Перейти до змісту

Питання по авто.


wasistdas

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?

Опубліковано

Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?

от якраз напис winter й свідчить що вони зимові.а маркіровка m+s означає болото й сніг,її можуть штампувати й на всесезонках.

але краще дивіться по протектору,тепер можуть маркувати що хочеш а не як колись.

Опубліковано

дизеьний двигун-"предкамерник" (форкамерник) - значить що дизельні форсунки розпилюють паливо не в камеру згорання (прямий вприск) а у форкамеру яка з"єднана з камерою згорання. нічого страшного в форкамері нема

Опубліковано

Це просто один з типів дизельних двигунів. Так, це двигун непрямого вприску. Зараз більшість сучасних дизельних двигунів для легкових автомобілів ідуть з безпосереднім впорскуванням.

Ще тут можна почитати http://www.studiplom.ru/Technology-DVS/diesel.html

Опубліковано

Привіт!Підскажіть,що означає дизеьний двигун-"предкамерник". І ще таке,на шинах надпис winter,є ще сніжинка в трикутничку,та букви м+s. Це шини зимові чи всесезонка?

Це форкамериний (передкамерний) двигун. Простими словами:це двигун з додатковою камера, яка зв.язана з циліндром і основною камерою згорання невеликим отвором. Паливо і повітря попередньо впорскується в передкамеру де змішується і завдяки різниці тисків в передкамері і основній камері згорання далі поступає у вигляді готової паливної суміші в камеру згорання де спалахує. При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))

Опубліковано

При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))

Дійсно в Google можна знайти більш детальну інфу. Там і дізнаєтесь, що більший ККД досягають завдяки прямому впорскуванню ;-) Завзяки цьому поліпшують паливну економічність, підвищують потужність, досягають вищого ККД, спрощують конструкцію, однак зростає вартість та складність реалізації і ціна обслуговування в довгостроковій перспективі.

Опубліковано

При такому способі сумішоутворення ККД двигуна збільшується на 15-20 %. Більш детальну інфу можеш знайти в GOOGLE)))

Дійсно в Google можна знайти більш детальну інфу. Там і дізнаєтесь, що більший ККД досягають завдяки прямому впорскуванню ;-) Завзяки цьому поліпшують паливну економічність, підвищують потужність, досягають вищого ККД, спрощують конструкцію, однак зростає вартість та складність реалізації і ціна обслуговування в довгостроковій перспективі.

,,Да шо ти гаваріш !?,,... Порівняння завжди йде з класичною моделлю!!! Тобто з дизельним двигуном у якого є ПНВТ, паливна рампа і т.д. Зрозуміло, що більш новіші моделі з COMMON REIL ЧИ НАСОС-ФОРСУНКОЮ будуть економічніші ніж форкамерники, для цього їх і створюють!!!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...