Перейти до змісту

Проблеми з електрикою. Допоможіть порадою.


Unknown

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт.

Авто Сітроен Джампі (той же Скудо) 2005 року.

Сьогодні вранці завів двигун, і за секунд 30 відчув легкий запах схожий на підгорівшу ізоляцію або резину. Якби не відкрита пасижирська дверка, то може і не відчув би. Вийшов, підійшов до капота, запах ніби від авто, хоча ввпевненості не було, ще була думка, що то просто в повітрі навколо. Відкрив капот, і зрозумів, що таки з-під капота. В районі генератора ніби джерело запаху, але не впевнений. Заглушив. Запах розвіявся. Постояв, включив запалення, ніби нічого. Завів і практично відразу знову відчув запах, правда трохи слабший. Стало стрьомно, але мусив їхати. До місця призначення проїхав близько 5 км, під капотом і далі торохи пахне паленою ізоляцією.

Через години 2 знову проїхав 3 - 4 км., без змін. Ввечері, помітив, що час-від-часу просідає напруга в бортовій мережі (тускніє світло фар і на приборці теж уся підсвітка). Потускніння імпульсами короткими. Так проїхав кілометрів 6. Запах орієнтовно такий же, не надто сильний, але помітний. Явного диму немає, щоб локалізувати джерело проблеми. Завтра авто на приколі...

Підкажіть звідки копати або до кого звернутися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

звідки копати

В районі генератора

Похоже на то что генератор скоро скажет вам пака ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

отак раптом?, ні з того ні з сього?

чим грозить - повна заміна генератора, чи якийсь ремонт?,

куди звернутися для детальної діагностики ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автоелектрика то не телепатія,- дивитись тра по місцю. Навангувати багато чого можна!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Unknown, зніми масу і викликай спеціаліста, бо проводка горить дуже швидко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто куди порадить звернутися?, перевірених електриків не знаю, взагалі ніяких не знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто куди порадить звернутися?, перевірених електриків не знаю, взагалі ніяких не знаю.

На Реал Авто запитайте, вони генераторами і стартерами займаються

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

O5O б78вісімЗ93 -- Сергій

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

отак раптом?, ні з того ні з сього?

Гляньте буквар по обслузі авто і зрозумієте що раптового ніц небуває.

Генератора і стартера в тому числі. А не заглядати лише у випадку коли маминою пілоткою накриється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

отак раптом?, ні з того ні з сього?

Гляньте буквар по обслузі авто і зрозумієте що раптового ніц небуває.

Генератора і стартера в тому числі. А не заглядати лише у випадку коли маминою пілоткою накриється.

Дякую за пораду.

Але як часто потрібно обслуговувати ?????

Перевірку напруги в бортовій мережі роблю сам регулярно, завжди все добре. Масло і фільтри міняються, ремені і ролики теж. Антифриз теж замінений з повною кількаразовою промивкою системи, ходова діагностується. Тисячі дві тому авто було за загальній комп'ютерній діагностиці, все ок, невеличка корекція по одній форсунці і підозра в некоректну роботу датчика розходу повітря, який в результаті реанімував до нормального робочого стану своїми руками.

Яку профілактику в електриці робити??? Як можна подібну ситуацію попередити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ввечері, помітив, що час-від-часу просідає напруга в бортовій мережі (тускніє світло фар і на приборці теж уся підсвітка). Потускніння імпульсами короткими.

перевірте проводку, можливо, щось коротить, машину краще лишати з відключеним акумом, поки не проясниться.

можливо щось покаже тестер в режимі прозвону (вимірювання опору).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна методом виймання запобіжників виявити в якому колі ізоляція посипалась і коротить. А далі діло факту піде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба було фото авто закинути- тобі б по ньому нагадали! Виключи торкання проводкі та деталей до випускного колектора, та попадання масла. А саме краще заїдь на СТО.

Якщо запах створює проводка то то сильноточні ланцюги- стартер-генератор, підігріви пального, свічки накалювання... А там справді швидко все димить-горить, та й коротіння не на користь електриці. При "повільному навантаженні" зазвичай, запобіжник не згоряє!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обмотка генератора трохи засрана сумішшю соляри і пилюки. Місяців 2 тому я мив паливний насос від соляри з пилюкою, бо маю підозру на невелике підтікання пального (десь до 1 л. на 100 км). Думав, що десь на насосі тече, і розраховував виявити на помитому. В процесі вода попадала трохи на генератор, але тоді ніяких проблем не виникло. проїхав десь 1000 км.

Стартер виключаю, оскільки задіяний він лише в момент пуску двигуна, а в мені інші симптоми. Приятель мені розповів, про свою проблему з реле свічок накалу і симптоми на аналогічному авто. Подивився, ніби не гріється реле і ніяких ознак "хвороби" не проявляє. Пальне в мене гріється не електрикою, а від тепла охолоджуючої рідини двигуна, там є спец контур з теплообмінником. Отже, теоретично залишається генератор.

Питання наступне: якшо відєднати від генератора "+", - провід, що на акум йде, то генератор випаде з електричного кола і просто буде вхолосту крутитися? В такому режимі можна паро км проїхати на ресурсах акумулятора, правильно ? Заодно подивитися, ци з'являється запах смаленого. Можна принаймні до майстра так доїхати? Хто що думає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обмотка генератора трохи засрана сумішшю соляри і пилюки. Місяців 2 тому я мив паливний насос від соляри з пилюкою, бо маю підозру на невелике підтікання пального (десь до 1 л. на 100 км). Думав, що десь на насосі тече, і розраховував виявити на помитому. В процесі вода попадала трохи на генератор, але тоді ніяких проблем не виникло. проїхав десь 1000 км.

Стартер виключаю, оскільки задіяний він лише в момент пуску двигуна, а в мені інші симптоми. Приятель мені розповів, про свою проблему з реле свічок накалу і симптоми на аналогічному авто. Подивився, ніби не гріється реле і ніяких ознак "хвороби" не проявляє. Пальне в мене гріється не електрикою, а від тепла охолоджуючої рідини двигуна, там є спец контур з теплообмінником. Отже, теоретично залишається генератор.

Питання наступне: якшо відєднати від генератора "+", - провід, що на акум йде, то генератор випаде з електричного кола і просто буде вхолосту крутитися? В такому режимі можна паро км проїхати на ресурсах акумулятора, правильно ? Заодно подивитися, ци з'являється запах смаленого. Можна принаймні до майстра так доїхати? Хто що думає?

Но-но - там постійний + є.

Питання наступне: якшо відєднати від генератора "+", - провід, що на акум йде, то генератор випаде з електричного кола і просто буде вхолосту крутитися? В такому режимі можна паро км проїхати на ресурсах акумулятора, правильно ? Заодно подивитися, ци з'являється запах смаленого. Можна принаймні до майстра так доїхати? Хто що думає?

Так, буде вхолосту крутитись, але деякі авто, які не бачать генератора не заводяться, або викидають критичну помилку :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще забув написати: при імпульсних просіданнях напруги в мережі лампочка акума НЕ загорялася,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Попробуй підтягнути ремінь генератора, або перевірити чи шків та темінь не замащений в масло.

Зіштовхувався з такоюж проблемою, зробив вищеперелічене, допомогло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

....Стартер виключаю, оскільки задіяний він лише в момент пуску двигуна, ...

Но-но - там постійний + є.

Ясно, стертер вертаю в можливі кандидати

Так, буде вхолосту крутитись, але деякі авто, які не бачать генератора не заводяться, або викидають критичну помилку :_07:

тобто так робити категорично не варто? на скільки критична потенційна помилка, вона потім знімається ?

Якщо просто не заведеться, то фігня.

Попробуй підтягнути ремінь генератора, або перевірити чи шків та темінь не замащений в масло.

Зіштовхувався з такоюж проблемою, зробив вищеперелічене, допомогло.

шків і ремінь візуально нормальні абсолютно. Як це недотягнутий ремінь може проводку смалити ?, ну я розумію - не даватиме генератор нормальної віддачі, але ж не горітиме.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Попробуй підтягнути ремінь генератора і перевірити чи шків та генератор не замащені в масло.

Зіштовхувався з такою ж проблемою, зробив вищеперелічене, допомогло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тобто так робити категорично не варто? на скільки критична потенційна помилка, вона потім знімається ?

Якщо просто не заведеться, то фігня.

В твому авто скорш за все просто загориться знак відсутності заряду, але я не прихильник таких маніпуляцій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"розумна" електрика в авто є, як не крути HDI...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але як часто потрібно обслуговувати ?????

На кожне авто є свій буквар де написано періодичність проведення ТО на кожну складову в тис км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не траба мені про букварі розповідати і загальні повчання проводити, немає що по суті написати, то не пишіть.

Дотримання всіх рекомендацій ТО не гарантує відсутність збоїв між ТО, хоча і мінімізує їх.

Далі - я конкретно запитав, яке ТО потрібно електрообладнанню в принципі ?, перевірити стан акума то ясно, періодично поміряти яку напругу видає генератор - теж ясно, що ще робити варто ? І не треба тут про "свій буквар на кожне авто", по електрообладнанню можна сформувати загальні рекомендації придатні для більшості стандартних легкових авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

отак раптом?, ні з того ні з сього?

Гляньте буквар по обслузі авто і зрозумієте що раптового ніц небуває.

Генератора і стартера в тому числі. А не заглядати лише у випадку коли маминою пілоткою накриється.

Дякую за пораду.

Але як часто потрібно обслуговувати ?????

Перевірку напруги в бортовій мережі роблю сам регулярно, завжди все добре. Масло і фільтри міняються, ремені і ролики теж. Антифриз теж замінений з повною кількаразовою промивкою системи, ходова діагностується. Тисячі дві тому авто було за загальній комп'ютерній діагностиці, все ок, невеличка корекція по одній форсунці і підозра в некоректну роботу датчика розходу повітря, який в результаті реанімував до нормального робочого стану своїми руками.

Яку профілактику в електриці робити??? Як можна подібну ситуацію попередити?

Деякі машини складаються з болтів і гайок і їх потрібно підтягувати інколи, те саме і з електричними контактами....А що до машини, так вона як і людина, сьогодні здорова, завтра грип...і поки не вилічиш , нічого не буде, або може вмерти, в Вашому випадку- згоріти.....

Про фірми- 12 вольт на базі Автотурист, Сергій в гаражах напроти Авіазаводу....а якщо скажуть стартер та генератор, то або на Формулі, або на Львівській , біля Політеха...Це я назвав не дуже дорогих і не безруких....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дали контакти майстра, працює на Лазо біля Головпостача. Хтось з ним стикався, які враження?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...