Адміністратори kmd Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:19 Адміністратори #1 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:19 У мене тариф sim-sim для своїх. Хатю на МТС перший. Як це робиться? В меню и зминєній каже мій тариф і пиздець. Нажміь решітку для повернення в головне меню. Довбані яйця
Shura Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:29 #2 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:29 ты хочешь с припейда перевалить на контракт? тогда только через гастроном представительство на Воли."Вартість міграції в тариф МТС Перший для абонентів, які зробили перший дзвінок до 25 липня – 15 гривень. Перша зміна тарифної моделі для абонентів МТС в інший тариф – безкоштовна, кожна наступна зміна – 15 гривень."может у тебя балабасов на счету не хватает?
Адміністратори kmd Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:35 Автор Адміністратори #3 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:35 Балабасів хватає.
Tais Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:35 #4 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:35 Надо набрать 7722, прослушать информацию , затем войти в меню измнений, далее выбрать пункт: изменение тарифной модели. Бывает, что из-за глюков в сети оператор в данный момент времени просто не предлагает те или иные возможности. Тогда следует все это повторить через некот. время. ( напр. на след. день ) . Опять неудача - тогда звонить на оператора 111 и дожидаться соединения с человеком. ... Или использовать человеческий фактор... Удачи!!!
Shura Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:39 #5 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 09:39 у всех этих голосовых меню зачастую бывают глюки именно в меню (пункт новый не проиндексируют или еще чего забудут). нагни колл-центр голосом. ЗЫ: вот голосовое меню у Лайф-а - вот это квест.
Адміністратори kmd Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:35 Автор Адміністратори #6 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:35 И до оператора дозвонится немогу нету в 111 такого меню как связь с оператором
Shura Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:38 #7 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:38 ищи где-нить в пункте тарифные планы - изменение тарифа - бла-бла-бла - связь с оператором есть там живые люди, я вчера себе роуминг включал
Tais Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:38 #8 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:38 Лайф - это вообще отдельная история. Можно быть почти рядом и не дозвониться. Это из серии: "дешево и нерегулярно". kmd, у тебя получилось??????
Plum Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:40 #9 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:40 нету в 111 такого меню как связь с оператором а ти після озвучки всіх пунктів почекай секунд 10, колись вони пункт про зв'язок з опреатором ховали за паузу або відразу натисни 0 до речі, в мене (контрактний абонент) зв'язок з оператором через натискання на 0 озвучується першим пунктом під час дзвінка на 111
Tais Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:42 #10 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:42 И до оператора дозвонится немогу нету в 111 такого меню как связь с оператором После набора 111 надо послушать все, даже паузу. Обычно после паузы предлагают 0 - соединение с оператором, или 5 -меню поддержки пользователей
Shura Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:43 #11 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:43 угуесть пауза после того, как железная баба все проговорила. а потом 0 - связь с оператором.но я тоже контракт.
Plum Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:48 #12 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 10:48 а, я забув сказати що я тіпа VIP, напевно тому в мене оператор на першому місці
leonon Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 11:22 #13 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 11:22 В любому випадку при переході з сіма на контракт тра їхати в яйця на Волі попередньо взявши з собою копію паспорта і здається ідентифікаційного кода, я рекомендую звернутись до Віктора старший такий дядько, як на мене з нього користі в цій канторі найбільше.
Адміністратори kmd Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 11:40 Автор Адміністратори #14 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 11:40 Я не хочу на контракт. Хочу тариф МТС перший, а це припейд. Ось що ц мене базарить 111 mts_111.wav а от що базарить 7722 mts_7722.wav Кароче чебурашки якісь Я вже звонив в Київ на стаціонарний. Там тоже менюшка
Plum Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 11:45 #15 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 11:45 Я не хочу на контракт.Хочу тариф МТС перший, а це припейд.МТС Перший буває і припейд і контрахт. Другий цікавіший, бо не має плати за з'єднання.
leonon Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:08 #16 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:08 якщо хоч зробити переход сьогодні все одно заїдь МТС на Волі замість пів дня слухати машинку на 111 це центр обслуговування всіх абонентів не в незалежності контрактний ти чи передплата
Stealth Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:10 #17 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:10 Попробуй 7722, меню 3, меню 1, меню 6. Тока шо нашел!
Адміністратори kmd Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:33 Автор Адміністратори #18 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:33 А в мене просто в меню 3 меню 1 нема нічого, жми шо хош, болт
Stealth Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:42 #19 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:42 Може попробуй позже, ХЗ, у меня всё гуд...
Адміністратори kmd Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:52 Автор Адміністратори #20 Опубліковано 25 Жовтня, 2007 в 12:52 Буду в центре зайду в офис яйцеголовый
Tais Опубліковано 26 Жовтня, 2007 в 09:38 #21 Опубліковано 26 Жовтня, 2007 в 09:38 Интересно, чем закончилась эпопея перехода на тариф МТС ???? Случай из жизни: Попытка абонента создать семью внутри пакета. Звонок на меню. Приятный женский голос отвечает: " Чтобы внести изменения, выберите цифру между 1 и 2". Абонент в полном недоумении: "Как это можно сделать, если у меня на клавиатуре между цифрой 1 и цифрой 2 ничего нет!!!!"
Shura Опубліковано 29 Жовтня, 2007 в 16:28 #22 Опубліковано 29 Жовтня, 2007 в 16:28 IVR 111 для корпоративних абонентів1. Послуги, перевірка статусу послуг, налаштування послуг, натисніть 1:Для отримання настройок для WAP, MMS і Мобільний Інтернет, натисніть 1.Що таке WAP, MMS, Мобільний Інтернет, додаткові розважальні послуги з використанням WAP і Мобільного Інтернету, натисніть 2.Інформація про послуги: Моя-Сім’я, Моя Область, “Завжди на зв’язку”, ”Передзвони мені”, MTC-International, натисніть 3.SMS, Голосова Пошта, Міжнародний роумінг, натисніть 4.Для перевірки статусу послуг, натисніть 5.Для повернення до попереднього меню, натисніть *.2. Фінансові питання, натисніть 2:Поточний баланс, сума і дата останнього поповнення, натисніть 1.Номер особового рахунку, сума виставленого рахунку за місяць, інформація з рахунку за місяць, натисніть 2.Поповнення рахунку з допомогою платіжної картки, натисніть 3.Послуга “Детальний рахунок”, структура рахунку за місяць, натисніть 4.Де і як оплачувати рахунки, натисніть 5.Для повернення до попереднього меню, натисніть *.3. Тарифи, натисніть 3.Тарифні пакети, натисніть 1.Принципи тарифікації, натисніть 2.Для зміни тарифного пакета, натисніть 3.Міжнародні тарифи, натисніть 4.4. Програма МТС Бонус, натисніть 4.Що таке МТС Бонус, натисніть 1.Як розрахувати бонусні бали, натисніть 2.Кількість бонусів на вашому рахунку, натисніть 3.Які подарунки можна отримати за умовами програми, натисніть 4.Для замовлення додаткових послуг SMS, MMS, GPRS WAP, натисніть 5.5. Підтримка користувачів, натисніть 5.Інформація про сервісні номери, натисніть 1.Якшо у вас виникли складності з телефоном або покриттям, натисніть 2.Для зміни мови натисніть 3.---а для предоплаты отличается?
Tais Опубліковано 1 Листопада, 2007 в 10:54 #23 Опубліковано 1 Листопада, 2007 в 10:54 Для SIM-SIMа предлагаемое меню услуг может существено отличаться. И это правильно, т.к. отличаются и предоставленные услуги. Другое дело, что в конкретный день иногда можно не зайти в нужный пункт меню ( опять эти глюки!!!), как будто-бы его и нет. И это бывает очень часто
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.