Перейти до змісту

Чим обробити днище?


Єретик

Рекомендовані повідомлення

Хочу обробити днище авто? Все вагаюсь з вибором.

Поки надивився BODY 930.

Які плюси і мінуси? Де в Луцьку продається? На Формулі не знайшов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є багато аналогів але завжди брав бронзову

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є багато аналогів але завжди брав бронзову

Це сказано мабуть про велкор? Але вона якась м"яка і липка. І пил увесь до себе вбирає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо це в плані профілактики то будь яку мастику. мені подобається запорізька - вона гарно розбавляється розчинником і наноситься навіть краскопультом

але якщо днище варене/ржаве то тут треба інший підхід: зачистка, кислотний грунт, епоксидний грунт, і вже потім мастика , а ще краще перед мастикою ще шовний герметик який йде під кісточку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в нас десь реально купити пушсало?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага. Я останній раз знайшов в магазині автозапчастин в напрямку крупи,за дубенським кільцем з лівоі сторони

Я робив атомну суміш з пуш.сала,нігролу і парафіну,нагрівав і задував , на пару років хватає і іржі немає....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я колись собі биті пороги обробляв спреєм Баранек.....воно мож в ціні не фонтан, але дуже просто та досі тримається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в нас десь реально купити пушсало?

скільки потрібно?

маю по хорошій ціні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

обробка днища і обробка "скрытых полостей" це різні речі. атомна суміш на днищі триматись не буде. а от всередину мовіль з пушечним салом - без альтернатив!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кислотний грунт, епоксидний грунт, і вже потім мастика ,

В більшості випадків робиться набагато простіше, і використовується звичайний нітро грунт.

На рахунок виду самої мастікі це залежить від того якого ефекту хочеться добитись. Якщо брати не повністю застигаючу мастику то той пил і камінці які до неї прилипнуть знизу будуть давати ніби додатковий шар захисту. Баранек же після засихання стає повністю як пластиковий шар але для обробкі ним потрібен спеціальний пульверизатор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тоже бачив як сусід гнилу шістку в пороги позаганяв пінку будівельну і покрив все краскою як више сказано бараником. То на продажу і так піде.Уявляю лице нового власника, коли він виявить обман. А для себе треба вибирати оптимальний варіант ціна якість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кислотний грунт, епоксидний грунт, і вже потім мастика ,

В більшості випадків робиться набагато простіше, і використовується звичайний нітро грунт.

а яка основа нітрогрунту і баранека? Алкідна чи акрлилова?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Боді 930 в Луцьку не знаходив, але у всіх продавців знаходив квадратні очі,бо торік теж вивчав питання. Я купував в Києві і одна велика банка ще залишилась.

На рахунок атомних сумішей то краще використовувати гудрон, він утворить дійсно броню

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене днище покрите заводським антикором типу бараника,чим покрити його???? Треба збирати старе покритяя перед нанесенням нового ????

BODY 930 є в києві,можна замовити через інтернет. Чим воно краще чим велкор чи щось подібне???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дуже хвалили хамеліоновську мастику

роки два назад обробляв днище баранеком, правда перед тим всю ржавчину вичистив і прогрунтував. Пока нарікань нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в нас десь реально купити пушсало?

скільки потрібно?

хочу в заводський банці приблизно 1кг на пробу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже 7 років на Dinitrol'і їжджу. Тримається огого. Ржавчини не помічав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже 7 років на Dinitrol'і їжджу. Тримається огого. Ржавчини не помічав.

більш детально можна описати. Який саме, де купували, де оброблями?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хочу в заводський банці приблизно 1кг на пробу.

нажаль він приходить у картонній тарі по 30-35кг,

фасуємо по 3кг=60грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже 7 років на Dinitrol'і їжджу. Тримається огого. Ржавчини не помічав.

більш детально можна описати. Який саме, де купували, де оброблями?

Ну, 7 років тому, на "Хмельниччина-Авто", він іде в різний тарі. От тут офсайт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 vaz75,

наносили самі? яке воно в результаті виходить? чи липке воно в жару? чи прилипає до нього пил?

Я поки думаю про Dinitrol 479. Щось чули?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

толково мужик розказує по грунтам. Для таких чайників як я саме те, що треба:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 vaz75,

наносили самі? яке воно в результаті виходить? чи липке воно в жару? чи прилипає до нього пил?

Я поки думаю про Dinitrol 479. Щось чули?

Ні, не сам на СТО. Коли наносять на авто певний час воно ліпке, а потім робиться як "мішки гаммі", зараз воно тверде.

Про 479 - це базова обробка, без всяких викрутасів, підходить для всіх авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто знає, а в Луцьку Дінітролом десь обробляють?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Волинь-Авто спитай

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...