Перейти до змісту

Как бы Вы поступили?


nikblack

Рекомендовані повідомлення

Ещё - кто делал обмен или возврат на розетку? В службе доставки какие-то документы дают, подтверждающие цену и отправляемый товар?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та на вм’ятину я б не звертав уваги магазину, повернув бо наприклад її колір несподобався в прозорому корпусі. Напротязі 14 днів є на це право. Бажаю щоб все закінчилось добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та на вм’ятину я б не звертав уваги магазину, повернув бо наприклад її колір несподобався в прозорому корпусі. Напротязі 14 днів є на це право.

Дело в том что мне именно нужен аналог.

Бажаю щоб все закінчилось добре.

Спасибо.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нет, такого не должно быть.
Це хто вам таке сказав??? Можливо ви знаєте якісь таємниці яких незнаємо ми .... Як на мене ви просто втратите купу часу, і приїде до вас ваша ж відеокарта тільки поюзана можна сказата(б/у), тому що ви не будете навіть знати до яких температур її *кочегарили* при *тестах* з заключенням сервісного центру що *дефектів в ситемі охолодження не виявлено* а безвинцова пайка та й чіпи не люблять дуже високих температур. Доречі а термотрубка має нормальний вигляд.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нет, такого не должно быть.
Це хто вам таке сказав??? Можливо ви знаєте якісь таємниці яких незнаємо ми .... Як на мене ви просто втратите купу часу, і приїде до вас ваша ж відеокарта тільки поюзана можна сказата(б/у), тому що ви не будете навіть знати до яких температур її *кочегарили* при *тестах* з заключенням сервісного центру що *дефектів в ситемі охолодження не виявлено* а безвинцова пайка та й чіпи не люблять дуже високих температур. Доречі а термотрубка має нормальний вигляд.

В таком случае вернут они мне все деньги, и оставят её себе.

Це хто вам таке сказав???

Asus
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

post-13546-0-22347800-1383397779_thumb.jну не факт ....))) і до речі в доказ своїх слів що результат згину трубки
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Asus колись говорив да це гарантія присилайте нам, але перед цим узгодьте з кимось там з сервісного, все узгодили сказали зроблять ... прислали в сервіс тримали дуже довго більше місяця , тут раді вау приїхало ... радості повні штани , а в середені акт та це ж не гарантія ...аяяяй. Так що говорять вони одне і одні люди , а роблять зовсім інше інші люди...)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

post-13546-0-22347800-1383397779_thumb.jну не факт ....))) і до речі в доказ своїх слів що результат згину трубки

Я знаю свои права, меня не устраивает внешний вид, не каких следов падения и тому подобного нет, а разогреть её выше 75С они замучатся.

Asus колись говорив да це гарантія присилайте нам, але перед цим узгодьте з кимось там з сервісного, все узгодили сказали зроблять ... прислали в сервіс тримали дуже довго більше місяця , тут раді вау приїхало ... радості повні штани , а в середені акт та це ж не гарантія ...аяяяй. Так що говорять вони одне і одні люди , а роблять зовсім інше інші люди...)))

Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.3dnews.ru/655636 якщо приїде спробуйте)) 75 для неї не проблема буде ))) Але те що це саме не якісний продукт вам потрібно доказати!! На слово вам ніхто не повірить ! Виріб який виходить з заводу повивен відповідати певним параметримам(тільки сервісний центр їх і знає) вони протестують утилітою від виробника і повернуть якщо відхилень не знайдуть. Бажаю вам успіху, але це все трата вашого часу і ваших нервів, бо у нас те що на папері і те що відбувається реально різні речі.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как должно быть:

lbaBA.jpg

http://www.3dnews.ru/655636 якщо приїде спробуйте)) 75 для неї не проблема буде ))) Але те що це саме не якісний продукт вам потрібно доказати!! На слово вам ніхто не повірить ! Виріб який виходить з заводу повивен відповідати певним параметримам(тільки сервісний центр їх і знає) вони протестують утилітою від виробника і повернуть якщо відхилень не знайдуть. Бажаю вам успіху, але це все трата вашого часу і ваших нервів, бо у нас те що на папері і те що відбувається реально різні речі.

Да не кому не чего доказывать не нужно, они обязаны по закону обменять, или вернуть деньги.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що за карта ?

GTX 780

Солідно . А чия фірма ?

http://hard.rozetka....2_3gd5/p327930/
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"

nikblack, ти спочатку УВАЖНО назву статті прочитай, а потім пиши

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"

nikblack, ти спочатку УВАЖНО назву статті прочитай, а потім пиши

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю

Короче, карта поехала в Киев, с понедельника все будет ясно.

Я би радив повертати. Розетка, вроді, цю процедуру робить без проблем. Принаймні, в мене до цього часу так було(3 випадка).

Да и у меня не когда с розеткой проблем не было, остается только ждать.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю

у даному випадку при обміні не треба звертати увагу продавця на брак і міняти просто так, бо "не сподобалась"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоді продавець може звернути увагу на пошкодження і перекрутити його на свою користь...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю

у даному випадку при обміні не треба звертати увагу продавця на брак і міняти просто так, бо "не сподобалась"

Если бы Вы внимательно читали тему - тогда зналиб, меня не интересует другая модель, мне нужен именно аналог, а в таком случае менеджер задаст вопрос- причина замены.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если бы Вы внимательно читали тему

Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"

Стаття 9 (і про це вже писали) стосується лише "товару належної якості"

але якщо ти не хочеш нею скористатися, а хочеш обміняти товар як брак, то тоді треба звертатись до Статті 8.

прочитай її уважно, там багато нюансів, і розєтка, якщо захоче, то поп'є тобі крові

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Вот и решился мой вопрос :)

Обменяли без всяких проблем, чем я очень доволен.

eMbE.jpg
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...