bekson Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 06:58 #1 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 06:58 Голосно працює двигун Audi 100 c4 2.5 TDI , і велика вібрація по кузові.
St@S_ Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:06 #2 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:06 опора двигуна, погано працює один з циліндрів, варіантів безліч...
bekson Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:36 Автор #3 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:36 ви маєте на увазі подушка?
Гора Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:37 #4 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:37 Спробуйте передзвонити нуль9522три8176 Саша
vrm Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:38 #5 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:38 ТНВД, форсунки теж причина може бути
St@S_ Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:41 #6 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:41 ви маєте на увазі подушка? так, опора двигуна опишіть детально симптоми, тут багато власників авто із цим двигуном
gigant Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:43 #7 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:43 в мене була така фігня. все перевірили, а оказалося що форсунки!!!
bekson Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:46 Автор #8 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 07:46 двигун працював нормально, масла не брав все було добре, вчора ввечері завів і пішла вібрація по кузові прогазував все добре проїхався вроді нормлаьно все, сьогодні зранку завів знов те саме думав прогрію і все буде норм, знову прогазував сів і поїхав зупинився на світлофорі знову вібрація покрутив кермом пропала.в мене була така фігня. все перевірили, а оказалося що форсунки!!!якби форсунки двигун би тарахтів, но працює плавно зранку тільки як прогрівав то обороти піднялися до 10000 тис но потім опустилися
fedot Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 09:21 #9 Опубліковано 27 Листопада, 2014 в 09:21 10 000 обертів? Поршня в космос не пішли??))По проблемі Вашій. На цих Ауді стоять подушки з магнітною рідиною. При холостих обертах дачик відімкнуто, подушка м`яка, як тільки обороти підіймаються замикається реле (дай Бог пам`яті - 306те), рідина переходить в активний стан і подушка "дубіє", чим коректує вібрацію дизеля, зводячи її до мінімального. Отже - або не працює реле, або "закисли" клапанці на подушках, або "здохли" датчики на них же, або обрив дроту, що подає сигнал/струм, ну або гаплик подушці/подушкам.
Alexandrex Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 08:22 #10 Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 08:22 Подушки двигуна перевірити якщо є вібраціяч на кузов.А взагалі дизелі Ауді дуже шумні самі по собі
fedot Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 19:24 #11 Опубліковано 1 Грудня, 2014 в 19:24 Подушки двигуна перевірити якщо є вібраціяч на кузов.А взагалі дизелі Ауді дуже шумні самі по собіНеправда. Якщо двигун AAT або AEL, все справне - вони досить таки тихо працюють. Як мінімум в порівнянні з новішими AFB-типу. Останні то точно трактори - хоча цьому теж є пояснення.
Sem Опубліковано 5 Грудня, 2014 в 09:55 #12 Опубліковано 5 Грудня, 2014 в 09:55 Взагалом причин відрацй є чотири1- форсунки2- ТНВД3- Подушки двигуна4- пальнев основному через ці причини є вібраця але в кожній з причин характер вібрацій різний.
bekson Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 09:58 Автор #13 Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 09:58 нихто не продаэ?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.