтось ще стверджує, що гідру в поході майже неможливо обслуговувати? думаю, якщо прийде п...ць машинці чи ручці механіки то ви і їй нічого не зробите, правда тросик тут можна все таки замінити .

В мене є така приказка: "чим простіше, тим простіше". Будова каліпера і гальмівної ручки в механіці простіша, і я переконаний що потенційно вони повинні служити довше ніж гідравлічні. Та й на заміну підійде сама лоу-ендова гальмівна ручка, якщо приспічило.

одним пальцем без проблем пускає заднє колесо юзом і вел робить різкий клювок на переднє.

До речі дійсно, переважно на гальмівних ручках чергують лише вказівні пальці, і роторів 160 мм для моїх 100кг цілком достатньо.

Опубліковано

А зараз касета чи трещотка?

Якщо касета на 8 то заміна втулки не потрібна бо на барабан нормально стаєі 9-ка (товщина касет однакова)

Опубліковано

Не спішно куплю - задню втулку, касету на 9 зірок.

Маю ціле колесо з новою касетою але на 8, 1000грн за все.

VbWoL1myQKg.jpg7zRhAz69zMg.jpgqQiw7c5m_s8.jpg

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...