Yon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:40 #1 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:40 DBI Err Fatal! DemiGod crash Handler : DBI Err Fatal! Board Rev:1.0 Ram dump mode. Option: SD card ram dump mode. Push below files to sdcard before test. Please do following action: 1- ram dump mode. Please connect usb. 2-get the ram dump image using QPST configuration 3-if sd card ram dump enabled just wait for reboot 4-collect ram dump files from your pc or sd card Ocь таке повідомлення з"являється на рожевому екрані LG L65. Куплений сьогодні, в фокстроті все із ним було норм. Почалося це після того, як вийняв батарею(тел був виключений). Скинути на заводські не виходить, бо знову цей самий напис і рожевий екран. Що із ним робити, міняти по гарантіїї?
Deemon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:46 #2 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:46 14 днів маєш, вперед і з музикою
rulon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:49 #3 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:49 я чесно кажучи взагалі не розумію людей які зараз купують лджі.....коли є набагато кращі апарати в тому ж ціновому діапазоні,міеяйте здавайте!!!пробуйте без флешки може щапустити
Oli Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:49 #4 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:49 бл* як це тобі сказати.... кірпічдобре що ще маєш 14днів.
Witiok Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:49 #5 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:49 Або здай назад і поверни гроші або неси в СЦ( авторизований LG наприклад під мостом на пр.Перемоги(біля СвітлоЛюкса). Ви точно не пробували його прошити?. Інших причин появи вказаного не бачу
Yon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:52 Автор #6 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:52 A що це власне за повідомлення таке? Там іще пише про помилку 1030 або 1040 Прошити не пробував, тільки батарею виймав і все. Я його години зо 2 дві тому приніс додому з фокстроту.
Oli Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:55 #7 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:55 тільки батарею виймав і вседля чого? може вам його підмінили у фокстроті?
Саня Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:58 #8 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:58 14 днів маєш, вперед і з музикоюНе має він 14 днів. В даному випадку слід керуватись статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів"Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:1) пропорційного зменшення ціни;2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару....На протязі 14 днів обміняти товар можна справний товар:Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.В даному випадку радив би звернутися в авторизований сервісний центр. Witiok написав де шукати.
Witiok Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:59 #9 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 20:59 тут пише про спосіб відновлення для L80http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=576048&st=220#entry34115875Але в вашому випадку - повернути краще
Yon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:00 Автор #10 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:00 Варіант заміни на брак можна допустити, але малоймовірно. Добре, що це зараз проявилось, тобто не дарма, напевно, виймав батарею
Nokian Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:02 #11 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:02 1. Выключаем телефон.2. Одновременно зажимаем Громкость вниз и Включение.3. Когда на экране появится логотип LG, отпускаем Включение на секунду, клавишу Громкость вниз не отпускаем.4. Через секунду снова нажимаем Включение и держим пока не появиться системное меню, в котором будет написано «Erase all user date restore default settings?». И будет две кнопки: Yes и No.5. С помощью Громкость вниз делаем активной кнопку Yes и нажимаем Включение.6. Начнется сброс настроек телефона к заводским. Не трогаем телефон пока он полностью не загрузится.
Oli Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:04 #12 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:04 Yon,обновляв щось(яндекс)? для чого виймав батарею?
Yon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:09 Автор #13 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:09 1. Выключаем телефон.2. Одновременно зажимаем Громкость вниз и Включение.3. Когда на экране появится логотип LG, отпускаем Включение на секунду, клавишу Громкость вниз не отпускаем.4. Через секунду снова нажимаем Включение и держим пока не появиться системное меню, в котором будет написано «Erase all user date restore default settings?». И будет две кнопки: Yes и No.5. С помощью Громкость вниз делаем активной кнопку Yes и нажимаем Включение.6. Начнется сброс настроек телефона к заводским. Не трогаем телефон пока он полностью не загрузится. Сброс настроек після цього не відбувається. Знову зявляється рожевий екран із тією самою помилкоюYon,обновляв щось(яндекс)? для чого виймав батарею?Нічого не обновляв, просто вийняв батарею і все
Nokian Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:12 #14 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:12 Спробуй повторити з підключеною зарядкою.Якщо не допоможе просто занеси назад.Чи є якісь моменти з поверненням?
Yon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:19 Автор #15 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:19 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. АБО З ІНШИХ ПРИЧИН НЕ МОЖЕ БУТИ ВИКОРИСТАНИМ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ - хіба це не той пункт, за яким тел. мають замінити або вернути гроші?Спробуй повторити з підключеною зарядкою.Якщо не допоможе просто занеси назад.Чи є якісь моменти з поверненням?Немає ніби ніяких моментів із поверненням. Один рік гарантії виробника + один рік від магазину
yuraa Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:23 #16 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:23 То нехай ремонтують. Якщо ремонту не підлягає, вони зобов'язані замінити на інший, або ж повернути гроші.
Yon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:24 Автор #17 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:24 Спробував увімкнути із підключеною зарядкою... і сталося диво! Що це за х.рня взагалі з телефоном?
Andreyxxx Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:25 #18 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:25 Несіть у магазин та наполягайте на заміні на інший або на повернення коштів. У ремонт телефон не давайте. Скажете їм, що потрібен новий телефон,а не з ремонта. Продавці будуть 100 % відмовлятися міняти, але Ви наполягайте,сваріться.
woodwork Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:25 #19 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:25 Фокстрот на час ремонту дасть вам телефон на заміну, поки не зремонтує ваш.
Nokian Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:28 #20 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:28 Ну там ще є ,якщо він не був у користуванні та збережений передпродажний стан, ну ще чек та комплект має бути.Я так розумію вибір стоїть здати на гарантію, чи отримати назад гроші ,або інший телефон?
Andreyxxx Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:28 #21 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:28 Фокстрот на час ремонту дасть вам телефон на заміну, поки не зремонтує ваш.Який ще ремонт??? Ви що купуэте ремонтовані телефони чи нові ? Наполягайте на заміні або повернення поштів!
Nokian Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:31 #22 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:31 Спробував увімкнути із підключеною зарядкою... і сталося диво! Що це за х.рня взагалі з телефоном?99% що був просто розряджений. Я всі телефони при приході включаю, кожен десятий стартує зі збросу на заводські.На заводах схоже геть розлінились,або дуже швидко пакують.Схоже просто фальшива тривога.
Yon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:38 Автор #23 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:38 Спробував увімкнути із підключеною зарядкою... і сталося диво! Що це за х.рня взагалі з телефоном?99% що був просто розряджений. Я всі телефони при приході включаю, кожен десятий стартує зі збросу на заводські.На заводах схоже геть розлінились,або дуже швидко пакують.Схоже просто фальшива тривога.Заряд був 80%, навряд що був розряджений
Nokian Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:49 #24 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 21:49 Зроби скид із меню, постав на ніч на зарядку, завтра все побачиш.Цікаво, чи повертають кошти на додаткову гарантію у випадку повернення товару?
Yon Опубліковано 10 Січня, 2015 в 22:03 Автор #25 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 22:03 Вже разів із 10 виймав батарею - вмикається нормально. Заряд 55%Зроби скид із меню, постав на ніч на зарядку, завтра все побачиш.Цікаво, чи повертають кошти на додаткову гарантію у випадку повернення товару?По ідеї мають повернути усі кошти, не тільки вартість товару. але і додаткові за продовження гарантіїї.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.