Перейти до змісту

Как бы Вы поступили?


nikblack

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ещё - кто делал обмен или возврат на розетку? В службе доставки какие-то документы дают, подтверждающие цену и отправляемый товар?

Опубліковано

Та на вм’ятину я б не звертав уваги магазину, повернув бо наприклад її колір несподобався в прозорому корпусі. Напротязі 14 днів є на це право. Бажаю щоб все закінчилось добре.

Опубліковано

Та на вм’ятину я б не звертав уваги магазину, повернув бо наприклад її колір несподобався в прозорому корпусі. Напротязі 14 днів є на це право.

Дело в том что мне именно нужен аналог.

Бажаю щоб все закінчилось добре.

Спасибо.
Опубліковано
Нет, такого не должно быть.
Це хто вам таке сказав??? Можливо ви знаєте якісь таємниці яких незнаємо ми .... Як на мене ви просто втратите купу часу, і приїде до вас ваша ж відеокарта тільки поюзана можна сказата(б/у), тому що ви не будете навіть знати до яких температур її *кочегарили* при *тестах* з заключенням сервісного центру що *дефектів в ситемі охолодження не виявлено* а безвинцова пайка та й чіпи не люблять дуже високих температур. Доречі а термотрубка має нормальний вигляд.
Опубліковано
Нет, такого не должно быть.
Це хто вам таке сказав??? Можливо ви знаєте якісь таємниці яких незнаємо ми .... Як на мене ви просто втратите купу часу, і приїде до вас ваша ж відеокарта тільки поюзана можна сказата(б/у), тому що ви не будете навіть знати до яких температур її *кочегарили* при *тестах* з заключенням сервісного центру що *дефектів в ситемі охолодження не виявлено* а безвинцова пайка та й чіпи не люблять дуже високих температур. Доречі а термотрубка має нормальний вигляд.

В таком случае вернут они мне все деньги, и оставят её себе.

Це хто вам таке сказав???

Asus
Опубліковано

Asus колись говорив да це гарантія присилайте нам, але перед цим узгодьте з кимось там з сервісного, все узгодили сказали зроблять ... прислали в сервіс тримали дуже довго більше місяця , тут раді вау приїхало ... радості повні штани , а в середені акт та це ж не гарантія ...аяяяй. Так що говорять вони одне і одні люди , а роблять зовсім інше інші люди...)))

Опубліковано

post-13546-0-22347800-1383397779_thumb.jну не факт ....))) і до речі в доказ своїх слів що результат згину трубки

Я знаю свои права, меня не устраивает внешний вид, не каких следов падения и тому подобного нет, а разогреть её выше 75С они замучатся.

Asus колись говорив да це гарантія присилайте нам, але перед цим узгодьте з кимось там з сервісного, все узгодили сказали зроблять ... прислали в сервіс тримали дуже довго більше місяця , тут раді вау приїхало ... радості повні штани , а в середені акт та це ж не гарантія ...аяяяй. Так що говорять вони одне і одні люди , а роблять зовсім інше інші люди...)))

Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"
Опубліковано
http://www.3dnews.ru/655636 якщо приїде спробуйте)) 75 для неї не проблема буде ))) Але те що це саме не якісний продукт вам потрібно доказати!! На слово вам ніхто не повірить ! Виріб який виходить з заводу повивен відповідати певним параметримам(тільки сервісний центр їх і знає) вони протестують утилітою від виробника і повернуть якщо відхилень не знайдуть. Бажаю вам успіху, але це все трата вашого часу і ваших нервів, бо у нас те що на папері і те що відбувається реально різні речі.
Опубліковано

Как должно быть:

lbaBA.jpg

http://www.3dnews.ru/655636 якщо приїде спробуйте)) 75 для неї не проблема буде ))) Але те що це саме не якісний продукт вам потрібно доказати!! На слово вам ніхто не повірить ! Виріб який виходить з заводу повивен відповідати певним параметримам(тільки сервісний центр їх і знає) вони протестують утилітою від виробника і повернуть якщо відхилень не знайдуть. Бажаю вам успіху, але це все трата вашого часу і ваших нервів, бо у нас те що на папері і те що відбувається реально різні речі.

Да не кому не чего доказывать не нужно, они обязаны по закону обменять, или вернуть деньги.
Опубліковано

Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"

nikblack, ти спочатку УВАЖНО назву статті прочитай, а потім пиши

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю

Опубліковано

Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"

nikblack, ти спочатку УВАЖНО назву статті прочитай, а потім пиши

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю

Короче, карта поехала в Киев, с понедельника все будет ясно.

Я би радив повертати. Розетка, вроді, цю процедуру робить без проблем. Принаймні, в мене до цього часу так було(3 випадка).

Да и у меня не когда с розеткой проблем не было, остается только ждать.
Опубліковано

товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю

у даному випадку при обміні не треба звертати увагу продавця на брак і міняти просто так, бо "не сподобалась"

Опубліковано

товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю

у даному випадку при обміні не треба звертати увагу продавця на брак і міняти просто так, бо "не сподобалась"

Если бы Вы внимательно читали тему - тогда зналиб, меня не интересует другая модель, мне нужен именно аналог, а в таком случае менеджер задаст вопрос- причина замены.
Опубліковано

Если бы Вы внимательно читали тему

Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"

Стаття 9 (і про це вже писали) стосується лише "товару належної якості"

але якщо ти не хочеш нею скористатися, а хочеш обміняти товар як брак, то тоді треба звертатись до Статті 8.

прочитай її уважно, там багато нюансів, і розєтка, якщо захоче, то поп'є тобі крові

  • 2 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...