Саня Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 13:08 #1 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 13:08 Наближається зима і разом з тим доходить по-трохи старий акумулятор на машині. Bosch S4 Silver гарно себе показав, але час іде, все міняється. На скільки мені відомо, Bosch офіційно залишив український ринок. В продажі акумуляторні батареї є, але великий ризик нарватися на підробку.Знайомий рекомендує звернути увагу на акумулятори Forse.Хтось мав з ними діло? Які акумуляторні батареї їздять в машинах форумчан?Ну і питання на засипку - де в Луцьку купити якісний акумулятор по хорошій ціні?
rabzy Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 13:19 #2 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 13:19 Майже 2 роки (з 15.12.2012 р.) користуюсь акумулятором Topla Energy 66 Ah (виробництво Словенії) на двигуні 1.6 MPI. Цілком і повністю задоволений. Ні разу не підвів, після тижневого простою взимку стартує з першого оберту. Купувався у магазині на куті ряду, що є паралельним Юванту, та вул. Карпенка-Карого. Гарантія продавця 12 місяців, безкоштовна перевірка АКБ кожні півроку в період дії гарантії. Ще й знижку якусь там символічну зробив
boras5 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 13:34 #3 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 13:34 Centra 6CT-72 FUTURA Volkswagen Golf ІІ, 1,6 D. В мене вже 4 зими пережив і дозі ніяких нарікань на роботу. Рекомендую!!!
Mykola81 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 13:38 #4 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 13:38 З акумів нормальні Бош і Варта .
slk35 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 14:11 #5 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 14:11 З акумів нормальні Бош і Варта .а про Inci Aku що скажете?
zaHARE Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 14:22 #6 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 14:22 проїздив 6 років на якомусь турецькому акумі.Купляв на Варшавці.
SysR Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 14:48 #7 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 14:48 В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала.Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці.
St@S_ Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 15:03 #8 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 15:03 В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї. Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала. Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці. Westa 74а/год на дизелькові з 2007 року
V.Wolf Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 15:14 #9 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 15:14 З колегою в місячну різницю купували Центри. В друга вроді через півтора року здох, в мене вже 2,5 але доходить, на зиму треба новий. Продавець каже що неповезло, дивно...
vladek Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 15:49 #10 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 15:49 Варта рулить. Купував на попередню машину, не пожалкував. Щоправда скільки він відходив не скажу - авто продав.
slk35 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 16:11 #11 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 16:11 як почав їздити на свому жигульові в 2007 році, так зразу прийшлось купувати батарею, взяв тоді щось середнє по ціні - Inci Aku 60А*год ще за 450грн в ті часи. вона повністю не потребує обслуговування, закритого типу, тобто за ці всі роки ні разу туди не доливалась вода (та й немає як її туди лити ), ніразу навіть зарядним не підзяраджалась, тільки від генератора авто. біля 110тис. км з нею їздить машина, ще крутить норм. але, думаю, дизеля вона вже би не завела в мороз. до чого це я все, а до того, що тут скоріше грає фактор "як повезе" при купівлі батареї. можна купить і щось дешеве - а воно буде їздити довго і щасливо. ну і згоден з SysR, не порушувати правил експлуатації - щоб генератор і проводка в авто були в належному стані і двигун запускався добре, бо інакше - глибокі розряди АкБ, що веде до значного скорочення терміну служби.
Factory Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 16:24 #12 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 16:24 В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї. Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала. Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці. а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено) акумулятори доречі вельми обговорювана тема коли трошки мороз припече форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123) в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора, заводиться як то кажуть з пів оборота
Deemon Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 17:27 #13 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 17:27 а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)посипаний\засульфатований також попадає під чудеса?
snouden Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 18:16 #14 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 18:16 форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує водупри заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,заводиться як то кажуть з пів оборота Є заводські підігріви в систему охолодження, ну як заводські, кооперативні )Я навіть хотів ставити такий, для мене це дійсно актуально, бо пересуваюсь в основному на невеликі відстані, а прогрів при великому морозі - більше на прогрів піде бензу чим на поїздку.типу http://130.com.ua/product/electric-engine-heater-simat-s-8003-for-cars/
Factory Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 18:46 #15 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 18:46 а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)посипаний\засульфатований також попадає під чудеса?ну якщо посипався то вже нічого невдієша от з сульфацією борються люди навіть досить успішнофорумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує водупри заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,заводиться як то кажуть з пів оборота Є заводські підігріви в систему охолодження, ну як заводські, кооперативні )Я навіть хотів ставити такий, для мене це дійсно актуально, бо пересуваюсь в основному на невеликі відстані, а прогрів при великому морозі - більше на прогрів піде бензу чим на поїздку.типу http://130.com.ua/pr...-8003-for-cars/саморобний дешевше то точно і впевнений що хоч хоч так як тре зроблено якщо сам робиш
Igoryoshek Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 20:29 #16 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 20:29 Мав Centra польський правда не Futura, відслужив 2 роки, не рекомендую. Зараз на двох стоять авто турецькі Mutlu задоволений, на одному 3 на іншому поки 1 рік експлуатації. Ціна-якість відповідає. А взагалі все залежить від справності електросистеми авто (не тільки системи зарядки), а також умов і грамотної експлуатації акумулятора.
Саня Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 06:52 Автор #17 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 06:52 Багато слушних думок. до чого це я все, а до того, що тут скоріше грає фактор "як повезе" при купівлі батареї. можна купить і щось дешеве - а воно буде їздити довго і щасливо. Питання в тому, як отримати більше шансів, щоб повезло. Ось тут є деякі моменти. В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї. взяв тоді щось середнє по ціні - Inci Aku 60А*год ще за 450грн в ті часи. вона повністю не потребує обслуговування, закритого типу, тобто за ці всі роки ні разу туди не доливалась вода (та й немає як її туди лити ), ніразу навіть зарядним не підзяраджалась, тільки від генератора авто. біля 110тис. км з нею їздить машина, ще крутить норм. але, думаю, дизеля вона вже би не завела в мороз. Загалом принцип однаковий, але є деякі відмінності. Ось наприклад зараз багато акумуляторних батарей необслуговувані. Це є і перевагою, і недоліком. Навіть в необслуговуваній АКБ вода з часом википає, а перевірити рівень електроліту, його щільність немає можливості. З одного боку зручно, що не требе нічого з акумулятором робити, а з іншого це веде до планового виходу батареї з ладу.
Ukrainec Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 07:10 #18 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 07:10 Нє істу не беріть Іста стандарт поганий акумулятор, здох за 3,5роки після того, як впав з невеличкої висоти, замкнула бокова банка
deluxkangoo Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 11:51 #19 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 11:51 Westa 74а/год на дизелькові з 2007 року Теж Westa 74а/год відпрацювала на дизелі 6 років і тепер буде в ББЖ. А на машину купив А - мега на Яровиці. а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено) акумулятори доречі вельми обговорювана тема коли трошки мороз припече форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123) в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора, заводиться як то кажуть з пів оборота А навіщо клеми скидати. http://board.lutsk.ua/topic/120953-podogrevatel-dvigatelja/
Саня Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 12:05 Автор #20 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 12:05 deluxkangoo, а зорієнтуйте по ціні, будь ласка. Також брали 74 Ah, як і попередній?
SysR Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 12:30 #21 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 12:30 Ось наприклад зараз багато акумуляторних батарей необслуговувані. Це є і перевагою, і недоліком. Навіть в необслуговуваній АКБ вода з часом википає, а перевірити рівень електроліту, його щільність немає можливості. З одного боку зручно, що не требе нічого з акумулятором робити, а з іншого це веде до планового виходу батареї з ладу.Майже у всіх АКБ є вбудований ареометр який показує заряд/розряд і долий води.Подумую до якумулятора придбати термобокс на зиму/літо щоб менше було йому перепадів температур.
deluxkangoo Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 13:45 #22 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 13:45 deluxkangoo, а зорієнтуйте по ціні, будь ласка. Також брали 74 Ah, як і попередній?Так 74 Аг. На початку вересня special був 790 грн, premium 840 грн. В середині вересня 915 і 960 грн. В кінці вересня перший 985, другого вже не було. Брав на Яровиці. Тел 050-373-20-73.
deluxkangoo Опубліковано 23 Жовтня, 2014 в 13:21 #23 Опубліковано 23 Жовтня, 2014 в 13:21 http://acumulator.com.ua/catalog/akkumulyator-hagen-55-ah-510-pusktok.html-0
WebTraveller Опубліковано 23 Жовтня, 2014 в 13:26 #24 Опубліковано 23 Жовтня, 2014 в 13:26 З моменту покупки авто в 2008-му році стоїть акум VARTA. Проблем поки не було ніяких. Вже більше 6-ти років служитьПравда взимку машина ніколи більше тижня не стояла без діла. Постійно десь їздив
Саня Опубліковано 23 Жовтня, 2014 в 13:42 Автор #25 Опубліковано 23 Жовтня, 2014 в 13:42 Ось на такий варіант натрапивForse 74 Ah, 720А - 825 грн.http://ex-it.com.ua/catalog/0-1/forse-13.htmlАле це в Харкові. Forse порекомендували на УОК, там є людина, яка ними займається. Форумчани купували не один раз, задоволені. Він ж сказав, що пересилкою займатися не вигідно і перевозчики не дуже хочуть братися за доставку АКБ. Сказав, що в Луцьку є дилер - автомагазин "Ампер", пообіцяв потім скинути контакти.Гугл каже, що магазин знаходиться на вулиці Офіцерській 25А. Дзвонив - не відповідають.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.