nikblack Опубліковано 1 Листопада, 2013 в 21:46 Автор #26 Опубліковано 1 Листопада, 2013 в 21:46 Ещё - кто делал обмен или возврат на розетку? В службе доставки какие-то документы дают, подтверждающие цену и отправляемый товар?
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:33 Автор #27 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:33 Карту отправил, буду ждать.
Mykola81 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:36 #28 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:36 А що за карта ?
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:41 Автор #29 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:41 А що за карта ?GTX 780
V.Wolf Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:50 #30 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:50 Та на вм’ятину я б не звертав уваги магазину, повернув бо наприклад її колір несподобався в прозорому корпусі. Напротязі 14 днів є на це право. Бажаю щоб все закінчилось добре.
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:54 Автор #31 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 12:54 Та на вм’ятину я б не звертав уваги магазину, повернув бо наприклад її колір несподобався в прозорому корпусі. Напротязі 14 днів є на це право.Дело в том что мне именно нужен аналог.Бажаю щоб все закінчилось добре.Спасибо.
sirogka Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:01 #32 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:01 Нет, такого не должно быть. Це хто вам таке сказав??? Можливо ви знаєте якісь таємниці яких незнаємо ми .... Як на мене ви просто втратите купу часу, і приїде до вас ваша ж відеокарта тільки поюзана можна сказата(б/у), тому що ви не будете навіть знати до яких температур її *кочегарили* при *тестах* з заключенням сервісного центру що *дефектів в ситемі охолодження не виявлено* а безвинцова пайка та й чіпи не люблять дуже високих температур. Доречі а термотрубка має нормальний вигляд.
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:05 Автор #33 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:05 Нет, такого не должно быть. Це хто вам таке сказав??? Можливо ви знаєте якісь таємниці яких незнаємо ми .... Як на мене ви просто втратите купу часу, і приїде до вас ваша ж відеокарта тільки поюзана можна сказата(б/у), тому що ви не будете навіть знати до яких температур її *кочегарили* при *тестах* з заключенням сервісного центру що *дефектів в ситемі охолодження не виявлено* а безвинцова пайка та й чіпи не люблять дуже високих температур. Доречі а термотрубка має нормальний вигляд.В таком случае вернут они мне все деньги, и оставят её себе.Це хто вам таке сказав???Asus
sirogka Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:10 #34 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:10 ну не факт ....))) і до речі в доказ своїх слів що результат згину трубки
sirogka Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:16 #35 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:16 Asus колись говорив да це гарантія присилайте нам, але перед цим узгодьте з кимось там з сервісного, все узгодили сказали зроблять ... прислали в сервіс тримали дуже довго більше місяця , тут раді вау приїхало ... радості повні штани , а в середені акт та це ж не гарантія ...аяяяй. Так що говорять вони одне і одні люди , а роблять зовсім інше інші люди...)))
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:20 Автор #36 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:20 ну не факт ....))) і до речі в доказ своїх слів що результат згину трубки Я знаю свои права, меня не устраивает внешний вид, не каких следов падения и тому подобного нет, а разогреть её выше 75С они замучатся. Asus колись говорив да це гарантія присилайте нам, але перед цим узгодьте з кимось там з сервісного, все узгодили сказали зроблять ... прислали в сервіс тримали дуже довго більше місяця , тут раді вау приїхало ... радості повні штани , а в середені акт та це ж не гарантія ...аяяяй. Так що говорять вони одне і одні люди , а роблять зовсім інше інші люди...))) Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"
sirogka Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:36 #37 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:36 http://www.3dnews.ru/655636 якщо приїде спробуйте)) 75 для неї не проблема буде ))) Але те що це саме не якісний продукт вам потрібно доказати!! На слово вам ніхто не повірить ! Виріб який виходить з заводу повивен відповідати певним параметримам(тільки сервісний центр їх і знає) вони протестують утилітою від виробника і повернуть якщо відхилень не знайдуть. Бажаю вам успіху, але це все трата вашого часу і ваших нервів, бо у нас те що на папері і те що відбувається реально різні речі.
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:49 Автор #38 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:49 Как должно быть: http://www.3dnews.ru/655636 якщо приїде спробуйте)) 75 для неї не проблема буде ))) Але те що це саме не якісний продукт вам потрібно доказати!! На слово вам ніхто не повірить ! Виріб який виходить з заводу повивен відповідати певним параметримам(тільки сервісний центр їх і знає) вони протестують утилітою від виробника і повернуть якщо відхилень не знайдуть. Бажаю вам успіху, але це все трата вашого часу і ваших нервів, бо у нас те що на папері і те що відбувається реально різні речі. Да не кому не чего доказывать не нужно, они обязаны по закону обменять, или вернуть деньги.
Mykola81 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:50 #39 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:50 А що за карта ?GTX 780Солідно . А чия фірма ?
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:55 Автор #40 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 13:55 А що за карта ?GTX 780Солідно . А чия фірма ?http://hard.rozetka....2_3gd5/p327930/
Karabasbarabas Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 14:27 #41 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 14:27 Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"nikblack, ти спочатку УВАЖНО назву статті прочитай, а потім пишиСтаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якостітовар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтю
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 14:36 Автор #42 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 14:36 Право потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"nikblack, ти спочатку УВАЖНО назву статті прочитай, а потім пишиСтаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якостітовар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтюКороче, карта поехала в Киев, с понедельника все будет ясно.Я би радив повертати. Розетка, вроді, цю процедуру робить без проблем. Принаймні, в мене до цього часу так було(3 випадка).Да и у меня не когда с розеткой проблем не было, остается только ждать.
guest Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 16:40 #43 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 16:40 товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтюу даному випадку при обміні не треба звертати увагу продавця на брак і міняти просто так, бо "не сподобалась"
xforester Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:13 #44 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 17:13 Тоді продавець може звернути увагу на пошкодження і перекрутити його на свою користь...
nikblack Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 18:57 Автор #45 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 18:57 товар із заводським браком ніяк не може підпадати під цю статтюу даному випадку при обміні не треба звертати увагу продавця на брак і міняти просто так, бо "не сподобалась"Если бы Вы внимательно читали тему - тогда зналиб, меня не интересует другая модель, мне нужен именно аналог, а в таком случае менеджер задаст вопрос- причина замены.
guest Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 19:13 #46 Опубліковано 2 Листопада, 2013 в 19:13 Если бы Вы внимательно читали темуПраво потребителей на обмен некачественных товаров Статья "9" пункт"1"Стаття 9 (і про це вже писали) стосується лише "товару належної якості"але якщо ти не хочеш нею скористатися, а хочеш обміняти товар як брак, то тоді треба звертатись до Статті 8.прочитай її уважно, там багато нюансів, і розєтка, якщо захоче, то поп'є тобі крові
nikblack Опубліковано 14 Листопада, 2013 в 16:32 Автор #47 Опубліковано 14 Листопада, 2013 в 16:32 Вот и решился мой вопрос Обменяли без всяких проблем, чем я очень доволен.
nikblack Опубліковано 14 Листопада, 2013 в 16:43 Автор #48 Опубліковано 14 Листопада, 2013 в 16:43 Всем огромное спасибо за поддержку.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.