Poison Опубліковано 2 Квітня, 2015 в 12:23 #26 Опубліковано 2 Квітня, 2015 в 12:23 Але все-рівно не зрозуміла схема поставок крадених роверів з Європи в Україну.Припустімо ровер вкрали в Мюнхені привезли в Франкфурт, там і продали українському гонщику. Гонщик без документів везе ровер через Німецько-Польський кордон, далі через Польско-Український. Як гонщики умудряються перевезти ровер без документів через кордони 2-ох Європейськіх країн? Розбирають їх на запчастини і в документах вказують що везуть велозапчастини.
Miro Опубліковано 2 Квітня, 2015 в 14:04 #27 Опубліковано 2 Квітня, 2015 в 14:04 З рамами ж так не канає, кожна рама пронумерована. Так от і питається, як? :/ Адже сховати рами не так просто, немаленькі. Та й впевнений, установка на "запчастини" на кордоні у тих же поляків є.
Poison Опубліковано 2 Квітня, 2015 в 14:40 #28 Опубліковано 2 Квітня, 2015 в 14:40 Відкрию маленьку таємницю їм там по..р ,якщо везеш 1-3 і вони дешеві,інше діло фура велосипедів ,це майще 100% варіант взути гонщика.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.