Перейти до змісту

Наварена покришка


ineedmoney

Рекомендовані повідомлення

Waver, да, тексту багато наваяв, в цілому все має зміст, АЛЕ...

"Взриваються" колеса не просто так, від виснаженого корду, правда ж? (підкреслю - я мову веду не про фури, а про легкові, де навантаження не таке) Спочатку має бути гуля, яка утвориться на місці ушкодження і яка буде рости до вибуху. Така сама гуля може утворитися і на просто купленому Б/В скаті, і навіть на новому, якщо його побити... Тобто, вибух покришки не має абсолютно ніякого зв'язку з наваркою.

Єдиний мінус, який я колись бачив в наварці, це при неякісній наварці гума починала відлущуватись (а потім і шматками відлітати).

Літню гуму - да, я б навіть не думав про наварку, а от на рахунок зимньої... я б не був категоричний... просто цікаво... яка ціна, який протектор, наскільки м'яка, як себе веде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одне ти майже правильно кажеш - "вибух покришки не має абсолютно ніякого зв'язку з наваркою", бо дійсно, сама нормально зроблена наварка вибухає рідко, це як раз тих 5%...

Дійсно, за моє життя, в мене вибухала наварка тільки 5 чи 6 разів, і тільки один раз вибухнула від того що "розулася" (як ти кажеш - почала відлітати кусками), остальні всі рази - вибух був збоку!

Ти думаєш, що на фурах колеса вибухають тільки тому що більше навантаження?... так ні, бо гума до фур, має коєфіцієнт міцності до навантаження, в декілька разів більший ніж цей коєфіцієнт для гуми легковиків. Якщо нова нормальна гума (нормальних виробників) на легковиках проходить тільки десь, всередньому, 100 тис. км (дорожча в півтора рази більше), то нова гума на фурах проходить до 400-500 тис. кілометрів, причому з набагато більшим як ти кажеш навантаженям ніж гума до легковиків. Але, цей кілометраж фура проходить приблизно за 3 роки (а не як в більшості випадків на легковиках за 5-6-7 років), і потім її наварюють і вона ходить, в більшості випадків, ще з тисяч 300 км... але на спарці!

А свій кілометраж (тих 100 тис. км) гума до легковиків проходжує приблизно років з 5 чи 6... Причому, що срок служби більшості любих покришок, незалежно чи це до фури чи до легковика, 5-7 років, і все... далі гума майже повністю втрачає всі свої характеристики, тобто: міцність, мягкість, еластичність... - тому вона і тріскає!

Далі, ти кажеш "Спочатку має бути гуля, яка утвориться на місці ушкодження і яка буде рости до вибуху. Така сама гуля може утворитися і на просто купленому Б/В скаті, і навіть на новому, якщо його побити..." Так, ти певно, не розумієш, що таке та "гуля" яку ти і всі не раз бачіли даже на нових покришках... "Гуля" на покришці - це як раз і є той лопнувший корд в покришці, і гуля робиться тільки тому, що гума ще доволі міцна і своєю міцностю і еластичністю - тримає внутрішній тиск в покришці! А от коли та гума уже "прожила свій вік" (це за звичай після 5 років, інколи для дешевої китайскої гуми чи "Россави" цей час приходить скоріше), то вона уже не має майже ніякої еластичності (в більшості випадків, коли гума на легковиках, за звичай їздить свої 70-100 тис км біля 5 років), і в більшості випадків - дає тріщини. І, при лопнувшому корді (що при наших дорогах буває не рідко і на новій гумі...) - така гума "гуль" не робить, а зразу вибухає! От як раз, на таку стару гуму до легковиків (яка на легковиках за звичай їздить по 4-5-6 років) і в більшості випадків робиться наварка. Даже, якщо при наварці гума ще не буде потріскана, то не факт що вона не потріскає через 2-3 роки після свого першого сроку служби.

Якось продавав на на нашому Луцьком авторинку свого Т5-го... так мій друг, загрузив мене заодне Б\У покришками які він "достав на халяву" в Німеччині... - потрохи продавав, аж поки не прийшов мужичок який шукав запасні покришкі для свого шиномонтажу... так він як почав їх перевіряти (усякими стисканням і згибами у всіх місцях всередину і на зовні...) - то забракував їх майже усі, і заодне показав мені що з ними не так (в основному тріщини, або зовні або всередині) і показав як їх потрібно перевіряти! Піся того, дійсно знаю, що таке, в більшості випадків, стара б\у або наварна (бо відїздила уже свій вік) гума!

Форумчанин Slk35 - дуже правильно зробив, що позбавився такої гуми... життя і здоров'я дорожче! Теж недавно змінив гуму на нову, на своїй старенькій 2002 VW Jetta (Bora), бо вчасно замітив що вона уже потріскалась по бокам перш ніж стерся протектор...

В общім, надіюсь що мій водійский досвід, а це уже майже два мільйони безпечних кілометрів за 15 років, за які, крім декілька фур, змінив більш ніж десяток власних легкових автомобілів, від самої простої ВАЗ 21093 до Lexus RX, Mercedes ML та BMW X5... - допоможе водіям робити правильний вибір хоча би у виборі гуми до авто... ще раз повторюю - ЖИТТЯ І ЗДОРОВ'Я ДОРОЖЧЕ! і... БЕРЕЖЕНОГО - І БОГ БЕРЕЖЕ!

Так що, крім вигляду протектора - завжди обовязково дивіться дату випуску тієї гуми. Після 5-6 років, вона уже того не коштує щоб на ній їздити або продовжувати її вік наваркою нового протектора, або шоб так ризикувати їздячи на ній!

Так, на спарку - ще можна! А от на поодиночні колеса - категоричне НІ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ок, :) переконав :)

(ну, про гулю від корду ти вже загнув :) звичайно я знаю, чому з'являється гуля :))

хоча, на дещо заперечу.

На потріскану гуму ніхто варити не буде, так? так. Тобто, старість тут вже виключена (вірніше, не старість, а поганий стан гуми).

А все інше... Звичайно, все правильно, але чомусь купа народу все-одно їздить на б/в гумі, і "гонщики", та й ті ж шиномонтажі з задоволенням її везуть і продають.

Тобто, що я хочу сказати... Твої аргументи правильні, але не по відношенню суто тільки до "наварки", а по відношенню до гуми Б/В ВЗАГАЛІ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно, все правильно, але чомусь купа народу все-одно їздить на б/в гумі, і "гонщики", та й ті ж шиномонтажі з задоволенням її везуть і продають.

Тобто, що я хочу сказати... Твої аргументи правильні, але не по відношенню конкретно до "наварки", а по відношенню до гуми Б/В ВЗАГАЛІ.

...

Ну в нас в Україні багато чого робиться через "жопу"... і тіж власники шиномонтажів на такій гумі потирають руки і рахують прибуткі, хоч і добре знають це, але... БЕЗ ЛОХА І ЖИЗНЬ ПЛОХА!!!

Закордоном таку гуму знімають і викидають, а наші - підбирають і везуть до нас і ще й продають... і декому у нас така гума за радість - бо ще є нормальний протектор..., на всі остальні нюанси "мозги мало хто напрягає..." бо у нас так - НОРМАЛЬНО!

Також, наприклад, якщо не про машини то, взяти для прикладу і порівняти - як ремонтують дороги у нас і за кордоном...! Для нашого автодору - це теж нормально!

Але, надіюсь що поки що, до багатьох форумчан, довів свою думку хоча би на рахунок б/в гуми... :0161:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну в нас в Україні багато чого робиться через "жопу"...

БЕЗ ЛОХА І ЖИЗНЬ ПЛОХА!!!

Закордоном таку гуму ... викидають, а наші - підбирають... бо у нас так - НОРМАЛЬНО!...

За кордоном... Ех, за кордоном!... та тут не справа в ЛОХу чи в "БоВнасТакНормально"... Нам би зарплату як за кордоном, і ми теж викидали б...

А тут, в гондурасі, тільки за два колеса багатьом потрібно віддати МІСЯЧНУ зарплату... От і взувається народ в той секонд-хенд... А все розуміється, і хочеться нормальну... от і попадає у погляд та "наварка"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Воно то так, але... на скільки всюди стикаюсь - в підсумках, в багатьох варіантах, наварка обходиться ще дорожче...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Значить відкатав 2ге літо на шведській наварці. Наіздив десь 7000 тис на ній.

Гума була в Карпатах, проходила тест драйв на крутих поворотах та серпантинах, грунтовці. Макс швидкість 160 км/год. Шиномонтажу "не бачила".

Беручи до уваги аргументи проти іі використання через безпеку не сприймайте мій пост як рекомендацію.

Зимова в мене, також, одна пара наварка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...