Перейти до змісту

Giant XTC 2013. Любов з першого погляду


Miro

Рекомендовані повідомлення

Коли я вперше побачив раму Giant XTC 29R у каталозі ВелоЗони, я зрозумів - це Вона. Строга, з витонченою талею, як у балерини, вона вражала своєю довершеністю та збудливо діяла на всі органи чуття. Спалах блискавки - і відстань у NN-ну к-сть км подолано, ще один спалах - і час тривалістю у вічність зупинено. Блискавка - Ти у мене в руках.

Специфікація:

Рама: Giant XTC 2013

Колеса: Hope Hoops Pro2 Evo 29er. Розраховані під безкамерку, але проводжу 70% часу на асфальті, тому поки стримаюсь.

Вилка: RockShox Reba RL Solo Air 29" 2014 100mm Black BOX

Каретка: HT2 SM-BB91-41A Press Fit

Педалі: Shimano PD-M780 XT

Система: Shimano Deore FC-M590 22-32-44 / 175мм. З часом думаю поставити ХТ.

Касета: Shimano SLX CS-HG80 11-28. Ідеальна, з точки зору кроку - 11,12,13,14.

Ланцюг: Campagnolo Record C9, 4шт. по кругу

Перемикач передній: LX

Перемикач задній: Shimano XT RD-M772 GS Shadow маленька лапа; зворотня тяга. Шикарно себе зарекомендував під дуали :_02:

Манетки, машинки: дуал контроли Shimano ХТ (гідравліка)

Рубашки: ХТ

Ротори Avid G2. 180мм.

Покришки: Continental Race King 29x2,0, фолдінг

Руль: Ritchey Comp Rizer 620 mm, 31.8 - перенесений із Giant Escaper 2010. Буде обов"язково мінятися на щось більш лайтовіше

Винос: Ritchey Comp 110 mm, 6 deg, 31.8 - перенесений із Giant Escaper 2010

Глагол: ВВВ 30,9. При можливості ставитиму Thomson Elite Setback 30.9mm 410mm black 16mm layback.

Сідло - перевірена часом Сель Італіа

Гріпси: Giant

Рожки: Giant. Нових таких же не знайшов. тому поки ці.

Щодо вражень. Враження просто чудесні. :) :)

2b0d04fe1e58.jpg

b611040d8068.jpg

f2637d4864db.jpg

121e1fff4ff9.jpg

f1b80de93743.jpg

9a5ca6ee5900.jpg

a796a485ae29.jpg

eb68e2ee4b29.jpg

03cd49bba9cd.jpg

73bd3b92b1a1.jpg

P.S. Окрему подяку хотів би висловити:

Ярику за майже ( :_04:) безмежне терпіння та кредит довіри;

Міші за потужну технічну базу

0c8d38bf21c1.jpg
та поради у потрібну мить. Адже якби не він, я б напевно ніколи і не перейшов би на гідру :smile3:

Сашку Тесс за дружню допомогу та моральну підтримку;

Антосі, що без лишніх запитань рефінансував проект "ХТС". :_02:

P.P.S. Ну і як же без цього. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю! супер!

але в мене є зауваження стосовно:

Перемикач задній: Shimano XT RD-M772 GS Shadow маленька лапа; зворотня тяга. Шикарно себе зарекомендував під дуали :_02:

шановний, перепрошую, але у вас задній перемикач Rear Derailleur XT RD-M770 GS, а не 772 ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6888d121028d.jpg

P.S. Хоча, цілком можливо, у мене це коробка ще з попереднього перемикача, з прямою тягою. Треба питати Ярика, я у нього замовляв, можливо, пам"ятає. :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нуууу... на заборі багато що може бути написано...

Я замовляв і на корбці з моїми дуалами писало 580 модель, але на диво в середин виявились 761 :)

Для довідки Rear Derailleur XT RD-M770 GS without Shadow tehnology :(

Ну все одно вітаю, 770 це переклюк якраз "заточений" під дуали ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю із байком,нових відкритів.Такий класний,що хочеться копірнути фотку))) Як на мене 29 колеса були зроблені для лежнів (Без образ,це лише моя думка).Можливо і через пару років і я стану власником цього бренду - ДЖАЙНТІЩЕ)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю з новою "конячкою"!!! Нових тобі подорожей і відкритів! Класний вел! Розумію емоції)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міро а чому шатуни хочеш змінити Деори на ХТ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

, бо феншуй :_04:

Кажуть, крім ваги, навіть склад та якість металу шатунів, починаючи від SLX, досить сильно відрізняється від звичайного Deore.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю, Міро. Нарешті ти його "добив" :). Нехай кілометри легко йдуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вживу виглядає цікавіше. Єдине зауваження - прокладання рубашок біля рульового стакану. Я би робив навхрест(власне я завжди і прокладаю навхрест)

2012-tallboy-2.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Красавчег! Рама....мм.мммм.. мечта поэта :0103:

Единственный недостаток этой рамы - отсутствие присутствия дырок под багажник ( даже нижних) ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

, бо феншуй :_04:

Кажуть, крім ваги, навіть склад та якість металу шатунів, починаючи від SLX, досить сильно відрізняється від звичайного Deore.

а казав мені коли я собі хотів ставити ХТ бери Деор,для чого скільки переплачувати!!! Нерозумію людей які говорять не бери а потім самі користуються тим,мабуть заздрість...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вживу виглядає цікавіше. Єдине зауваження - прокладання рубашок біля рульового стакану. Я би робив навхрест(власне я завжди і прокладаю навхрест)

2012-tallboy-2.jpg

ну во первых, даже при прокладывании на крест все равно они будут тереть раму!

а во вторых, в данной раме предусмотрено именно такое расположение рубашек, иначе нужно будет сильно их выгибать, что скажется на четкости переключения!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну во первых, даже при прокладывании на крест все равно они будут тереть раму!

а во вторых, в данной раме предусмотрено именно такое расположение рубашек, иначе нужно будет сильно их выгибать, что скажется на четкости переключения!

Терти буде набагато менше, а прокласти можна без проблем ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, сьогодні зважив найнер. Вага 12,2кг. Це з двома алюмінієвими підфляжниками, кріпленнями під передній та задній ліхтар, кріпленням насосу та переднього крила у вилці. Непогана вага.. Але можна знизити її ще більше. :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Багато що помінялося із тієї комплектації, що була з самого початку. Карбоновий руль Thomsom 730mm флет; задній перемикач із зворотньою тягою XTR; нещодавно врешті для себе перейшов на дабл 28-34. Але мова сьогодні піде не про те.

 

3 дні. Саме стільки потрібно часу (що у нашій нетерплячій уяві - велосипедисти, ви як ніхто розумієте мене :) дорівнює ледь не вічності) щоб посилка родом з туманного Альбіону, через гостинне місто Херсон, домандрувала до наших волинських країв. :) Можу відверто сказати, поклавши руку на серце, що чекав її з аж ніяк не меншим нетерпінням, ніж раму. Раму Giant XTC.

Отже, анонс. Його Королівська Величність, справжній англієць, сер Brooks. :)

 

39758fe704cc.jpg

 

Brooks B17 Standard.

Ця модель позиціонується як трекінгово-туристична.

TREKKING & TOURING

Typically the touring and trekking cyclist will spend a greater amount of riding time in the saddle than the sporting cyclist, and is likely to adopt a wider variety of sitting positions. Although the rider may stand up from time to time to achieve greater control or generate a burst of speed, the standard position on the bike is seated. Therefore our touring & trekking models are wider than our sporting models in order to increase comfort.

 

Тицяєм для прочитання українською: 

B17 – це наша флагманська модель, найбільш універсальне велосипедне сидіння. Ідеальне для спортивного велотуризму, трекінгу та інших поїздок на значні відстані. B17 також буде комфортним в місті та під час коротких прогулянок, проте саме на дальніх дистанціях можна найбільше оцінити комфорт шкіряного верху. 

Сідло BROOKS B17 вперше з'явилося в каталозі 1898 року і з того часу стало світовим бестселлером. Ця модель анатомічно більш підходить для чоловіків, жіноча версія також доступна: Brooks B17 S Standard.

Серія CLASSIC – це базові моделі сідел Брукс зі стальними рамою та заклепками, стандартним матеріалом шкіряного верху. Модель BROOKS B17 також доступна у інших модифікаціях: B17 Imperial, B17 Select,B17 SpecialB17 AgedB17 Titanium.

Технічні характеристики:
  • Довжина: 275 мм
  • Ширина: 175 мм
  • Висота: 65 мм
  • Вага: 520 г

ЗРОБЛЕНО В АНГЛІЇ

8d2c5a033ce6.jpg

 

 

Відразу поясню. Сивий колір - крем. Я попросив, щоб продавець мені відразу його змазав, щоб не чекати, доки крем висохне.  Відразу по приїзду хотілось встановити й випробувати. :)

Крім крему, замовив й чохол. На випадок дощу - будь-яка шкіра не любить вологи. Якщо ж намокла, й розтягнулась, потрібно взяти ключик (йде в комплекті), й натягнути. В такому виді дати висохнути й заново промазати. Втім, прошу не судити строго, мануали ще не курив, все на рівні читаного в мережі. 

 

72d5fea04ed6.jpg

 

3c86e043a314.jpg

 

05c5fece357d.jpg

 

4f8686891f72.jpg

 

c253901c27c3.jpg

 

P.S. Хтось може сказати - важке, та і ціна немаленька. Це єдині два мінуси. Та на них можна й не зважати. Відчуття.. Відчуття переважають усе! 

Цитата: "Ощущения и вправду могу сравнить с любимым кожаным креслом — сел и как будто никогда не слезал."

Ще одна: "Многие владельцы Brooks приводят такое сравнение: ты как будто сидишь в своем старом удобном кожаном кресле. Я только поддержу эту аналогию. Нет мягкости, но ехать настолько удобно, что просто забываешь, что ты уже отмотал 150 км. Со временем прошла и скользота кожи, теперь мой зад как будто входит в невидимые пазы и сидит крепко и устойчиво."

:)

P.P.S. Кілька посилань, хто зацікавився.

Сайт продавця (не на правах реклами). Огляд і особисті враження.

Сайт Котовського. Мало хто про нього не чув :). Отже. Як я прийшов до Brooks - самого найзручнішого велосипедного сідла.

Як роблять сідла Брукс.

Як доглядати за сідлом Брукс.

Ну і щоб не було розчарування. Знову про біль у п"ятій точці.

Що ж.. Будемо пробувати!)))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво подивитися як воно виглядає на байку. І яка реальна вага? Якщо дійсно 520 гр., то  :sq_ye:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чув про нього, кажуть дійсно дуже зручна дорога річ, але мене, наприклад, вигляд лякає, ну дивлюся на нього, ну сідло з України і все...

Пс. В живу не бачив ще, лиш на фото.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відрізняється, повір. Вужче набагато, потужна товста шкіра, тому вигляд зовсім інший. Але це - вживу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, цікава стаття про шкіряні сідла. Раджу до читання.

Стаття насправді довга, усе під спойлер вирішив не брати. Не лінуйтесь. Вмощуйтесь позручніше, переходьте по посиланню, і.. І отримуйте задоволення!

brooksb17old_s.jpgВ последние годы среди многих членов клуба "КАРАВАН" появилась мода на кожаные седла"Брукс" ("BROOKS"). Седла Брукс при правильном использовании очень удобные и долговечные. Я видел такое в майском походе 2009 года, купленное еще в конце 1950-х в начале 1960-х Юрием Владимировичем Белецким (д.м.н, проф., основатель велосюза Пелетон, основатель велонедели в Муроме во времена СССР), которое сменило уже третьего хозяина и все еще служит верой и правдой.

Вот, оно это седло, слева.

 

 

brooksb17copper.jpgКроме того эти седла являются произведением Мастера, которое в наш век на часто встретишь, его просто приятно держать в руках, и даже уход за таким седлом приносит удовольствие. Это "винтажная" вещь, до понимания которой надо "дорасти".

Какие седла лучше - традиционные кожаные или современные из высокотехнологичных материалов, этот вопрос разделил многих на два непримеримых лагеря. На самом деле не существует "идеального седла". Лучше, чем Шелдон Браун, никто не объяснит почему это так, и какое седло подходит именно Вам.

В этом переводе объединены две статьи Шелдона Брауна: "Седла" ("Saddles") и "Кожаные седла" ("Leather Saddles") и статьяДжеофа Хазбанда "Седла Брукс" ("Brooks Saddles") на интересующую нас тему, удачно дополняющие друг друга, с небольшими комментариями и дополнениями от переводчика.

 

Автор має чудовий письменницький хист, усе читається надзвичайно легко, і кінець по-доброму посміхає.

Велоседло B17 Брукс (The Brooks B17)

brooksb17old.jpgКогда я начинал заниматься велотуризмом, у меня было новейшее гелевое анатомическое седло, которое я считал верхом совершенства. Я обращал внимание, что в клубные поездки многие велосипедисты выезжали на кожаных седлах Брукс, и я удивлялся их непонятному, странному выбору. Многие седла были ужасно деформированы до состояния пародии на нижную область своих хозяев, гротескные, покоробившиеся формы будто-бы вышли из галереи современного искусства. Хозяева годами любовно натирали их жиром, и они стали выгдядеть, сделанными из тикового дерева.

Одна только мысль о том, чтобы сесть на такое седло приводила меня в содрогание, но однажды, приятель по клубу убедил меня поменяться велосипедами на поездку. Это было откровение, "Путь в Дамаск" - именно из-за него эти парни обыскивали свалки в поисках кожаных седел. Неожиданно для себя я понял, что мне впервые удобно сидеть на велосипеде, это было как в гамаке, который ласкает места недоступные гелю.

Так через неделю мое новенькое блестящее легкое туристское седло отправилось в изгнание, и его место занял кожаный беженец из прошлого века, и я волновался - сколько времени займет его "разнашивание". Это моя история обращения в веру Бруксу, и рано или поздно почти все велотуристы обратяся тоже, как мужчины, так и женщины.

Когда основывался "Breton Bikes" (коммерческие велотуры с прокатом велосипедов - перев.) выбор седла был единственным, и теперь мне регулярно приходится "отшивать" клиентов, которые хотят, теперь, спустя восемь лет, купить седло, в которое они влюбились во время своего отпуска.

Брукс производит седла с 1866 года (уже более 125 лет), седло B17 настолько традиционное, что оно стало классикой сразу же. Оно тяжелое как дъявол, вес модели со стальной рамкой 550 гр., из-за того, что мощная рамка должна держать натянутой 5-ти милиметровой толщины кожу.

Конечно, обладание Бруксом - это уникальный опыт. С любым другим седлом все ограничивается установкой его на подседельную трубу, и можно ездить. Удобство езды и состояние седла постепенно (а, иногда, и быстро) будет ухудшаться, пока через несколько лет Вы не отправите его на свалку, и не купите новое седло.

С седлами Брукс только первые несколько недель уходит на установление или разрыв взаимотношений. Подобно кожаным ботинкам высшего класса, Брукс надо "разносить". Купить новое седло и сразу поехать на нем в поход - это напрашиваться на неприятности. По правде говоря, сложность периода "разноски" гиперболизирована. Новый Брукс и так имеет хорошую форму, и хотя, поначалу он кажется сделанным из тикового дерева, Брукс быстро становится терпимым.

Лично я ускоряю этот процесс, протирая седло влажной тряпкой до тех пор пока оно не начнет смягчятся, потом я езжу на нем пока седо не высохнет. Сделайте так несколько раз, и седло примемет удобную форму быстрее. Брукс не рекомендует так делать, говоря что седло потеряет свою форму, но я за ускорение процесса!

По мере того, как седло "разнашивается" слабина может быть выбрана с помощью мощных регулировочных болта и гайки в передней части седла.

Хотя Брукс и выдержит значтельное пренебрежение и плохое обращение, для достижения наилучших результатов седло требует регулярного ухода, примерно раз в месяц его надо обрабатывать кремом Proofide, костяным маслом (neatsfoot oil) или жиром для кожи для сохранения эластичности и придания водооталкивающих свойств. Не переусердствуйте с этим. Некоторые люди буквально окунают свои седла в масло, но я обнаружил, что это ослябляет кожу. Смазывать надо чаще, но меньшим количеством. Через несколько месяцев у вас будет самое удобное седло, на котором Вы когда-либо ездили, сделанное как на заказ.

Что бы добавить глазури к пирогу, скажу что такое седло проживет много лет, в целом дольше, чем велосипед, и чаще даже дольше, чем сам владелец.

Постепенно, с течением длительного времени кожа растрескается. Я видел ветерена велотуриста, плакавшего над умершим любимым заботливым другом, а возможно он плакал в преддверии необходимости "обкатывать" новое седло Брукс.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...