wasistdas Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 11:59 #1 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 11:59 Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?
Swyat Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:03 #2 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:03 Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?от якраз напис winter й свідчить що вони зимові.а маркіровка m+s означає болото й сніг,її можуть штампувати й на всесезонках.але краще дивіться по протектору,тепер можуть маркувати що хочеш а не як колись.
vitOK Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:14 #3 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:14 дизеьний двигун-"предкамерник" (форкамерник) - значить що дизельні форсунки розпилюють паливо не в камеру згорання (прямий вприск) а у форкамеру яка з"єднана з камерою згорання. нічого страшного в форкамері нема
wasistdas Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:17 Автор #4 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:17 як я розумію це двигун "непрямого вприску",правильно?
Саня Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:25 #5 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:25 Це просто один з типів дизельних двигунів. Так, це двигун непрямого вприску. Зараз більшість сучасних дизельних двигунів для легкових автомобілів ідуть з безпосереднім впорскуванням.Ще тут можна почитати http://www.studiplom.ru/Technology-DVS/diesel.html
v.vitalijovich Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:30 #6 Опубліковано 25 Грудня, 2014 в 12:30 Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?Це форкамериний (передкамерний) двигун. Простими словами:це двигун з додатковою камера, яка зв.язана з циліндром і основною камерою згорання невеликим отвором. Паливо і повітря попередньо впорскується в передкамеру де змішується і завдяки різниці тисків в передкамері і основній камері згорання далі поступає у вигляді готової паливної суміші в камеру згорання де спалахує. При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))
Factory Опубліковано 26 Грудня, 2014 в 11:25 #7 Опубліковано 26 Грудня, 2014 в 11:25 Всім дякую! Внесли ясність,ато напрягає коли щось повністтю не розумію!
Саня Опубліковано 1 Січня, 2015 в 04:59 #8 Опубліковано 1 Січня, 2015 в 04:59 При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))Дійсно в Google можна знайти більш детальну інфу. Там і дізнаєтесь, що більший ККД досягають завдяки прямому впорскуванню ;-) Завзяки цьому поліпшують паливну економічність, підвищують потужність, досягають вищого ККД, спрощують конструкцію, однак зростає вартість та складність реалізації і ціна обслуговування в довгостроковій перспективі.
timurlan Опубліковано 1 Січня, 2015 в 08:22 #9 Опубліковано 1 Січня, 2015 в 08:22 наприклад кенго 1,9 дизель йде з непрямим вприском, а спочатку в форкамери.
v.vitalijovich Опубліковано 1 Січня, 2015 в 15:12 #10 Опубліковано 1 Січня, 2015 в 15:12 При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))Дійсно в Google можна знайти більш детальну інфу. Там і дізнаєтесь, що більший ККД досягають завдяки прямому впорскуванню ;-) Завзяки цьому поліпшують паливну економічність, підвищують потужність, досягають вищого ККД, спрощують конструкцію, однак зростає вартість та складність реалізації і ціна обслуговування в довгостроковій перспективі.,,Да шо ти гаваріш !?,,... Порівняння завжди йде з класичною моделлю!!! Тобто з дизельним двигуном у якого є ПНВТ, паливна рампа і т.д. Зрозуміло, що більш новіші моделі з COMMON REIL ЧИ НАСОС-ФОРСУНКОЮ будуть економічніші ніж форкамерники, для цього їх і створюють!!!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.