Ukrainec Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 13:22 #1 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 13:22 Всім привіт! На даний час користуюсь ротором 203мм на вилці Suntuor M3030 і вось задумуюсь над покупкою нової вилки. Мій вибір пав між RST F1RST Air 29" і Rock Shox Gold TK 29" Solo Air. В обох вилок кріплення каліперів "post mount" і виробники заявляють, що ротор максимально можливий ротор для встановлення 180мм. Погугливши, не знайшов якої небуть адекватної інформації, лише припущення, які ні на чому не грунтуються. Так ось питання: що там таке може стати на заваді для встановлення роторів більше 180 мм? І також, на скільки бачу по своїй вилці, то в принципі нічого зайвого там немає? ! Чи ввійде 203мм ротор у вищезгадані вилки, бо по причині його наявності, вже міняти на менший не збираюся? Якщо в когось виникне питання чого юзаю 203 ротор? - відповім: просто для себе раз і назавжди встановлюю, що: 203мм ротор + погані гальма не забезпечать такого гальмівного ефекту, як 160мм ротор + хороші гальма!
TaHkicT Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 13:34 #2 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 13:34 Так ось питання: що там таке може стати на заваді для встановлення роторів більше 180 мм?Недостатня міцність вилки для роботи з роторами такого діаметру.
Ukrainec Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:00 Автор #3 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:00 Ну тут це треба ще з"ясувати... то тоді вібрейки, які стоять на діаметрі 600 мають взагалі "закручувати вилку в дулю"!? тра малювати еп"юру?
SysR Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:03 #4 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:03 що там таке може стати на заваді для встановлення роторів більше 180 мм?Наявність чи відсутність перехідних елементів.На Сантурі на скільки я знаю кріплення у вигляді вух щоб поставити, наприклад, Elixir треба перехіду планку, чи як вона там зветься на RS Elixir із ротором на 160мм стають без додаткових деталей.
Ukrainec Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:10 Автор #5 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:10 що там таке може стати на заваді для встановлення роторів більше 180 мм?Наявність чи відсутність перехідних елементів.На Сантурі на скільки я знаю кріплення у вигляді вух щоб поставити, наприклад, Elixir треба перехіду планку, чи як вона там зветься на RS Elixir із ротором на 160мм стають без додаткових деталей.Ти помиляєшся, на сантурі також кріплення стандарту "post mount" і ніяких "планок" (-> вони же адаптери) там не треба для 160 ротора.Це в старих вилках і в гібридних ще зустрічається.
Fr1end Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:11 #6 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:11 кріплення у вигляді вух це IS, а таке як в RS зараз в основному це PM
Ukrainec Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:16 Автор #7 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:16 Ну в загальному, на всіх 3х вилках кріплення одного типу - "post mount", чим відрізняються RST F1RST Air 29" і Rock Shox Gold TK 29" Solo Air від "кінченого Suntuorа"?Приймаються лише практичні відповіді: сам юзав, так не влізло, розміври такі, то такі... Теорії і домислів вистачає на просторах інтернету, а практики "0"!
Antarius Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:18 #8 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:18 то тоді вібрейки, які стоять на діаметрі 600 мають взагалі "закручувати вилку в дулю"!? Хех, суть в том что именно крепление может не выдержать 203 ротор на такой вилке, хотя на практике такое очень редко встречается... 203 нужно для экстремальных режимов эксплуатации и на совсем другие вылки, а не рст)
Ukrainec Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:23 Автор #9 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:23 Хех, суть в том что именно крепление может не выдержать 203 ротор на такой вилке, хотя на практике такое очень редко встречается... 203 нужно для экстремальных режимов эксплуатации и на совсем другие вылки, а не рст) Релігійні питання сюди не вмішуємо!
Lexx_Giant Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 20:20 #10 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 20:20 Які гальма юзаєш?
Ukrainec Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 21:14 Автор #11 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 21:14 Які гальма юзаєш? поки що Zoom HL 280 всім дякую за "численні" відповіді; вже все для себе з"ясував, тему можна закривати
Yaryk Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 09:16 #12 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 09:16 Вибирати вилку під ротор - це ще те збочення. Мсьє знає толк
vetalforever Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 09:21 #13 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 09:21 Дозвольте запитати за гальма. В мене звичайні гумки стоять. Чим вони гірші за диски або вібрейки? Хіба їх так геморно підтягувати раз в тиждень?
Tatarin Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 10:55 #14 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 10:55 шо за гумки ? і для чого раз в тиждень підтягувати?
vetalforever Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:19 #15 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:19 нє, вібрейки, як мені пояснював знайомий, працюють на гідравліці.
vetalforever Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:31 #16 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:31 покопався в інеті: Comanche TX-120 Alloy
Dr.Martenz Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:33 #17 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:33 нє, вібрейки, як мені пояснював знайомий, працюють на гідравліці.
vetalforever Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:41 #18 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 11:41 Dr.Martenz, В нього шось таке: Я не бачу причин для сарказмів. Скажіть, ефективність гальмування міняється від того, шо дискові гальма чи резинки?
TommyEmmanuel Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 12:16 #19 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 12:16 v-brake дискові різниця між цими гальмами є, але для звичайного велолюбителя вона може показатись суб'єктивною. і в тої і в другої системи є свої переваги і недоліки. і ефективність гальмування теж поняття суб'єктивне. все залежить від того як Ви катаєте, можна гальмувати на рівненькому асфальті, а можна летіти з гори на "всіх парах". upd: гідравлика - це просто спосіб підведення тягової сили гальм, яка прийшла на заміну звичайним тросикам. і ві-брейки і дискові системи можуть бути гідравлічними.
Ukrainec Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 13:05 Автор #20 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 13:05 Вибирати вилку під ротор - це ще те збочення. Мсьє знає толк Сам зняю, але... Тут тре вибрати щось середнє і яке задовільняє три умови: фінанси-якістть-сумістність, тому толк є коли задовільню всі ці 3 умови, або його немає коли хоча б одна не виконана. Мені для "повного щасття" то тільки й залишилося гальма і вилку замінити
Yaryk Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 13:17 #21 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 13:17 Моя тобі порада: забудь про 203мм ротор.Став 160мм + гальма Avid BB7 (або найдешевшу гідравліку Avid чи Shimano) і буде тобі щастя.
Ukrainec Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 15:21 Автор #22 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 15:21 Моя тобі порада: забудь про 203мм ротор.Став 160мм + гальма Avid BB7 (або найдешевшу гідравліку Avid чи Shimano) і буде тобі щастя.ВВ7 обов"язково! А з 203м ХЗ?! він вже є, поїжджу подивлюся
Yaryk Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 16:04 #23 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 16:04 Ротора великого діаметру завжди проблемні, особливо на втулках з конусами, не на промах.Вони постійно підтирають, легше гнуться, важче виставити машинку...
TreNeR Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 16:09 #24 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 16:09 Даже безпаучная 180ка, и то затирает периодически на втулках на промах, а что говорить про 203 А вообще мне хватало даже 160\140 перед\зад. Сейчас 180\160, в Карпатах на Опрышках хватало везде
Ukrainec Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 16:11 Автор #25 Опубліковано 28 Жовтня, 2013 в 16:11 Ротора великого діаметру завжди проблемні, особливо на втулках з конусами, не на промах.Вони постійно підтирають, легше гнуться, важче виставити машинку...Можливо й так, але як я вже казав: враховуючи, що він є і він новий буду юзати його до заміни...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.