Перейти до змісту

Сервісне обслуговування телевізора Філіпс


Tomagawk

Рекомендовані повідомлення

23-го жовтня 2013 р. я здав на гарантійне (покупка 30 липня 2013 р.) сервісне обслуговування телевізор Філіпс в майстерню "РЕМ-сервіс", за адресою вул. Генерала Шухевича, 4.(акт на руках)

До цього часу телевізор у них, по причині відсутності деталі(деталь їде з Голландії, на митниці проблеми-за їхніми словами).

Чи є якась законна підстава відмовитись від телевізора, з вимогою замінити на новий, чи якимось чином примусити вирішити дану проблему в найкоротші строки. Бо чекати ще кільканадцять місяців деталь зовсім немає бажання.

Наперед вдячний за конструктивні поради.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо пару місяців - варто попросити щоб дали щось на заміну. Це офіційний СЦ Філіпс доречі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо не помиляюся (почитайте ЗУ Про захист прав споживачів) на ремонт вони мають 14 днів (якщо підписуючи акт ви не дали згоду на більш тривалий термін). Вони люблять вдруковувати автоматом 30 днів. Але і вони вже пройшли. Приходите вже завтра з самого ранку до них зі свідком і вимагаєте або відремонтований телевізор, або акт, що товар має істотний недолік. З ним матимете право вимагати заміни на новий, або повернення грошей. Здається так. Почитайте закон і дійте. Довезення запчастин - це не ваші проблеми. Вони займаються бізнесом - нехай налагоджують сервіс.

Удачі!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо пару місяців - варто попросити щоб дали щось на заміну. Це офіційний СЦ Філіпс доречі?

Щось в заміну власне мені не потрібно , в мене є ще один телевізор на кухні, цей 46"(смарт) мав висіти у вітальні, навряд чи вони мені нададуть щось подібне в заміну. Так звичайно сервіс офіційний.

Довезення запчастин - це не ваші проблеми. Вони займаються бізнесом - нехай налагоджують сервіс.

Ось саме це мене цікавило, це сама суть моєї проблеми. Дякую за пораду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Статі Закону:

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

написали акт, що ремонту не підлягає, замінити на новий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

написали акт, що ремонту не підлягає, замінити на новий

Вітаю з перемогою. Нагадаю, що гарантія на "свіжий" телевізор розпочалася з "0".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

написали акт, що ремонту не підлягає, замінити на новий

Вітаю з перемогою. Нагадаю, що гарантія на "свіжий" телевізор розпочалася з "0".

Дякую, Дякую Вам за допомогу.

Але в мене тепер зовсім інша дилема, за законом я можу:

- взяти таку саму нову модель,

- взяти іншу модель,

- повернути гроші.

Схиляюсь щоб взяти такий самий, почитавши по форумах, для себе вияснив, що проблема в більшості всього в сирій прошивці на, яку я мав необережність оновитись. В разі чого поверну цей новий телевізор до 14 днів, і візьму перевірені Самсунг, ЛГ, Панасонік. чи Шарп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В разі чого поверну цей новий телевізор до 14 днів, і візьму перевірені Самсунг, ЛГ, Панасонік. чи Шарп

Що значить перевірені? Сервіси завалені несправними лижами, самсунгами, філіпсами. Панаса, соні і шарпа значно менше, бо і продається їх менше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...

Що значить перевірені? Сервіси завалені несправними лижами, самсунгами, філіпсами. Панаса, соні і шарпа значно менше, бо і продається їх менше.

А тут детальніше можна?

Цікавить саме Самсунги. Які несправності найбільш поширені в серії UExxEHxxxx?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, самсунга не слід боятись. Просто реально - народна марка. Заслужено. Максимум можливостей за адекватну ціну, і якість на рівні. Плюс, як на мою думку, дуже добре організована сервісна підтримка в Україні. Запчастини, за наявності їх на складі, постачаються за кілька днів. І після закінчення гарантійного терміну, в випадку платного ремонту, коштують на порядок дешевше, як до Філіпса чи Соні. В основному проблеми виникають по живленню, тому що в мережі робиться чорт знає що, а не 220 вольт, але то не вина Самсунга.

Сам вже рік маю Samsung UE40ES5507KXUA, поки що політ нормальний, якістю задоволений.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В разі чого поверну цей новий телевізор до 14 днів, і візьму перевірені Самсунг, ЛГ, Панасонік. чи Шарп

Що значить перевірені? Сервіси завалені несправними лижами, самсунгами, філіпсами. Панаса, соні і шарпа значно менше, бо і продається їх менше.

підберу модель більш-менш перевірену і все, Моя модель Філіпса 3208Т вкрай невдала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брал себе 42-ку Филипс в Польше, проработал он у меня 3 года, пропал звук, обратился в сервисный, сказали менять полностью процессор (2/3 всего телевизора), обратился к знакомому - менять нужно только звуковую плату ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

менять нужно только звуковую плату

з якої пори PHILIPS робить окремо звукову плату на тв, особливо останні моделі, яка у вас модель, заради цікавості?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...