Tomagawk Опубліковано 17 Лютого, 2015 в 18:54 #1 Опубліковано 17 Лютого, 2015 в 18:54 Ситуація наступна: в неділю 15 лютого купив торт "Празький" в цьому магазині, 16 у ввечері коли мав намір спробувати побачив не приємний сюрприз у вигляді цвілі на бокових стінках торту.Сьогодні з ранку приніс в магазин: продавці страшенно "морозились", типу чеку не має(хоча вони його не надають), купували не в нас можливо(хоча даного виробника ФОП Степанків В. З., м. Львів, в інших магазинах не зустрічав), не наша зміна продавала, та у нас все тільки свіже ну і т. д.Керівництва не було на місці, телефон до нього звичайно не дали.Гроші не повернули.Залишив торт їм і відгук в книгу скарг.У підсумку висновки: будьте обережні купуючи в даному магазині, обов'язково беріть чек. Так як кінцевої дати вжитку на упаковці з тортом не було.
Zalepok44 Опубліковано 17 Лютого, 2015 в 19:00 #2 Опубліковано 17 Лютого, 2015 в 19:00 Блін це так за 50-100 грн, підпотити собі репутацію. Я би на місці підприємця (власника магазину), зняв би так 300 грн з тих що вас сьогодін послали і поствив би вам пакетик. Типу "вибачте". От, бля буду, якщо иої продавці таке зроблять то "убью"!!!
Tomagawk Опубліковано 17 Лютого, 2015 в 19:03 Автор #3 Опубліковано 17 Лютого, 2015 в 19:03 Так отож бо, в супермаркетах такі ситуації вирішувались за 5 хв. вибачались і повертали кошти. А таке зі мною вперше, ціна питання 32 грн., тортик маленький був
sss381 Опубліковано 17 Лютого, 2015 в 19:16 #4 Опубліковано 17 Лютого, 2015 в 19:16 Блін це так за 50-100 грн, підпотити собі репутацію. Я би на місці підприємця (власника магазину), зняв би так 300 грн з тих що вас сьогодін послали і поствив би вам пакетик. Типу "вибачте". От, бля буду, якщо иої продавці таке зроблять то "убью"!!!Супер! Тобто це продавці завезли собі для реалізації пліснявий торт а не підприємець? Тобто це не підприємець сказав їм не повертати гроші за такий товар (якщо не прямо, то просто утримуючи із зарплати за зіпсований товар)?
SLA Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 20:08 #5 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 20:08 я б той торт тим хамам в пику кинув би! (Ну всеодно ви збиральсь його там залишити, хоч би продавці скуштували солодкого)
SOAD Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 20:26 #6 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 20:26 Блін це так за 50-100 грн, підпотити собі репутацію. Я би на місці підприємця (власника магазину), зняв би так 300 грн з тих що вас сьогодін послали і поствив би вам пакетик. Типу "вибачте". От, бля буду, якщо иої продавці таке зроблять то "убью"!!!Супер! Тобто це продавці завезли собі для реалізації пліснявий торт а не підприємець? Тобто це не підприємець сказав їм не повертати гроші за такий товар (якщо не прямо, то просто утримуючи із зарплати за зіпсований товар)?кожен продавець знає, що він продає
yura2281 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 20:30 #7 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 20:30 Славинка біля гостинця. Чесно.Мені не подобаються їх кондитерські вироби. Хоча сестра і дружина , не одноразово там купували . І тільки після того зрозуміли шо то бека.
sss381 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 20:48 #8 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 20:48 Блін це так за 50-100 грн, підпотити собі репутацію. Я би на місці підприємця (власника магазину), зняв би так 300 грн з тих що вас сьогодін послали і поствив би вам пакетик. Типу "вибачте". От, бля буду, якщо иої продавці таке зроблять то "убью"!!!Супер! Тобто це продавці завезли собі для реалізації пліснявий торт а не підприємець? Тобто це не підприємець сказав їм не повертати гроші за такий товар (якщо не прямо, то просто утримуючи із зарплати за зіпсований товар)?кожен продавець знає, що він продаєЗвичайно, що знає, але продавець продає те, що привіз (сказав продавати) хазяїн магазину. Доки хазяїн не змінить свою політику продаж, доти люди в тому магазині будуть купувати гидоту і звинувачувати продавців, а продавець - найманий працівник (скоріше всього ще й не оформлений, а значить бесправний) і змушений робите те, що вимагає роботодавець.
ZLOvSmetane Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 21:07 #9 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 21:07 Залишив торт їмЗалишати не потрібно було.. бо той торт ще хтось інший може купити...А можливо Ви не перші купуєте цей торт ?? в книзі дивились ? багато записей було до Вас ?
milana Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 21:28 #10 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 21:28 Блін це так за 50-100 грн, підпотити собі репутацію. Я би на місці підприємця (власника магазину), зняв би так 300 грн з тих що вас сьогодін послали і поствив би вам пакетик. Типу "вибачте". От, бля буду, якщо иої продавці таке зроблять то "убью"!!!Супер! Тобто це продавці завезли собі для реалізації пліснявий торт а не підприємець? Тобто це не підприємець сказав їм не повертати гроші за такий товар (якщо не прямо, то просто утримуючи із зарплати за зіпсований товар)?кожен продавець знає, що він продаєЗвичайно, що знає, але продавець продає те, що привіз (сказав продавати) хазяїн магазину. Доки хазяїн не змінить свою політику продаж, доти люди в тому магазині будуть купувати гидоту і звинувачувати продавців, а продавець - найманий працівник (скоріше всього ще й не оформлений, а значить бесправний) і змушений робите те, що вимагає роботодавець.а от і не правда.Що значить змушений робити? Совість ніхто не відміняв. Продавець запросто може не втюхувати усе підряд, а "підказати" покупцю, що сьогодні варто зупинитись ні іншому тортові/тістечку. І як результат - продавець ні в чому не винен і до такого продавця людина повернеться ще не раз
bublik007 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 21:55 #11 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 21:55 Блін це так за 50-100 грн, підпотити собі репутацію. Я би на місці підприємця (власника магазину), зняв би так 300 грн з тих що вас сьогодін послали і поствив би вам пакетик. Типу "вибачте". От, бля буду, якщо иої продавці таке зроблять то "убью"!!!Супер! Тобто це продавці завезли собі для реалізації пліснявий торт а не підприємець? Тобто це не підприємець сказав їм не повертати гроші за такий товар (якщо не прямо, то просто утримуючи із зарплати за зіпсований товар)?кожен продавець знає, що він продаєЗвичайно, що знає, але продавець продає те, що привіз (сказав продавати) хазяїн магазину. Доки хазяїн не змінить свою політику продаж, доти люди в тому магазині будуть купувати гидоту і звинувачувати продавців, а продавець - найманий працівник (скоріше всього ще й не оформлений, а значить бесправний) і змушений робите те, що вимагає роботодавець.а от і не правда.Що значить змушений робити? Совість ніхто не відміняв. Продавець запросто може не втюхувати усе підряд, а "підказати" покупцю, що сьогодні варто зупинитись ні іншому тортові/тістечку. І як результат - продавець ні в чому не винен і до такого продавця людина повернеться ще не раз Ви праві, milana, може не втюхувати і совість ніхто не відміняв.Але, на жаль, таких відважних продавців, я зустрічав тільки на теренах реклами, та й то, в + рекламі своєму виробнику)))) Маю великий сумнів, що в реальності, якийсь продавець наважиться це зробити, бо є страх втратити роботу . Залишається одне - вимагати чек на придбаний товар, і дивитись за терміном придатності ( немає, не купуй). Була ситуація, мені повертали гроші за не придатний продукт(рибу), бо мав при собі чек. Іншого засобу відстояти свої права, поки що, я не знаю.
AnimaNoir Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 22:01 #12 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 22:01 Треба було санепідем станцією (чи що там зараз) налякати.
milana Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 22:31 #13 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 22:31 Основні продукти купуємо в одних і тих самих місцях, що значно ззнижує ризик купити якусь бяку. А так взагалі чек обов'язково
MaestroA Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 22:53 #14 Опубліковано 19 Лютого, 2015 в 22:53 Без чеку теж можна повернути товар. Хіба проблема "зробити" свідків? Я б ще позовом до суду пригрозив, за невидачу товарного чеку при покупці. Світ би сколихнувся, але я б забрав все до копієчки.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.