Перейти до змісту

Спицовка колес


Рекомендовані повідомлення

Тему зря закрыли.

Кто в Луцке спицует с тензометром?

Плят! Як тепер їздити! Як то мені вдавалось стільки колесити без тензометра! А тепер вже боюсь сідати на ровера, як взнала :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плят! Як тепер їздити! Як то мені вдавалось стільки колесити без тензометра! А тепер вже боюсь сідати на ровера, як взнала :)

Е, темнота!

Це ти їздила по Українських дорогах, але ж ми переходимо на Європейскі норми. Тому нефіг портити своїми "кривими" колесами європейський асфальт і європейське бездоріжжя :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плят! Як тепер їздити! Як то мені вдавалось стільки колесити без тензометра! А тепер вже боюсь сідати на ровера, як взнала :)

Е, темнота!

Це ти їздила по Українських дорогах, але ж ми переходимо на Європейскі норми. Тому нефіг портити своїми "кривими" колесами європейський асфальт і європейське бездоріжжя :)

*почервоніла, вибачилась і попленталась купляти тензометра*

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плят! Як тепер їздити! Як то мені вдавалось стільки колесити без тензометра! А тепер вже боюсь сідати на ровера, як взнала :)

Так же говорят владельцы ашанов, зачем платить штуку баксов за вел, если можно ездить всю жизнь ездить на одном веле за штуку грн и даже цепь не надо смазывать и менять.

пример качественной спицовки:

Качественная сборка колес с использованием профессионального оборудования и инструмента

Спицовка на новый обод:

- осевое (боковое) биение – не более 0,3 мм (обычно до 0,2 мм)

- радиальное биение – не более 0,3 мм (обычно до 0,2 мм), в месте стыка обода может быть больше

- неравномерность натяжения спиц - не более 20 % (обычно до 10 %)

При переспицовке на старый обод:

- осевое (боковое) биение – не более 0,5 мм (обычно до 0,2 мм)

- радиальное биение – не более 0,7 мм (обычно до 0,3 мм), в месте стыка обода может быть больше

- неравномерность натяжения спиц - не более 20 % (обычно до 10 %)

Дают карту натяжения для подтверждения.

Конечно можно натянуть спицы и просто на веле при помощи пассатижей и тоже после этого долго кататься.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Конечно можно натянуть спицы и просто на веле при помощи пассатижей и тоже после этого долго кататься.

так і катаємось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...натянуть спицы и просто на веле при помощи пассатижей и тоже после этого долго кататься.

То навіщо щось видумувати?

Коли варю макарани завжди сиплю "на око" (ну не буквально, не травіть) і завжди наїдаюсь. Тут головне "руку набити" і далі воно піде по накатаній

Ще приклад з налаштуванням запалювання на відчизняних авто: скільки не налаштовуєш, навіть зі стробоскопом, але все одно після цього, щоб авто нормально їхало регулюєш на відчуття після кількох проїханих кілометрів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі, наприклад, існує калькулятор підбору спиць, славнозвісний, коли по ньому набирають, лажа виходить постійно. Я на око краще вгадую, які спиці ставити, плюс рівні та набиті руки наших механіків, до якості до сих пір нарікань не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

odna

Декілька разів користувався різними калькуляторами довжини спиць - завжди все було добре.

Може просто у когось проблеми з вимірювальними приладами та сучасними технологіями? ;)

А на рахунок тензометра, я теж думаю, що можу обійтись без нього, але якщо людина хоче більш точно підтягнути спиці - навіщо розпочинати флудерастію?

Дивно, ніби погода ще хороша, але люди чомусь надають перевагу форумним срачам перед покатушками на свіжому повітрі чи іншою корисною діяльністю.

Страшно подумати, що буде коли почнуться дощі? :sq_ye:

По темі: в жодному веломагазині чи майстерні Луцька тензометра немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З власного досвіду: достатньо спицями побренькати щоб впевнитись що натяг більш-менш рівномірний і все буде ОК. Використання тензометра є актуальним при зборі коліс високого рівня, коли потрібно щоб було максимально міцним, або максимально легким (у цьому випадку ще грає роль обмеження по натягу спиць для обода) і все має бути максимально точно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо збираються колеса на легких втулках, батованих шпицях і карбоободах, то мабуть краще з тензометром. А якщо це колеса, яки будуть важити більше 2 кг, то, ІМХО, і на слух можна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще приклад з налаштуванням запалювання на відчизняних авто: скільки не налаштовуєш, навіть зі стробоскопом, але все одно після цього, щоб авто нормально їхало регулюєш на відчуття після кількох проїханих кілометрів.

Соответственно и на ашане с пластилиновыми ободами сколько не правь, до первой ямки.

Но в Луцке Много Серьезных Аппаратов, даже картонных пару МТБ уже видел (а на них болты рекомендуется динамометрическим ключом затягивать), а ремонт "на глазок"....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто сделать профилактику купленному бу http://www.bruegelmann.de/restposten/fahrrad-restposten/testrad-serious-lola-fs/240931.html и на Олимпии аэроспицы протянуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Справа у попиті. 99,9% колес, які в Луцьку набираються це дешеві, в кращому випадку, бюджетні. Топові вілсети, як правило, беруться готові, зібрані на заводі. Коли набираешь колесо на пластиліновому ободі, тензиметр можно згадувать тільки в якості матюка. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені на 26-й підвіс збирав вілсет Тимцо на годних компонентах. Вага вийшла біля 1400. Жодних проблем з ними не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Свій вілсет ліпив сам, без вашого "матюка", вийшло нормально, без нарікань. Їзда в мене не особо спокійна але всеодно параметри не змінюються. Спочатку думав з невеликого динамометра перехімічити але при вирівнюванню "яйця", думаю можуть бути розбіжності в показниках пристроя. Ну може я і помиляюся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...