Перейти до змісту

Куплю мотор до Mazda E-2000 (бензин або дизель)


vef

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Придбав собі бусик Mazda E-2000 87р. двигун 1.8 бенз. <_<

Як розібрали мотор - то стало питання - купити інший - чи ремонтувати цей ??? Ходова також не в кращому стані.

Може хто знає де знайти б.у. запчастини до даної моделі. Або підкажіть де взяти оригінальні нові.

тел. 8(050)9415346 - Сергій

8(050)8583668 - Володимир

Опубліковано

Підвіску реставрувати - виходить набагато більше /амортизатори поміняти, а не прокачувати - ІМХО без толку/. А от з двигуном....Нема гарантії, що на автошроті можна буде саме такий знайти, і що він буде в нормальному стані....Хіба підловити такий бусик-свіжачок. Себто щойно пригнаний...Але то малореально, особливо в Луцьку..А ремонт може влетіти в серйозні витрати...Не Фольц же який, де запчастин купа...Тут буде більшість під замовлення - тобто переплачувати і ще до того ж чекати досить довго....

Опубліковано

Мав Mazda E-2200 ,запчастини брав на формулі в "Японський авторай".Проблем не мав,якщо не було в наявності то привозили під замовлення.Чисто по Мазді є шрот в Сарнах ,якшо треба то пошукаю телефон. Запчастини в більшості оригінальні і відповідна ціна,а на німців в кращому випадку польша ,а в більшості турки чи китай.Як на мене краще поставити раз і їздити а не махатись раз в півроку з підвіскою.

Опубліковано
Мав Mazda E-2200 ,запчастини брав на формулі в "Японський авторай".Проблем не мав,якщо не було в наявності то привозили під замовлення.Чисто по Мазді є шрот в Сарнах ,якшо треба то пошукаю телефон. Запчастини в більшості оригінальні і відповідна ціна,а на німців в кращому випадку польша ,а в більшості турки чи китай.Як на мене краще поставити раз і їздити а не махатись раз в півроку з підвіскою.

Подивись, будь ласка, телефон на шрот в Сарнах.

Опубліковано
Мав Mazda E-2200 ,запчастини брав на формулі в "Японський авторай".Проблем не мав,якщо не було в наявності то привозили під замовлення.Чисто по Мазді є шрот в Сарнах ,якшо треба то пошукаю телефон. Запчастини в більшості оригінальні і відповідна ціна,а на німців в кращому випадку польша ,а в більшості турки чи китай.Як на мене краще поставити раз і їздити а не махатись раз в півроку з підвіскою.

Підвіска, шановний, перебирається на будь-якій більш-менш нормальній СТО за 2, максимум 3 дні /за умови наявності частин, які не реставруються/....То про яких пів року мова?? Тим більше, що працюючи на автошроті, добре знаю, в якому стані приходять до нас "звідти" підвіски))) Всеодно ж на реставрацію/заміну їхати треба))) То нащо морочити собі голову?

Опубліковано

Мова йде про те ,що проїздивші на Мазді ,ставщи на день поміняв сайленблоки і втулки і їздив 1,5 року і мав VW LT 28 в який за рік ставав тричі і перебирав підвіску повністю(машини їздили одинаково і одинакові роки).Ти хочеш сказати що до німців запчастини дешевше, чи може якісніше?Їх клепають всі кому не попадя і не відомо з чого.

Опубліковано
Мова йде про те ,що проїздивші на Мазді ,ставщи на день поміняв сайленблоки і втулки і їздив 1,5 року і мав VW LT 28 в який за рік ставав тричі і перебирав підвіску повністю(машини їздили одинаково і одинакові роки).Ти хочеш сказати що до німців запчастини дешевше, чи може якісніше?Їх клепають всі кому не попадя і не відомо з чого.

Дешевші. Та й купувати бажано було б не Маде ін Підвал....Такі "кулібінства" видно навіть не спеціалісту - варто лише до рук взяти той сайлентблок))А взагалі - досить багато сайлентблоків реставрується теж...ЛТ, ІМХО, взагалі не надто вдалий бусик...А ще, якщо в тебе ці автівки перевозили вантажі, то я впевнений - ЛТ вантажився набагато серйозніше, аніж Мазда....І мало хто дивився на паспортну вантажопідйомність...

  • 5 місяців потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...