Перейти до змісту

Формат велоквеста


TreNeR

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 67
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Для "матрицы" команды должны быть зареганы хотя бы за день до старта. Чтобы гарантированно всё правильно прописать в движке. Внезапно решившие ехать будут в пролёте.

Опубліковано

Вдалось мені запустити інший движок локально. Там можливості геть обмежені. Треба розбиратись і дописувати :)

Опубліковано

Ну на перший погляд біверс досить пристойний. Е купа можливостей. Можна прописувати відповіді в різному форматі, якщо гравці щось наплутають. Побачимо як сьогодні відпрацює. Гра практично готова.

Опубліковано

пройшов я тестові ігри....що ж можу сказати. незручно, в порівнянні з двигуном Encounter. думки рядового користувача.

з мінусів:

- необхідність постійно оновлювати сторінку для отримання завдань, для перевірки коду (вірний, чи невірний), для відображення підказок...

- незрозуміло, коли прийде підказка (не відображає таймер)

- незрозуміло, скільки часу до АПу (автопереходу)

- хаотично (як на мене) розташовані і завдання, і приклади вводу кода та і решта елементів...

з плюсів:

- те, що двигун цей безкоштовний.

я за ENку. недешево, але зручно користуватися. як і на стаціонарному компі, так і в мобільній версії.

Опубліковано

Первый взгляд на него - это практически то, что нужно.

Реализация похожа на Квест.уа :)

Мне нравится намного больше, чем первый (биверс).

На счёт бедности не согласен. Инструментов хватает.

По крайней мере я вижу, что их достаточно длля создания игры.

Картинки вставляюся на ура :)

Думаю, даже музыку можно будет прикрутить.

Плюс есть обратный таймер и автообновление :)

Показывает, сколько кодов нужно ввести (если их несколько). Можно прописать варианты кодов.

Из минусов:

Автопереход не реализован. Но это обходится выдачей последней (сливной) подсказкой с правильным кодом через отведённое на уровень время :) И тогда следующее задание получается практически сразу, т.е. после того, как код введён. Вообще не критично ;)

Пока не знаю, что там с онлайн-статистикой. Но это тоже не особо критично.

Ищу возможность поставить движок на хостинг :)

Опубліковано

Нюанс по двіжку: це має бути Рубі версії 1.8. Спробую розібратись з кодом, то можливо переведу його на новіший і тоді можна буде щось дописати-доробити.

Опубліковано

Перші враження від тесту. Мені подобається. Суттєво кращий за біверс. Ще спробую створит гру , але з того що бачив-це досить легко робиться.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Добавили достаточно удобный редактор для заливки игры. Теперь не обязательно знать HTML :D

  • 8 місяців потому...
Опубліковано

Розгорнув движок на безкоштовному хостингу: http://quest-racinglutsk.herokuapp.com/

Добавив можливість проведення паніки а ще кілька фішок із quest.ua: відображення багатокодових рівнів по секторах та рівні типу олімпійка.

Хто бажає проводити ігри - реєструйтесь і тестуйте. Зауваження пишіть тут або в лічку.

  • 5 місяців потому...
Опубліковано

Добавив трохи нового функціоналу в движок:

1. Реалізовано автопереходи рівнів через вказаний час.

2. Реалізовано можливість на кожному рівні задавати для команд індивідуальні завдання, підказки та коди.

3. Реалізовано тип гри з порядком проходження Лінійний (заданий) із можливістю налаштування для кожної команди порядку проходження рівнів.

  • 2 місяця потому...
  • 1 рік потому...
Опубліковано

Движок, на якому ми проводили велоквести, переїхав уже на постійне місце проживання quest.wtf і активно використовується зараз для проведення автоквестів. Було додано багато різних фішок: автопереходи, бонусні завдання (за які можна отримати бонусний або штрафний час), штрафні підказки, можливість проведення штурмових ігор та інше. Якщо хто надумає проводити велоквест - ласкаво просимо. 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...