Перейти до змісту

Питання по авто.


wasistdas

Рекомендовані повідомлення

Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?

от якраз напис winter й свідчить що вони зимові.а маркіровка m+s означає болото й сніг,її можуть штампувати й на всесезонках.

але краще дивіться по протектору,тепер можуть маркувати що хочеш а не як колись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дизеьний двигун-"предкамерник" (форкамерник) - значить що дизельні форсунки розпилюють паливо не в камеру згорання (прямий вприск) а у форкамеру яка з"єднана з камерою згорання. нічого страшного в форкамері нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як я розумію це двигун "непрямого вприску",

правильно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це просто один з типів дизельних двигунів. Так, це двигун непрямого вприску. Зараз більшість сучасних дизельних двигунів для легкових автомобілів ідуть з безпосереднім впорскуванням.

Ще тут можна почитати http://www.studiplom.ru/Technology-DVS/diesel.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?

Це форкамериний (передкамерний) двигун. Простими словами:це двигун з додатковою камера, яка зв.язана з циліндром і основною камерою згорання невеликим отвором. Паливо і повітря попередньо впорскується в передкамеру де змішується і завдяки різниці тисків в передкамері і основній камері згорання далі поступає у вигляді готової паливної суміші в камеру згорання де спалахує. При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую! Внесли ясність,ато напрягає коли щось повністтю не розумію!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))

Дійсно в Google можна знайти більш детальну інфу. Там і дізнаєтесь, що більший ККД досягають завдяки прямому впорскуванню ;-) Завзяки цьому поліпшують паливну економічність, підвищують потужність, досягають вищого ККД, спрощують конструкцію, однак зростає вартість та складність реалізації і ціна обслуговування в довгостроковій перспективі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

наприклад кенго 1,9 дизель йде з непрямим вприском, а спочатку в форкамери.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))

Дійсно в Google можна знайти більш детальну інфу. Там і дізнаєтесь, що більший ККД досягають завдяки прямому впорскуванню ;-) Завзяки цьому поліпшують паливну економічність, підвищують потужність, досягають вищого ККД, спрощують конструкцію, однак зростає вартість та складність реалізації і ціна обслуговування в довгостроковій перспективі.

,,Да шо ти гаваріш !?,,... Порівняння завжди йде з класичною моделлю!!! Тобто з дизельним двигуном у якого є ПНВТ, паливна рампа і т.д. Зрозуміло, що більш новіші моделі з COMMON REIL ЧИ НАСОС-ФОРСУНКОЮ будуть економічніші ніж форкамерники, для цього їх і створюють!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...