Перейти до змісту

У кого какой расход топлива? (Статистика)


flashhero

Рекомендовані повідомлення

  • 1 місяць потому...
Опубліковано (змінено)

1. Renault

2. Megane

3. 2013

4. Дизель

5. 1.5 DCI

6.  6-МКПП

За березень змішаний 5,8 л / 100 км

Змінено користувачем Саня
  • -1 1
  • 4 місяця потому...
  • 5 місяців потому...
Опубліковано

1. Opel

2. Movano

3. 2016

4. Дизель

5. 2.3 cdti

6. 6-МКПП

7. 7,2 л / 100 км

Траса + розвозка товару на місця. Середня швидкість 55,2 км/год

  • -1 1
  • 2 року потому...
Опубліковано

1. Citroen

2. Grand C4 Picasso

3. 2010

4. Дизель

5. 1.6 HDi

6. 5-МКПП

7. 6,3 л / 100 км

Це витрати за "зимовий сезон", проїхав на зимовій гумі за цей час ~3700 км. Середня швидкість по БК 30 км/год.

  • +1 1
Опубліковано
В 17.02.2022 в 10:47, Unknown сказав:

От і мені цікаво,  чим то все закінчиться.  Чи зможуть масово купувати техогляд,  чи будуть в основному або повертати в заводський стан,  або на розборку авто... 

3 роки пройшло. техогляд не вернули. авто продане))

Опубліковано (змінено)

Взяв  дружині Audi Q5 2015р. 2.0 TFSI на автоматі, повний привід. Їздить суто по місту. За пів року середній розхід показує 14.7л.

Собі місяць тому взяв Volvo XC60 2015р. 2.0 Т5 на автоматі, передній привід. середній розхід показувало - 13,9л. Але, коли потеплішало, вияснилось, що не працював клапан термостату. Перед Пасхою його замінили. Зараз показує 12,3л по місту і по-троху падає

Змінено користувачем Профессиона́л
Опубліковано

Бачу екологи зі своїми нормами не в ту сторону працюють. Старі корчі по місту 6-7-8 літрів жеруть при євро 0-2, в мене робочий сарай з колесами, вагою 3 тони і той 8-9 суто по місту хлебче.(хоча Луцьк, це, напевно більше про змішаний режим).

А тут євро 6 і розхід під 12-15л.

 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Тут можна багато сперечатися, але є різниця між часовими поясами коли авто їде по місту, до 08:00 по глушець їдеш як по трасі, а на перемозі всі стоять. Вдень всі стоять. Є різниця по витраті від відстані, 2-3 км двигун холодний завжди, 6-8 км прогрітий після 3-4 км і розхід набагато менший. А також стиль, якщо "тапок в пол", то одне, а якщо "тошнити" інше. Я за "тапок в пол", але на прогріту. За спостереженням, дуже багато їздять так, що хочеться вийти і пхнути, щоб скоріше. Не знаю чому, але не давлять на газ, особливо 1-2 передачі на розгоні. Так не можна, мене ще в совку вчили чим швидше втекти з перехрестя, тим безпечніше і висвободив місце іншим.
Вчора їздив до Володимира в 07:00 старт, при швидкості 99 розхід по БК 6,6 бензину, але їхав на газу, назад о 13:00 з кондиціонером 7,0 літрів, температура 16 та 27 відповідно, теж впливає, середня швидкість вийшла 68 км/год. Опель Астра Н 1.6 (115 к.с.), бензин/газ, механіка.

І ще з цікавого: по місту розхід 13-14 (бензин), середня швидкість 16-18 км/год.

Тобто, якщо масло "живе" 200 мотогодин, заміна 3200-3600 км. (16 км/год * 200 год). І ніяких 20К-30К від заміни до заміни.

В нових система старт-стоп, але - стартер швидко зношується, по місту акумулятор не дозаряджається, двигун та КПП не прогрівається, тобто довше холодне і скоріше зношується.

Змінено користувачем foma144

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...