Перейти до змісту

Проблема з ремонтом ДВД


melonbet

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Півтора року назад прибдав домашній кінотеатр Samsung. Через рік і місяць DVDплеєр від домашнього кінотеатру поламався. Понятно, що заніс його в ремонт(в наш рідний ЕТАМАСТЕР). Ремонтували довго, днів 50, але з матюками вдалося забрати поремонтованим. Вчора він знов зламався з такими ж симптомами що й минулий раз. Відповідно його знов потрібно нести в сервісний центр. Підкажіть як діяти в даній ситуації: гарантія 1 рік, безкоштовне сервісне обслуговування 3 роки. Рік вже пройшов, тобто тільки сервісне ослуговування. Скажіть будь - ласка в разі коли його знов ремонтуватимуть понад 14 днів можна буде поміняти? (Просто як зламався перший раз, писав заяву на Ельдорадо з вимогою поміняти, але відповіли, що оск.термін гарантії рік то всі претензії пишіть на виробника). Чи в праві я вимагати на період ремонту DVD на підміну?. Дякую

Опубліковано

Боюсь, що вже його не поміняти. Заміна можлива лише протягом гарантійного терміну, але не протягом строку, коли відбуватиметься безкоштовне сервісне обслуговування.

Опубліковано

ТОбто просто занести його на ремонт, і чекати енну кількість днів? :( А на підміну я маю право претендувати?

Опубліковано

В принципі, я трошки поспішив з висновками. Ось що знайшов:

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

А частина перша говорить про можливість заміни товару чи повернення його вартості. Але тут без висновку експертизи не обійтися... Тобто, якщо якась майстерня дасть висновок, що недолік є істотним, і його усунення потребує понад 14 днів, або неможливе, або недолік знову проявлятиметься - тоді з таким висновком до продавця, і вимагати замінити товар.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...