Перейти до змісту

тимчасовий ввіз авто по Стамбульській конвенції


prorok

Рекомендовані повідомлення

Привіт, бачу тут досить активний форум, тому цікаво було б поспілкуватись на тему тимчасового ввозу авто по Стамбульській конвенції (без розмитнення, на закордонній реєстрації)

цікавить як їздиться на таких авто, чи часто "кохають мізки" ДАІ та митниця, які є основні мінуси і т. п. , цікавлять відгуки про експлуатацію та про емоції від користування авто по такій схемі.....

досить цікаво було б поспілкуваться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздиться абсолютно так само і відчуття такі ж як і всім решта власникам авто на закордонній реєстрації, кожних 5 або 10 діб перетин кордону(залежно від митниці).Живете в прикордонній зоні й маєте паспорт з візою чи картку МПР - можете брати, в іншому разі не радив би, тому що всі ці так звані стамбульські конвенції до глибокого місця як митниці так і ДАІ, прострочите 5 чи 10 діб і заберуть авто й штраф вліплять, ну або "воздухом" в таких випадках виганяли а авто на запчастини. Дуже багато знаю людей що таким чином повірили ділкам купивши такі авто й потім влітали на великі гроші, ділків таких ще й досі шукають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та юридично все там досить просто та гладко получається, тільки кажуть бувають нюанси що митниця в позу стає не завжди хоче проводити авто як тимчасовий вїзд, а пропускають як транзит (а це 5 - 10 днів), я от хочу поспілкуваться може комусь так непропускали авто то по якій причині 1. Невідповідність документів Стамбульській конвенції, 2. По причині що є розбіжність в митному кодексі та Стамбульській конвенції (тобто митниця проводить авто по своїх внутрішніх наказах ігноруючи міжнародні договори та забовязання. 3. митник тупо хоче "пару гривень"

також чи комусь приходила постанова митниці про штраф 8500 грн. за прострочення терміну вивозу авта (5-10 днів, коли митники свідомо пропускають авто не по Стамбулці а так як їм простіше, а потім присилають штрафи) Знаю що такі постанов митниці без особливих проблем оскаржуються грамотним юристом в суді при наявності документів на авто які відповідають Стамбульці.

мене цікавить наскільки "геморно" керувати авто по даній схемі. ВІДГУКИ РЕАЛЬНИХ КОРИСТУВАЧІВ ДАНОЇ СХЕМИ.

в мене є знайомі які кілька років ууже їздять і горя не знють, в них все гладко.... за 3 роки навіть ДАІ ніразу не спиняли......

а от, як зайшов в інтернет то багато ресурсів не рекомендують дану схему, кажуть проблем багато..... От я хоч зрозуміти, чи то дійсно проблемна=програшна справа, чи то просто люди цука настільки жадні що замовляють, чи самі приганяють авто бог зна звідки, та без відповідних документів та підстав, а потім цука такі жертви кажуть, а з якого то хєра мене митниця штрафує на 8500 грн. і слізні статі та відео на ютубі.

Можливо я не правильно описав тему... тоді перефразую.

Якщо ввіз авто в Україну повністю відповідає усім вимогам та підтверджено усіма документами згідно Стамбульської конвенції чи є тоді проблеми з даним авто?????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У нас наглое государство а тем более сферы где крутятся бабки. если что то не нравится иди в суд и судись, результат - ты теряешь время и денньги и в итоге оказываешься в дураках.

У меня в дворе стоит бмв польская, кажется что она не выезжает 5-10 дней

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та держава буде нагла до пори до часу......

в єдності сила - не дурний сказав, що не під силу одній людині то сотня подужає....

нам, УКРАЇНЦЯМ, потрібно зрозуміти одну істину що ми самі повинні будувати таку країну в, якій комфортно буде жити і це не стосується лише автомобілів, митниці, ДАІ. Ми самі повинні робити, якісь зміни в цьому хаосі та анархії.....

Взагалі була в мене така думка:

створити групу чи обєднання людей для відстоювання власних інтересів. прав, та свобод....для прикладу вийожується якийсь чиновник чи ще якийсь державний організм - не виконує своїх обовязки чи перевищує свої повноваження, зібралось людей 10- 100- 1000 та й по простому, по народному, пояснили, що він не правий (якщо це дійсно так). Бо якщо ти один намагаєшся добитись правди в житті то тебе швидко зламають, а коли нас буде багато - то самі будь-кого та будь-що поламаємо....... СЛАВА УКРАЇНІ!!!!

зрадістю приєднався б до такої групи людей, ящо вже щось подібне створене....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та держава буде нагла до пори до часу......

в єдності сила - не дурний сказав, що не під силу одній людині то сотня подужає....

нам, УКРАЇНЦЯМ, потрібно зрозуміти одну істину що ми самі повинні будувати таку країну в, якій комфортно буде жити і це не стосується лише автомобілів, митниці, ДАІ. Ми самі повинні робити, якісь зміни в цьому хаосі та анархії.....

Взагалі була в мене така думка:

створити групу чи обєднання людей для відстоювання власних інтересів. прав, та свобод....для прикладу вийожується якийсь чиновник чи ще якийсь державний організм - не виконує своїх обовязки чи перевищує свої повноваження, зібралось людей 10- 100- 1000 та й по простому, по народному, пояснили, що він не правий (якщо це дійсно так). Бо якщо ти один намагаєшся добитись правди в житті то тебе швидко зламають, а коли нас буде багато - то самі будь-кого та будь-що поламаємо....... СЛАВА УКРАЇНІ!!!!

зрадістю приєднався б до такої групи людей, ящо вже щось подібне створене....

ze "stvorene" nazivaetsia banditske ugrupovannia, jake chinit samosud.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і не пересікають границю часто, незнаю як но теж цікаво би було почути тих власників литовських авто

У меня в дворе стоит бмв польская, кажется что она не выезжает 5-10 дней

а чому ви не можете підійти й запитатись як вони їздять, за спрос же не бють

наскільки знаю то в митниці є внутрішнє розпорядження не пропускати ніяких стамбульських угод і митники дорожать роботою і штампують лише транзит. невже ви думаєте що всі люди дурні і їздять 5-10 днів а лише хтось розумний, якби так можна було то їздили б усі, ви просто не бачили мабуть коли черга до кордону стоїть в кілька кілометрів і 80% транспорту там на польських номерах транзит, в усій прикордонній смузі з ЄС таких машин десятки тисяч і всі на транзиті.

Була реальна історія з моїм другом в 13му році, купив він собі через ділків пасат, натрясли вони що може їздити тут рік по стамбульському, хоча всі друзі відмовляли як могли, ну що поїздив він 7 місяців всім транзитам тикаючи дулі і ДПС не зупиняло, вирішив поїхати за кордон і при оформленні все вилізло, і як він не доказував але заплатив 100$ щоб з таможні по тихому назад вернутись і порадили йому вигнати "воздухом" а машину на деталі. Добре що десь мав підвязки, знайшли тих ділків(як виявилось за ними уже десятки людей полювало) що впудили йому ту лапшу й змусили їх ту машину вигнати "воздухом" а він тут продав на запчастин авто й з великими вльотами зарікся більше звязуватись з цими транзитами. Тож не ведіться на все що написано на папері а порозпитуйте тих людей що їздять транзитами, дуже багато чого вам розкажуть, і краще не майте справи з державою бо таможня вас всеодно побриє.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мої 5 копійок.

Кілька днів тому вивчав питання тимчасового ввезення ТЗ для виконання внутрішніх перевезень. Дійшов висновку що тимчасове ввезення ТЗ для здійснення внутрішніх перевезень на даний момент неможливе.

Митний кодекс України

Стаття 189. Тимчасовий пропуск транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України

….

3. Тимчасове ввезення транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України допускається за умови, що такі транспортні засоби не використовуватимуться для внутрішніх перевезень на митній території України.

Так що, на мою думку, є принаймні два моменти:

1. Довести комерційне призначення ТЗ;

2. Довести що ТЗ використовуються для міжнародних перевезень;

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так що, на мою думку, є принаймні два моменти:

1. Довести комерційне призначення ТЗ;

2. Довести що ТЗ використовуються для міжнародних перевезень;

довести що ТЗ є комерційним як на мене є нескладно, коли на руках маєш реєстраційний документ в якому авто зареєстроване на іноземну фірму на якій ти працевлаштований (маєш для прикладу трудовий договір) маєш право керування на даний автомобіль та посвідчення про відрядження з якого буде зрозуміло що тебе відрядили в Україну для здійснення комерційної діяльності в інтересах фірми......

ще б тільки знайти грамотного юриста, який вже займався даними справами то взагалі б митників та ДАІ можна було б нах ... посилати (оскільки з документами усе гаразд) за промивання мізків. а юрист потрібен тіко для того щоб впевненіше себе почувати та бути впевненому що він зможе в суді відстояти законність ваших дій, при виникненні якихось нюансів.може в кого є юрист знайомий,я думаю що потративши незначний час на вивчення даного питання (я можу скинути скан рішення суду по скасуванні постанови митниці на штраф в розмірі 8500грн. ) можна тому юристу в майбутньому обслуговувати таких користувачів "по Стамбулці" та заробити пару гривень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

довести що ТЗ є комерційним як на мене є нескладно, коли на руках маєш реєстраційний документ в якому авто зареєстроване на іноземну фірму на якій ти працевлаштований (маєш для прикладу трудовий договір) маєш право керування на даний автомобіль та посвідчення про відрядження з якого буде зрозуміло що тебе відрядили в Україну для здійснення комерційної діяльності в інтересах фірми...... ще б тільки знайти грамотного юриста, який вже займався даними справами то взагалі б митників та ДАІ можна було б нах ... посилати (оскільки з документами усе гаразд) за промивання мізків. а юрист потрібен тіко для того щоб впевненіше себе почувати та бути впевненому що він зможе в суді відстояти законність ваших дій, при виникненні якихось нюансів.може в кого є юрист знайомий,я думаю що потративши незначний час на вивчення даного питання (я можу скинути скан рішення суду по скасуванні постанови митниці на штраф в розмірі 8500грн. ) можна тому юристу в майбутньому обслуговувати таких користувачів "по Стамбулці" та заробити пару гривень.

А шкурка вичинки вартує?

Розкажу ще одну реальну історію. Є в Рожищі такий бізнесмен Безверхий, великий як для міста, має заводик свій по металоконструкціях, продає їх в німеччину ну і по всій європі, працюють вони там з якеюсь фірмою, син його там на фірмі працює і купив собі він БМВ Х-5 оформивши на ту фірму як службове, ну так поїздив він тим бмв не більше пів року й загнав назад. не бідна ж людина але всеодно щось не пішло і купив тут з салона.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Україні на Українських номерах, для чого створювати собі проблеми? я також знаю автовласників які їздили на Естонскіх, Литовських номерах , машини ті поїхали на розборку, бо тут дістали ДАІшники і закони. Вважаю краще доложити 2000-3000$ і придбати нормальне авто яке потім можна продати, а не на шрот.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...