Перейти до змісту

Шукаємо інженера технічної підтримки


"ALEX"

Рекомендовані повідомлення

Компанія Клевер Сторс (мережа магазинів сім-23) на постійну роботу шукає інженера технічної підтримки.

Вакансія відкрита в зв'язку з тим, що мережа магазинів постійно росте, а одна людина (тобто я) все робити вже трішки не встигає :).

Вимоги:

-Освіта вища закінчена;

-Вік від 21 року;

-Досвід роботи бажаний, але не обов'язковий;

-Порядність

-Відповідальність (якщо є проблема, то її необхідно вирішити, а не відкласти);

-Комунікабельність (говорити з користувачами доведеться багато);

-Бажання вчитись та працювати.

Фронт робіт:

-Ведення підтримки апаратного та програмного забезпечення мережі магазинів:

--Отримання заявок про проблему;

--Діагностика проблеми;

--Вирішення самостійно або передача проблеми на обслуговуючі фірми.

Програму 1С та техніку на магазинах обслуговують підрядники, заправка картриджів та ремонти - також.

Ваша робота буде заключатись виключно в обслуговуванні магазинів, сервера, відкриття нових магазинів, документація і.т.п. то не ваше.

Умови праці:

-Офіс 9:00 - 18:00 робочий тиждень;

-На телефоні 7:00 - 23:00 (як працюють магазини) щоденно (можна особливо не переживати, магазини навчені телефонувати в позаробочий час виключно коли надзвичайна ситуація і магазин стоїть, і абсолютна більшість питань вирішується в телефонному режимі за кілька хвилин);

-Кабінет спільний зі начальником відділу (тобто мною);

-Окремий стіл;

-Робочий ПК;

-Проплачений номер телефону;

-Заробітна плата - орієнтовно 2500 грн. (цілком можливо що і більше :))

Детальніше в ПП або на gavrilyuk.alex собака gmail.com.

Резюме і контактні дані - туди ж, з кожним кандидатом говоритиму особисто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Компанія Клевер Сторс (мережа магазинів сім-23) на постійну роботу шукає інженера технічної підтримки.

Вакансія відкрита в зв'язку з тим, що мережа магазинів постійно росте, а одна людина (тобто я) все робити вже трішки не встигає :).

Вимоги:

-Освіта вища закінчена;

-Вік від 21 року;

-Досвід роботи бажаний, але не обов'язковий;

-Порядність

-Відповідальність (якщо є проблема, то її необхідно вирішити, а не відкласти);

-Комунікабельність (говорити з користувачами доведеться багато);

-Бажання вчитись та працювати.

Фронт робіт:

-Ведення підтримки апаратного та програмного забезпечення мережі магазинів:

--Отримання заявок про проблему;

--Діагностика проблеми;

--Вирішення самостійно або передача проблеми на обслуговуючі фірми.

Програму 1С та техніку на магазинах обслуговують підрядники, заправка картриджів та ремонти - також.

Ваша робота буде заключатись виключно в обслуговуванні магазинів, сервера, відкриття нових магазинів, документація і.т.п. то не ваше.

Умови праці:

-Офіс 9:00 - 18:00 робочий тиждень;

-На телефоні 7:00 - 23:00 (як працюють магазини) щоденно (можна особливо не переживати, магазини навчені телефонувати в позаробочий час виключно коли надзвичайна ситуація і магазин стоїть, і абсолютна більшість питань вирішується в телефонному режимі за кілька хвилин);

-Кабінет спільний зі начальником відділу (тобто мною);

-Окремий стіл;

-Робочий ПК;

-Проплачений номер телефону;

-Заробітна плата - орієнтовно 2500 грн. (цілком можливо що і більше :))

Детальніше в ПП або на gavrilyuk.alex собака gmail.com.

Резюме і контактні дані - туди ж, з кожним кандидатом говоритиму особисто.

я перепрошую, але за те, що на телефоні треба бути з 7 по 23, потребує, на мою думку додаткової оплати, мінімум 500 грн. бо що це за робота, котра продовжується і в не робочий час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Робота для студента заочника, або для людини яка хоче досвіду набратись, і в такому режимі там проблем особливо не виникає, максимум що щось зі шнуром, чи підвис комп, чи там ще щось елементарне, якщо на тій стороні адекватна людина, то все швидко вирішується.

А якщо користувачі всі балувані, чуть що то одразу дзвонять, то за таку роботу треба більше платити однозначно бо винесуть так мозгі не будеш радий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Робота для студента заочника, або для людини яка хоче досвіду набратись, і в такому режимі там проблем особливо не виникає, максимум що щось зі шнуром, чи підвис комп, чи там ще щось елементарне, якщо на тій стороні адекватна людина, то все швидко вирішується.

А якщо користувачі всі балувані, чуть що то одразу дзвонять, то за таку роботу треба більше платити однозначно бо винесуть так мозгі не будеш радий.

враховуючи кількість магазинів, і кількість людей задіяних в процеса х - кількість неадекватів + втома + форс мажори = стабільні дзвінки щодня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ваша робота буде заключатись виключно в обслуговуванні магазинів, сервера, відкриття нових магазинів, документація і.т.п. то не ваше.

Всього - навсього! ))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все - пішов срач

НІякого срачу, виключно конструктив. За 2500 (в кращому випадку), працювати на таких умовах можна було в 2006-2008 роках.

Зараз цю суму варто подвоїти. Ну ,або хоча б 3000 - 3500.

Тямущий хтось не стане за такі гроші працювати. Ну, або робота буде відповідною :)

за те, що на телефоні треба бути з 7 по 23, потребує, на мою думку додаткової оплати, мінімум 500 грн

Ні, не вірно.

Фактично робочий день починається з 7 ранку і закінчується о 23 вечора. А це - 16 годин.

Якщо 2500 грн за 8 годин (а саме так вважає роботодавець), то за годину роботи матимемо. Фігню. 2500 / 24 робочі дні / 8 годин = 13 грн година.

Оскільки магазини працюють і в суботу і в неділю, то робочих днів, відповідно буде 30. Тому 2500 / 30 / 8 = 10,5 грн за годину.

Тепер рахуємо скільки має бути:

16 годин * 10,5 = 168 день. І мінімум 24 дня = 4032 грн. Якщо 30 днів, додайте ще 1008. От і матимемо. 5040 грн чеснозаробленої ЗП зп таку роботу.

Якщо ще простіше, то 2 адміна повинні получати десь по 3К грн мінімум, навіть + 500 преміальні за позанормову підтримку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кількість магазинів не дочого, якщо все настроєно через опу, то там проблеми будуть кожен день по сто разів, якщо все по правильному, то проблем не буде, я вів більше 20 віддалених філіалів, то максимум що було це пропало світло, чи інтернет, чи якийсь новий "юзвер" випадково виключив сервер, або сервер терміналів.

І ніхто не їздив, все налагоджується віддалено, по тімвюверу.

PS: Ціну в 2500 грн. виставла людина, яка взагалі далека від обрахунків простою часу і скільки в гривнях це все "виливається". За 5000-7000 грн. на руки чистими я б може й погодився на таку роботу.

Це по перше адекватна оплата, і мені ж ніхто не заплатить дорогу якщо в 10 вечора щось станеться, й прийдеться їхати на ГПЗ, бо якийсь неадекватний продавець виключв не коректно техніку, і там все нафіг полетіло. І це не просто така робота, треба постійно вчити персонал грамоті, якщо не хочеш туди постійно їздити, а це реально час, та нерви, якби там не було. Одна справа сидіти за 2500 протирати штани, й чекати кінця робочого дня, а тут постійно в напруженні, якщо хтось подзвонив, все маєш кинути й рішити це питання, і нікого не "парить" де ти й, що робиш.

PS: Така "економіка" в грошах обертається потім повним "попандосом" в цілому, і система рушиться, тоді беруть ще одну людину, потім ще одну, і платять всеодно ті самі гроші 2500 грн., і дивуються чому нічого толком не працює.

Ще один мінус, коли от так все настроїш, і все буде працювати як часи, то рано чи пізно звільнять за те, що все працює, тому що в деяких фірмах начальники таких людей не люблять, тому що вони будуть боятись за свою шкуру, що можуть просто кимось замінити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як справи із віддаленим доступом у ТС??

Чому необхідно кататися ? ЧИ по телефону щось "розрулювати". Невже кантора, яка

постійно росте

Не знайшла кілька сот грн на Ремоут адміністрування?? Тоді можна і з дому не виходити. Все вирішувати віддалено і це буде правильно.

З приводу "відкриття нових магазинів", О! Я точно знаю що це таке...

ТС забув сказати ще про камери спостереження.. які там є. Їх теж тра вміти обслуговувти... Так же ж?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

PS: Ціну в 2500 грн. виставла людина, яка взагалі далека від обрахунків простою часу і скільки в гривнях це все "виливається". За 5000-7000 грн. на руки чистими я б може й погодився на таку роботу.

PS: Така "економіка" в грошах обертається потім повним "попандосом" в цілому, і система рушиться, тоді беруть ще одну людину, потім ще одну, і платять всеодно ті самі гроші 2500 грн., і дивуються чому нічого толком не працює.

Ну мабуть робота, менеджментом роботи відділу займається ТС а не той кого шукають.

Насправді Ви переоцінюєте ринок праці м.Луцька. Немає такої пропозиції щоб люди відмовлялися працювати за 2000-2500 грн. Так звичайно в будь-якій команді потрібні професіонали, і їм таки гроші не запропонуєш. Але мабуть дана тема то не той випадок, як на мене:)

Хоча і потреба бути на телефоні 16 годин в день є малоадеватною. Важаю ТС потрібно подумати про якійсь графік чергувань і тд.

З адекватними кадрами я думав раніше що у нас краще. Шукаємо аналогічно на підтримку спеціаліста (умови схожі +бажано навики програмування та знання 1С) Графік позмінний по 12 год (24х7) але середньорічних виходить 42 г\тиж. Незнаю досі шукаємо вже пів року :). (шукають кадри і начальство але мабуть не все так гладко)

Ще один мінус, коли от так все настроїш, і все буде працювати як часи, то рано чи пізно звільнять за те, що все працює, тому що в деяких фірмах начальники таких людей не люблять, тому що вони будуть боятись за свою шкуру, що можуть просто кимось замінити.

Дивлюся на це питання філософськи і стараюся робити свою роботу добре навіть якщо сьогодні останній день моєї роботи. Якщо завтра звільнять то будемо шукати щось нове :)

Є просто люди які більш налаштовані до модернізації, покращення, удосконалення навіть на простих ділянках роботи де вони працюють, а є які сумлінно виконують поставлені задачі але небачать шляхів удосконалення.

потрібні і ті і ті. Перші як правило знаходять себе у профільних організаціях які проектують системи\мережі і тп.

Інші сумлінно працюють там де потрібно постійно по трошки розколупувати кучку роботи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ваша робота буде заключатись виключно в обслуговуванні магазинів,(!!!) сервера, відкриття нових магазинів, документація і.т.п. то не ваше.

Думаю тут мала бути крапка

Я так поняв робота зводиться до "альо, не робе? а перегрузити пробували? а на клаві нічо не лежить? зняли? помогло? то добре"

Ну і на крайній випадок приїхати і встромити кабель висмикнутий прибиральницею.

Великого шпеціяліста тут не треба

Який рівень відповідальності (хлопчик на побігушках) така і зарплатня

з.і. з того що я знаю, скільки платять "починаючим" адмінам - це іще нормально. Нормально по мірках звичайного робочого дня. Якщо після роботи звонитимуть не часто (скажімо дзвінок-два за вечір, і то питання в більшості випадків вирішується банальною порадою) то теж не сильно страшно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ваша робота буде заключатись виключно в обслуговуванні магазинів,(!!!) сервера, відкриття нових магазинів, документація і.т.п. то не ваше.

Думаю тут мала бути крапка

Я так поняв робота зводиться до "альо, не робе? а перегрузити пробували? а на клаві нічо не лежить? зняли? помогло? то добре"

Ну і на крайній випадок приїхати і встромити кабель висмикнутий прибиральницею.

Великого шпеціяліста тут не треба

Який рівень відповідальності (хлопчик на побігушках) така і зарплатня

з.і. з того що я знаю, скільки платять "починаючим" адмінам - це іще нормально. Нормально по мірках звичайного робочого дня. Якщо після роботи звонитимуть не часто (скажімо дзвінок-два за вечір, і то питання в більшості випадків вирішується банальною порадою) то теж не сильно страшно

питання не у простій пораді, а у тому, що ти зобов"язаний тримати телефон біля себе, навіть якщо приймаєш ванну чи ще щось. а якщо не відповісив на дзвінок у критичний момент - то з роботи поженуть легко. а за таке треба доплачувати.

це як страховка - ми платимо коли нічого немає, але коли щось стається - нам виплачують гроші. тут те ж саме, лише навпаки. платити треба за те, що ти будеш доступний з 7 по 23.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас не так все гладоо, якщо тобі одразу кажуть будь на поготові то повірте, про це будуть знати всі в магазинах, і будуть дзвонити кожен день по сто разів, і будуть казати ти ж повинен зробити, і чому ти трубку не взяв.

Хто працював в в такому режимі той зрозуміє, ну я мають на увазі адекватних людей, які сприймають все близько до себе, і якщо не працює то це більше проблема не продавця, а твоя, яку треба вирішувати вже. І так два три рази катнеш на магазин за свої кошти, то з зарплати останеться пшик, повірте нікого не валить ваша проблема що ви взяли таксі, чи на власному транспорті приїхали, це тіпа твоя робота.

Тому в такому випадку дають зарплату вищу, і зкривають це питання таким чином, тобі дали адекватну заробітну плату, а як вже ти її потратиш це твої проблеми, якщо ти валянок, то будеш тратити все на підтримку магазинів, їздити часто і так далі, якщо ти лінивий, будеш будувати свою роботу так щоб не їздити, потратиш пару місяців, і буде все працювати як часи, і коли будуть приймати на роботу продавця, не будуть тобі казати от прийшла Маня, йди їй покажи що тиакати, а будуть казати в нас є три Мані, йди вибери з них адекватну бо тобі з нею працювати прийдеться - в мене так було на одній роботі, тому мені в плані айті мозг не виносили, я розумів на скільки реально людину підучити і як вона взагалі відноситься до роботи, а то часто слухав, "мені таке не треба, то ж тіпа ти є, то рішай питання, для чого ти тут", я в такому випадку казав ну раз так, то я піду й скажу начальству що тобі замість техніки треба видати щоти, бо з технікою ти взаналі не можеш працювати, вона електроенергії їсть більше чим ти заробляєш фірмі грошей, то затикаються зразу, і йдуь на контак, з жагою до знань.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все - пішов срач

НІякого срачу, виключно конструктив. За 2500 (в кращому випадку), працювати на таких умовах можна було в 2006-2008 роках.

Зараз цю суму варто подвоїти. Ну ,або хоча б 3000 - 3500.

Тямущий хтось не стане за такі гроші працювати. Ну, або робота буде відповідною :)

який конструктив? прочитав оголошення: мала зп - не йди, не подобаються умови праці - не йди. Ніхто ж за вуха не тягне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відповідаю чисто на коректні запитання, а то бачу, що вже гадати почали що в нас робиться і як налаштовано.

Камери спостереження, сигналізації, айбокси і.т.п. то не Ваша (працівника потенційного) робота, Ваша робота - виключно підтримка магазинів, все, ну і, можливо раз в тиждень, в офісі бухгалтеру показати де кнопочка правильна.

На мережі все ПЗ та апаратне забезпечення стандартизоване, тобто однакове, значить і проблеми однакові, вивчите як вирішувати їх - робота важкою ну аж ніяк не буде.

На рахунок дзвінків в після робочий час - їх 2-5 в тиждень, все! Кілька хвилин розмов, вирішення самостійне або передача проблеми підряднику і ще контрольний дзвінок чи питання вирішене і все, вся робота, ніхто, повторюю НІХТО ВАС не заставляє працювати в режимі 7-23.

Технічне обслуговування (ремонтувати обладнання) та 1С ведуть фірми підрядники, нікуди не треба їздити, дивитись чи шнурочки на місці, прийняли дзвінок - "ага картридж закінчився, добре сьогодні підвезуть", все.

На рахунок чергувань, я вказував що ВСЮ роботу зараз роблю Я ОДИН, а це відкриття нових магазинів, офіс, існуючі магазини, інтернети, сервера і.т.п., а, і ще, в опісля робочий час я теж приймаю дзвінки, звісно мені і платять більше, адже і відповідальність не та що у вакансії.

Ніхто не казав що якщо навантаження збільшиться я не підстрахую, а то і взагалі візьму ще одну людину. Я в технічній підтримці давно, знаю що це таке.

На рахунок пропущених дзвінків, ну не взяли ми трубочку, вийшли з ванни (для прикладу) і перетелефонували, вирішили питання, ніхто претензій ставити не буде, всі ми люди з своїми проблемами і потребами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

який конструктив? прочитав оголошення: мала зп - не йди, не подобаються умови праці - не йди. Ніхто ж за вуха не тягне.

вважайте що це у нас невеличкий ІТ профсоюз, котрий веде роз"яснювальну роботу серед населення та роботодавців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

, я вказував що ВСЮ роботу зараз роблю Я ОДИН,

В мене таке теж було, на попередній роботі. Зараз там ТРИ адміна, які роблять те ж саме, що робив я один. Хз чи справляються :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

, я вказував що ВСЮ роботу зараз роблю Я ОДИН,

В мене таке теж було, на попередній роботі. Зараз там ТРИ адміна, які роблять те ж саме, що робив я один. Хз чи справляються :)

Теж була схожа ситуація, коли адміном працював в ПП, обслуговував серваки, 2 сайти, інтернет, і ще плюс до того відеоспостереження, притому що це 4 різні підприємства ( одне з яких знаходилось в Цумані) ЗП була нормальна, але коли почали штрафувати по 500 грн , послав найух і звільнився... Після мене спочатку взяли трьох чоловік,потім одного звільнили .. зараз працюють двоє і ті плачуться що хреново...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це звичайно позитивно для самооцінки :)

Але є одне незмінне правило: незмінних людей немає, якщо Вас не буде то робота буде робитися можливо 2ма чи 3ма але буде, компанія наврядчи закриється якщо Вас небуде(виключення ряд ключових відповідальних посад і то в рідких випадках). Щось буде краще щось гірше але - буде!

Основний критерій використання організацією того чи іншого працівника - економічна доцільність!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це звичайно позитивно для самооцінки :)

Але є одне незмінне правило: незмінних людей немає, якщо Вас не буде то робота буде робитися можливо 2ма чи 3ма але буде, компанія наврядчи закриється якщо Вас небуде(виключення ряд ключових відповідальних посад і то в рідких випадках). Щось буде краще щось гірше але - буде!

Основний критерій використання організацією того чи іншого працівника - економічна доцільність!

Я все розумію, але чомусь спочатку компанія не задумується чи просто недооцінює , а потім коли платить трьом по 3000 каже що немає "незаменімих", то я думую що вже краще було б платити одному 4500 а не 3000 і все було б ок... (2011р)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але є одне незмінне правило: незмінних людей немає

Ага, а ще є люди, яких не слід міняти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це звичайно позитивно для самооцінки :)

Але є одне незмінне правило: незмінних людей немає, якщо Вас не буде то робота буде робитися можливо 2ма чи 3ма але буде, компанія наврядчи закриється якщо Вас небуде(виключення ряд ключових відповідальних посад і то в рідких випадках). Щось буде краще щось гірше але - буде!

Основний критерій використання організацією того чи іншого працівника - економічна доцільність!

Я все розумію, але чомусь спочатку компанія не задумується чи просто недооцінює , а потім коли платить трьом по 3000 каже що немає "незаменімих", то я думую що вже краще було б платити одному 4500 а не 3000 і все було б ок... (2011р)

у нас не звикли думати на перед і оцінювати ризики та вигоди, у нас думають коли настає опа, і то над тим як очистити свою і перекласти вину на інших

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да в нас принцип в підприємствах такий, коли попандосіна, тоді готові найняти й 10 людей, аби все працювало, а прибавити спеціалісту цінному щоб він не особо там кудись рипався пару гривень то ні, жаба душить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, а ще є люди, яких не слід міняти.

Однозначно!!!

Просто кажу що у будь якої посади є своя "ціна" як для роботодавця так і для працюючого. І якщо все входить в адекватні рамки проблем немає.

Звичайно іноді роботодавцям варто нагадити нагадати про свою цінність, але велика мудрість : не переоцінити себе !!!

Вважаю умови ТС, для молодого спеціаліста - прийнятними :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...