Перейти до змісту

У кого какой расход топлива? (Статистика)


flashhero

Рекомендовані повідомлення

  • 1 місяць потому...
Опубліковано (змінено)

1. Renault

2. Megane

3. 2013

4. Дизель

5. 1.5 DCI

6.  6-МКПП

За березень змішаний 5,8 л / 100 км

Змінено користувачем Саня
  • -1 1
  • 4 місяця потому...
  • 5 місяців потому...
Опубліковано

1. Opel

2. Movano

3. 2016

4. Дизель

5. 2.3 cdti

6. 6-МКПП

7. 7,2 л / 100 км

Траса + розвозка товару на місця. Середня швидкість 55,2 км/год

  • -1 1
  • 2 року потому...
Опубліковано

1. Citroen

2. Grand C4 Picasso

3. 2010

4. Дизель

5. 1.6 HDi

6. 5-МКПП

7. 6,3 л / 100 км

Це витрати за "зимовий сезон", проїхав на зимовій гумі за цей час ~3700 км. Середня швидкість по БК 30 км/год.

  • +1 1
Опубліковано
В 17.02.2022 в 10:47, Unknown сказав:

От і мені цікаво,  чим то все закінчиться.  Чи зможуть масово купувати техогляд,  чи будуть в основному або повертати в заводський стан,  або на розборку авто... 

3 роки пройшло. техогляд не вернули. авто продане))

Опубліковано (змінено)

Взяв  дружині Audi Q5 2015р. 2.0 TFSI на автоматі, повний привід. Їздить суто по місту. За пів року середній розхід показує 14.7л.

Собі місяць тому взяв Volvo XC60 2015р. 2.0 Т5 на автоматі, передній привід. середній розхід показувало - 13,9л. Але, коли потеплішало, вияснилось, що не працював клапан термостату. Перед Пасхою його замінили. Зараз показує 12,3л по місту і по-троху падає

Змінено користувачем Профессиона́л
Опубліковано

Бачу екологи зі своїми нормами не в ту сторону працюють. Старі корчі по місту 6-7-8 літрів жеруть при євро 0-2, в мене робочий сарай з колесами, вагою 3 тони і той 8-9 суто по місту хлебче.(хоча Луцьк, це, напевно більше про змішаний режим).

А тут євро 6 і розхід під 12-15л.

 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Тут можна багато сперечатися, але є різниця між часовими поясами коли авто їде по місту, до 08:00 по глушець їдеш як по трасі, а на перемозі всі стоять. Вдень всі стоять. Є різниця по витраті від відстані, 2-3 км двигун холодний завжди, 6-8 км прогрітий після 3-4 км і розхід набагато менший. А також стиль, якщо "тапок в пол", то одне, а якщо "тошнити" інше. Я за "тапок в пол", але на прогріту. За спостереженням, дуже багато їздять так, що хочеться вийти і пхнути, щоб скоріше. Не знаю чому, але не давлять на газ, особливо 1-2 передачі на розгоні. Так не можна, мене ще в совку вчили чим швидше втекти з перехрестя, тим безпечніше і висвободив місце іншим.
Вчора їздив до Володимира в 07:00 старт, при швидкості 99 розхід по БК 6,6 бензину, але їхав на газу, назад о 13:00 з кондиціонером 7,0 літрів, температура 16 та 27 відповідно, теж впливає, середня швидкість вийшла 68 км/год. Опель Астра Н 1.6 (115 к.с.), бензин/газ, механіка.

І ще з цікавого: по місту розхід 13-14 (бензин), середня швидкість 16-18 км/год.

Тобто, якщо масло "живе" 200 мотогодин, заміна 3200-3600 км. (16 км/год * 200 год). І ніяких 20К-30К від заміни до заміни.

В нових система старт-стоп, але - стартер швидко зношується, по місту акумулятор не дозаряджається, двигун та КПП не прогрівається, тобто довше холодне і скоріше зношується.

Змінено користувачем foma144
Опубліковано
В 23.04.2025 в 23:42, foma144 сказав:

 За спостереженням, дуже багато їздять так, що хочеться вийти і пхнути, щоб скоріше. Не знаю чому, але не давлять на газ, особливо 1-2 передачі на розгоні. Так не можна, мене ще в совку вчили чим швидше втекти з перехрестя, тим безпечніше і висвободив місце іншим.

 За спостереженням, останнім часом став величезним відсоток тих хто не знає або кладе болт на ПДР. Так що ті хто їздять повільно може просто розуміють що з другорядної якийсь довбограй може різко вискочити, або через подвійну суцільну перед ними розвернутися, тому краще їхати неквапом, щоб можна було зреагувати

  • Подобається 1
  • +1 3
Опубліковано
В 25.04.2025 в 08:21, vampirich сказав:

 За спостереженням, останнім часом став величезним відсоток тих хто не знає або кладе болт на ПДР. Так що ті хто їздять повільно може просто розуміють що з другорядної якийсь довбограй може різко вискочити, або через подвійну суцільну перед ними розвернутися, тому краще їхати неквапом, щоб можна було зреагувати

не так давно, бачив таких довбограїв на перехресті зі світлофором. Спочатку, синхронно, звук шліфування коліс на асфальті, потім так же звук гальм і звуки мятих кузовів ато. Зустрілись два тапкодава на перехресті:D, вроді і газанули норм, але перехрестя кілька годин проїжджали... а потім ще й кілька днів без авто, як бонус.

  • Ха-ха 1
  • +1 2
Опубліковано (змінено)

Пора електричку брати..

З нового року вже +30% добавиться до ціни. Якщо знов не продовжать пільгове розмитнення

Змінено користувачем WebTraveller
  • +1 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано
В 23.04.2025 в 17:28, Профессиона́л сказав:

3 роки пройшло. техогляд не вернули. авто продане))

Ну війна ж!, не на часі дрібницями займатись. Але Україна йде в сторону Євросоюзу, і якщо процес не зірветься, то за років 5-8 має там бути. І я дуже сумніваюсь, що в Євросоюз без техогляду ввійдемо. :)

Опубліковано
В 23.04.2025 в 18:20, Серега89 сказав:

Старі корчі по місту 6-7-8 літрів жеруть при євро 0-2, в мене робочий сарай з колесами, вагою 3 тони і той 8-9 суто по місту хлебче

Що за сарай такий, якому 8-9 достатньо? І головне який режим їзди (яка відстань одної поїздки на непрогрітому двигуні, яка пора року)?

Опубліковано
В 06.05.2025 в 08:50, Unknown сказав:

Що за сарай такий, якому 8-9 достатньо? І головне який режим їзди (яка відстань одної поїздки на непрогрітому двигуні, яка пора року)?

Master 2.5 2006рік, двигун G9U754 без росхідомірів, каталізаторів і тд.

Режим їзди, просто їду в потоці, як всі, до максимально дозволеної в місті. Часом ностальгую, можу "шліфанути" і почавиди до "відсічки" коли дорога відносно пуста, щоб труби прочистити.

Двигун ніколи не прогріваю, сів/завів/поїхав. В морози можу почекати доки впадуть холості оберти (залежно від морозів, секунд 20-1хв) і їду, бо прогріти ту чугуняку їздою по місту не завжди вдається. 

Двигун капіталив в 2013 році, масло/фільтра міняю - коли згадаю, було і на 14+тищ раз

Відстані, в основному, 40вий - Луцьк і всі найблищі села в радіусі 5-10км.

Авто брав суто для будівництва і не вгадав, бо зараз практично все вигідніше замовляти з доставкою ніж самому возити.

Хотів його позбутися, взяв на заміну пасата, бо бусом "дупу" возити якось не логічно. Місяці два поїздив ї зрозумів, що я щось не розумію :D, 2.5dci з 3 тонами ваги практично рівний розхіду 1.9 tdi +1.5 тони.

Я вже десь тут писав про нього, після капіталки на обкатці в мене середній був десь в районі 5л/100км. по трасі, якщо до 90-100, не вмикаючи 6 передачу в 6л можна норм вписатися. Розхід по бк перевіряв тривалий термін з записами дистанцій та заправок у блокноті, бо були дуже великі сумніви. З робочих є ще джампі і мастер 2011р, то на "дальняки" їздим тільки моїм, бо самий економний.

Взимку був макс рекорд під 12л, без прогріву, Луцьк(40)-Прилуцьке(центр), через НП1, потій дорозі де купа лежачих поліцейських.

  • +1 1
Опубліковано
В 06.05.2025 в 09:21, Серега89 сказав:

Master 2.5 2006рік, двигун G9U754 без росхідомірів, каталізаторів і тд.

Як це він без каталізатора? Не вірю. Може ти мав на увазі сажевий фільтр? Бо там мусить бути мінімум євро3 в такому році, а євро3 без варіантів  з катом по заводу. Щодо розходу 12-15, з якими ти порівнював, то нічого дивного, бо авто там досить важкі і БЕНЗ по місту! І ще невідомо в якому режимі , може там майже всі поїздки по 3-4 км в школу і в супермаркет, з наступним охолодженням двигуна.

Опубліковано
В 06.05.2025 в 09:21, Серега89 сказав:

взяв на заміну пасата, бо бусом "дупу" возити якось не логічно. Місяці два поїздив ї зрозумів, що я щось не розумію :D, 2.5dci з 3 тонами ваги практично рівний розхіду 1.9 tdi +1.5 тони.

Якщо в будинку живеш, то для регулярних недалеких поїздок ніби електричка логічніша, особливо по місту. Не думав про таку заміну?

Опубліковано
В 06.05.2025 в 10:30, Unknown сказав:

Не вірю

Common Rail, турбіна, голова на 16 клапанів і чугуняка, і нічого зайвого, випуск до 2006року модель.

егр, сожевого, каталізатора, лямбдів і тд, немає. 

Зимою, як заводився на 1 свічці накалу, то соляру добе було чути...

Та, ще в квартирі живу. Так, в будинку логічніша. Поки в квартирі, не бачу сенсу на щось міняти, бо і електричка в даній ситуації буде, напевне, дорожче обходитись.

Вага точно на тону меньша мого. режим і в мене 5-10км зранку туди, ввечері назад в основному.

Опубліковано

Часом Opel Movano B катаю з 2.3dCi, 6-МКПП, то в 8 л/100 вкладаюся при середній швидкості 45-50 км/год. Це по місту покрутитися позбирати товар, завезти на кілометрів 150-250 і там покрутитися по місту з вигрузками. По трасі 110 на круїзі де є можливість. Якщо наступати більше, то витрати ростуть. Чисто по місту зимою може й 15л/100 бути.

Опубліковано
В 06.05.2025 в 10:55, Серега89 сказав:

Common Rail, турбіна, голова на 16 клапанів і чугуняка, і нічого зайвого, випуск до 2006року модель.

егр, сожевого, каталізатора, лямбдів і тд, немає. 

Мусить бути каталізатор із заводу, можливо вже викинули. Але так чи інакше він на розхід не впливає. То сажевий для пропалів своїх додаткове пальне смокче.  В мене колись був Сітроен джампі/Пежо експерт 2005 р.в. на 2,0 HDI, то там теж євро три, як в твого Рено, і банка ката стояла знизу авто. І краса була в тому, що другої лямбди із завода не було, яка моніторить стан ката, тобто вибивши його, машина про це ніяк не дізнається і нічого шити не треба. Але з 2007 покоління авто і двигунів змінились, і лафа скінчилась... В легкових вже з року 2004 євро 4 в Європі проскакує, але обов'язковим кажись з 2007-го. Принаймні на комерційних авто я регулярно зустрічаю зміну поколінь в дизельних двигунах якраз в районі 2006-2007 років. Твій двигун теж найпізніше в такому варіанті у 2006-ставили, а потім на євро 4 перевели, а дизеля  євро4 без сажевого із заводу я ще не зустрічав для європейського ринку.

Опубліковано
В 08.05.2025 в 18:16, Unknown сказав:

дизеля  євро4 без сажевого із заводу я ще не зустрічав для європейського ринку.

Такі дизеля є. В Україні продавалися Peugeot 301 та Citroen C-Elysée з двигуном DV6DTED M, який якраз відповідає вимогам Євро 4, але не має сажевого фільтра. 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...