Перейти до змісту

Сигналізація розряджає АКБ


special

Рекомендовані повідомлення

Друже, твій аккумулятор вичерпав ресурс своєї роботи, так що купуй новий і не "кохай" людям мозок.

Шановний, аккумулятор новий купити нема питань, а от розібратись що воно до чого це вже важче. Якщо вам щось не подобається, тоді проходимо мимо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При использовании технической серной кислоты и не дистиллированной воды, ускоряются саморазряд, сульфатация, разрушение пластин и уменьшение ёмкости аккумуляторной батареи.[8]

В результате каждой реакции образуется нерастворимое вещество — сернокислый свинец PbSO4, осаждающийся на пластинах, который образует диэлектрический слой между токоотводами и активной массой. Это один из факторов, влияющий на срок службы свинцово-кислотной аккумуляторной батареи.

Основными процессами износа свинцово-кислотных аккумуляторов являются:

сульфатация пластин[1], заключающаяся в образовании крупных кристаллитов сульфата свинца, который препятствует протеканию обратимых токообразующих процессов;

коррозия электродов, то есть электрохимические процессы окисления и растворения в электролите, что вызывает осыпание материала электродов;

слабая механическая прочность или плохое сцепление активной массы с токоотводами, что приводит к опаданию активной массы;[1][9]

оползание и осыпание активной массы положительных электродов, связанное с разрыхлением, нарушением однородности.[1]

Хотя батарею, вышедшую из строя по причине физического разрушения пластин, самому починить нельзя, некоторые источники описывают химические растворы и прочие способы, позволяющие «десульфатировать» пластины. Простой, но вредный для жизни аккумулятора способ предполагает использование раствора сульфата магния.[1] Раствор заливается в секции после чего батарею разряжают и заряжают несколько раз. Сульфат свинца и прочие остатки химической реакции осыпаются при этом на дно батареи, что может привести к замыканию секции, поэтому обработанные секции желательно промыть и заполнить новым электролитом номинальной плотности. Это позволяет несколько продлить срок использования устройства.

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B0%D0%BA%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%BE%D1%80

Друже без образ, яле як не крути ще не придумали "еліксир молодості" щоб оживити твій аккумулятор. Всякі гелі які зараз є у продажу, відтянуть покупку нового аккумулятора максимум на місяць-два, тим більше у зимовий період. У тебе дизельне авто, аке потребує великих пускових токів і часом у мороз свічку накалу потрібно два раза накалити, щоб успішно запустити двигун. Але якщо не віриш що проблема у аккумуляторі, позич у когось з друзів живий аккумулятор на пару днів і подивись як буде заводитись авто у ці дні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але якщо не віриш що проблема у аккумуляторі, позич у когось з друзів живий аккумулятор на пару днів і подивись як буде заводитись авто у ці дні.

Во во, так і зробив, вчора помінявся з татом, заводиться так само як і на моєму, скажимо так - не ахті. Завтра зроблю заміри напруги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Якщо напруга на клемах батареї більше ніж 14.5В на ХХ - батарею треба замінити (опір батареї збільшується, а зарядки немає).

2. Якщо вищезгадані експерименти проводили на ХХ, то вивід не правильний. Зарядка аккума почитається при обертах близьких до 2000, на холостому зарядки ніколи не буде, а нагрузку дали велику, з відси і спад напруги і розряд батареї.

3. Перевірити маси, їх декілька, контакти на самій батареї.

4. В мене магнітола новий аккум за 4-5 днів садила в ноль, мусив поставити вимикач, а все через те, що в нових магнітолах немає фізичного вимикача, а кномпа вкл/викл., при цьому вихідні канали в деяких (як в мене) під напругою, просто відсутній вхідний сигнал, а ток споживання великий, а якщо стоїть ще і підсилювах і т.д. і там теж не все добре...

Доповню

1. Окрім Са-Са аккумуляторів.

2. Справедливо для вітчизняного автопрому

3. Дуже уважно.

4. Підключати краже через замок запалювання: нема ключа - нема музички.

Ще раз повторюсь: генератор працює не в режимі і на хх просідати він має мінімально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо до сигналізації підключена автономна сирена, то вона також сильно може розряжати. Акумулятори в сирені витримують лише рік експлуатації, падає емкість, і постійно тянуть струм з основного акумулятора. Свою автономну замінив на звичайну проблема зникла. Також магнітола підключена напряму та з вставленою панелькою. Треба знайти явну причину, бо новенький акумулятор так само зіпсуєте за місяць часу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сирена в мене звичайна. Щодо показників на новому акб, то на холостих 14,1В, з всім що є 12,4В і далі падає, а зранку після простою 12,64В.

Підкажіть куди краще звернутись з такими питаннями, або можливо хтось з вас взявся би?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Регулятор напруги перевіряв?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Регулятор напруги перевіряв?

Ні, робив тільки заміри.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так це майже ідеальні показники, на холодному акумуляторі має бути, не менше 12,6 В, при працюючому не більше 14,5 В.

При ввімкненні будьякого електрообладнання напруга буде падати обовязково, падіння у вас трохи завелике, може у вас забагато обладнання. Електросистема автомобілів розрахована на роботу основних пристроїв таких як робота двигуна, ближнє\дальнє світло, пічка на максимальній швидкості, а не включені разом з ними мафон на всю гучність, ще в декого усілок і сабвуфер, протитуманки та інші гірлянди, обігрівач заднього скла, якщо це в се підключити то щей не таке падіння може бути, а відповідно недозаряд. Також перевірте падіння напруги на + проводі та масі між генератором та акумулятором.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

050 б788ЗдевятьЗ -- Сергій, автоелектрик.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При ввімкненні будьякого електрообладнання напруга буде падати обовязково, падіння у вас трохи завелике, може у вас забагато обладнання.

Напевно так і є, включав ближнє, дальнє, туманки передні і задні, підігрів скла, зеркал і сидінь, пічку на мах, магнітолу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Проблема вирішилася зачисткою клем і проводів, а також купівлею нового аккумулятора. Просідання напруги виявилось фокусами мого мультиметра, перевірили спеціальним автомобільним все в нормі. Ось так от буває :0016:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...