nickel Опубліковано 7 Травня, 2014 в 19:08 #26 Опубліковано 7 Травня, 2014 в 19:08 Подивися фільтри на вхідне та вихідне повітря.Якось так:МОжуть бути "загажені". Передився, чи нічого не застряло в трубі. Помий її під краном. ВИсохне. нічого їй не буде.Якщо турбує мала тяга, то спочатку треба виявити "проблему":Знімаються усі фільтра, колби, шланги-труби-насадки. Вмикаємо пилосос і перевіряємо тягу, можна рукою, закриваючи вхідний отвір. В пилососах з колбами часом вхідний отвір важкодоступний, тоді "заміряємо" рукою потік повітря з вихідного отвору. Якщо тяга потужна, значить з двигуном усе нормально. Далі по черзі ставимо фільтри, колби, шланги-труби-насадки. На якомусь етапі тяга таки впаде. От цю "проблему" і треба буде почистити, чи помити, чи замінити.До речі пилосос прослужить довше, якщо час від часу влаштовувати йому сеанси самоочистки. Також знімаються усі фільтра, мішки, колби, труби-шланги і вмикається на максимальну потужність на хвилин 10-20, бажано на балконі, щоб не дихати тим пилом, який з нього вилітатиме.Декілька слів про ХЕПА-фільтри: не варто їх мити, більшість цих фільтрів не водостійкі і після миття, в кращому випадку, перестають тримати пил, в гіршому - перестають пропускати навіть повітря, як результат, падіння тяги. Відбувається це через цементацію мікропор, коли вода з пилом перетворюється в такий собі цемент. Навіть якщо хепа-фільтр має маркування "можна мити", варто це робити якомога рідше, обмежуючись сухою чисткою.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.