Перейти до змісту

Прошивка тюнера Eurosky es 4050


deluxkangoo

Рекомендовані повідомлення

Як купив 2 роки тому так і не міняв нічого. Деякі канали пропали. Буду вперше робити так як тут: http://f1comp.ru/sovety/kak-proshit-tyuner-resiver-orton-4050c-globo-digital-opticum-4000s-4100c/

Дамп буду брати тут: http://satsat.info/globo-4100s/25775-dampy-spiski-kanalov-dlia-globo-4100c-i-klonov-bez-voprosov-i-obsujdeniia-73.html

Питаннячко знатокам: 3329С теж саме що і Ali3329C?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в принципі можна і не прошивати, а biss ключики вручну вбити з пульта. а якщо не має якихось каналів, то просто просканувати частоти

flysat.com, LyngSat.com

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в принципі можна і не прошивати, а biss ключики вручну вбити з пульта. а якщо не має якихось каналів, то просто просканувати частоти

Я новичок в цьому і не знаю як це зробити, а в тому що я написав, ніби зрозуміло. Так що на рахунок процесорів?

Можливо ще добавляться канали, якщо перепрошити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ваш евроскай здається і є клоном 4100c, тому можете прошивати, проц той самий. Але зауважте, що якщо заллєте дамп, то все ваше рошташування каналів зміниться. Можна залити просто ключі, без списку каналів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не знаю як просто залити ключі. Я навіть не можу змінити розташування каналів. Може заливши новіший дамп я зможу редагувати, передвигати канали, можливо появляться нові канали. Чи не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене digital 7100A (проц 3329B). Прошивав подібним чином. Дамп брав на sat-ukraine.info. А де берете дамп ви?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як купив 2 роки тому так і не міняв нічого. Деякі канали пропали. Буду вперше робити так як тут: http://f1comp.ru/sov...um-4000s-4100c/

Дамп буду брати тут: http://satsat.info/g...jdeniia-73.html

Питаннячко знатокам: 3329С теж саме що і Ali3329C?