Перейти до змісту

Махльовщик з ОЛХ


Tatarin

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На той же "Новой Почте" в случае несоответствия товара заказанному деньги возвращаются в полном объёме (в случае осмотра под присмотром) ;)

Опубліковано

Так на Укрпошті, Новій пошті, Делівері та ін. поки ви за За посилку не заплатите гроші, вам її не видадуть? Як ви подивитесь без оплати, що там є? Як казали у фільмі "12 стільців" - "Утром деньги, вечером стулья".

Ви, мабуть, ні разу нічого не купували в інеті? чи не користувались Новоя Поштою?

Опубліковано

Сьогодні і мене мало не надули - стандартно, хотіли 100грн передоплати.

Дивним було те, що товар помірно дешевий, і його ніхто не встиг купити за два дня. Скоріш за все продавець просто хотів зібрати по більше "покупців".

Що він шахрай, стало відомо, після того, як він дав номер карти і прізвище. Фотки товару були реальні, і більш ніде не з'являлись. Продавець звісно свіжий.

Далі, ради експерименту, вирішив я "закинути сітку", і натрапив на дуже дешеву відеокарту, автор свіжий.

Оголошенню немає доби.

Далі див скріншоти. Один з способів провірити продавця.

Поради:

Якщо фото рекламне, (якщо реальне - погугліть), якщо автор свіжий, не йде на прямий контакт, ціна занижена, з великою впевненістю можна сказати, що продавець шахрай. Гугліть номер карти, прізвища.

Будьте обережні, і вдалих покупок.

post-7598-0-10108200-1419377240_thumb.jp

post-7598-0-10096400-1419377246_thumb.jp

Опубліковано

Моя історія закінчилась відносно позитивно . В якості компенсації замінених запчастин, мені відправили ще один ровер . Було запропоновано пару старих роверів з тем продавця по 100- 150уо, З них я вибрав Спеш рокхупер 94 року . цікаво що ще в стоковій навісці , і практично відмінному стані ,

Опубліковано

Дзвонить тіп, 0988682951, хоче купити в мене відеокарту(про неї нічого не розпитує). Каже що переведе мені бабло з депозитного рахунку ощадбанку і щоб я біля банкомату ввів якийсь там код. Говорю вже 8хвилин. В мене лайф і капає 25ком за хвилину :)) ще вийду на балкон і скажу що я біля банкомату :)

з гугла "Будьте внимательны, очередной кидала, просит подойти к Ощадбанку и перевести всю сумму мне на карту. Вот его номер 0988682951."

Опубліковано

Ви, мабуть, ні разу нічого не купували в інеті? чи не користувались Новоя Поштою?

Якби я не користувалася, то навіщо б писала про те, про що не знаю? Ви хіба так робите?

Новою поштою користуюся досить часто. Наша фірма досить часто відправляє та отримує посилки Укрпоштою та Новою поштою. Тому по роботі доводиться бувати там 1-2 рази на тиждень. Буквально на минулому тижні була така ситуація, прийшов на мобільний телефон від Нової пошти трек-код посилки. Посилку на даний момент ні від кого не чекаємо. Йду на 10-е відділення. Вартість посилки 175 грн. Відправник - мені невідомий.

Телефоную до тих людей, хто можливо відправив посилку. Мені кажуть, так, відправляли, але відправник може бути інший, ніж був завжди. Сказали, яка саме річ має бути в посилці. Прошу працівника Нової пошти спочатку подивитися, а потім оплатити посилку (ну а раптом не вона, за що ж тоді гроші платити?). У відповідь - категорична відмова. Спочатку заплатіть гроші, а потім будете дивитися. Вони там всім відділенням збіглися, і почали мені доказувати, що спочатку потрібно платити, а потім дивитися.

На щастя, що це виявилася та посилка, що потрібно.

Опубліковано

Ви, мабуть, ні разу нічого не купували в інеті? чи не користувались Новоя Поштою?

Якби я не користувалася, то навіщо б писала про те, про що не знаю? Ви хіба так робите?

Новою поштою користуюся досить часто. Наша фірма досить часто відправляє та отримує посилки Укрпоштою та Новою поштою. Тому по роботі доводиться бувати там 1-2 рази на тиждень. Буквально на минулому тижні була така ситуація, прийшов на мобільний телефон від Нової пошти трек-код посилки. Посилку на даний момент ні від кого не чекаємо. Йду на 10-е відділення. Вартість посилки 175 грн. Відправник - мені невідомий.

Телефоную до тих людей, хто можливо відправив посилку. Мені кажуть, так, відправляли, але відправник може бути інший, ніж був завжди. Сказали, яка саме річ має бути в посилці. Прошу працівника Нової пошти спочатку подивитися, а потім оплатити посилку (ну а раптом не вона, за що ж тоді гроші платити?). У відповідь - категорична відмова. Спочатку заплатіть гроші, а потім будете дивитися. Вони там всім відділенням збіглися, і почали мені доказувати, що спочатку потрібно платити, а потім дивитися.

На щастя, що це виявилася та посилка, що потрібно.

На "новій пошті" дійсно - спочатку платиш, а потім дивишся. Але, якщо тебе, щось не влаштовує (не той вміст, якість не відповідає заявленій і т.д. і т.п.) то без проблем відмовляєшся від того вантажу і забираєш гроші назад. + на пошті роблять відмітку з ваших слів, чому ви відмовились прийняти вантаж.

Нічого тут страшного немає, але чуть-чуть не зручно з тим тицянням грошей туди-сюди)))

Опубліковано

Зато очень удобно в плане предотвращения махинаций с товаром (в том числе внезапного спрыга с отделения без оплаты за посылку)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...