Перейти до змісту

Ничосе за хлебушком сходил!


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

Га-га-га!!!

Во тормоза, даже закрыть проблему не смогли...

Кстати, ты требовал компенсацию как таковую? Может этот пацан не понял чего ты хочешь...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 66
  • Створено
  • Остання відповідь

Когда хотят решить проблему,то не говорят:"Приедте,мы Вам вернем деньги за товар."А говорят:"Приедте,спросите меня(Ивана Ивановича) и мы решим сей вопрос,поверте Вы будете довольны".Бараны,теперь им санстанции поляну накрывать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вариант предложить им самим сожрать печенье остается в силе ;)

ЗЫ:я тут подумал,раз моль ест это печенье,значит оно без химии и ГМО Натур продукт

у знакомой шубу искусвенную сожрали, а ты тут про ГМО говоришь, моль зубастая пошла, гляди еще и людей начнет кусать :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не поняв... шо флеш-мобчік вже затух ? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні продукція +заява+чек були здані в приймальню головного державного лікаря міста Луцька та району.Вони все таки впевнились,що дзвінки були не розіграшем,але хотіли стрілки перевести на захист споживачів.Не думаю,що реакція санстанції буде адекватною,тому:

Тепер вже можна дзвонити в міську санстанцію і цікавитись як просувається справа з червивим печивом в Фуршеті.Тоді вони змушені будуть шевелитись.

ЗІ:а прикольний був би флеш-мобчик,якби чоловік хоча б 50 прийшли в Фуршет в один і той же час з вудками,товклися біля прилавків з печивом і питали голосно в продавців"Де тут опаришів на печиві продають?" :huh: Оце був би серйозний удар по Фуршету.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю і можливість і бажання. Після 16ти кожен день.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗІ:а прикольний був би флеш-мобчик,якби чоловік хоча б 50 прийшли в Фуршет в один і той же час з вудками,товклися біля прилавків з печивом і питали голосно в продавців"Де тут опаришів на печиві продають?" Оце був би серйозний удар по Фуршету.

Так давайте так і зробим!

Хто має можливість і бажання?

Давайте в суботу, я за..., і ще декілька людей найдеться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Курьез на Баше (bash.org.ru)... Нужно было бы так и с фуршетчиками сделать )))

-

>Вот на днях купил мандарины в "7-ом континенте". Были в сумочке в сеточку. Пришол даомой а там из 15-и мандаринов 4 оказались с плесенью. Ну вот пошел я значить ругался... ругался ругался переругался пришол менаджер, сказал нормальные мандарины . Я сказал еесли при мне сожреш их, то я уйду и беспакоить не буду.

Хехе этот уродец сожрал 2 штуки и говарит вот норма... я сказал жри все 4 штуки... сожрал он и их тоже....

Чуть не подавился глаза позеленели побледнел манагер чуть не проблевался.

Потом я потребовал главного манагера дать мне новые мандарины так как ваш сотрудник сожрал мои мандарины.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ой хаха :)

"Потом я потребовал главного манагера дать мне новые мандарины так как ваш сотрудник сожрал мои мандарины."

фраза вбила :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропоную дану ситуацію(печиво в Фуршеті) умовно вважати прецендентом(зважаючи на підтримку і рішучість загалу) і в наступній схожій ситуації діяти чітко і швидко.Тоді продавці НАС(покупців) будуть боятись. Вдаримо флешмобом за порушенняя наших прав!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую! Дійсно тільки діяти потрібно чітко і узгоджено, один раз подібна ситуація була в колібрісі (зараз там кишеня), то розібрались заміною продуктів, без питань і так далі. Здається то були апельсини чи мандарини, і отримав в двічі більше ніж купував, аби в книгу скарг не писав... :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ситуація яка склалась, доволі розповсюджене явище (в плані не якісної продукції).

Тут вже багато писали, але на власному досвіді складу план дій по даній ситуації (можливо допоможе комусь на далі).

Я опишу Ваші дії, якщо товар виявили вдома то:

1. Повернутись в магазин, та написати в книгу скарг та пропозицій (як писали раніше перевірити її на печатку, нитку і тд, крім того перевірити яка юридична особа вписанна, так як "Фуршет" це - торгова марка, а юр особа може бути іншою. Перевірити дату останнього запису, так як дана книга може бути "ліпою". Можна сфотографувати на телефон). Крім того Ви можете вимагати від адміністрації магазину дачі пояснень та наддання законів Про торгівлю, та Про захист справ споживачів, які повинні бути також в куточку споживача). Потрібно описати чітко ситуацію.

2. Провести "скандальну розмову" з адміністрацією - доречі, люди які виходять вирішувати дані питання є "клерками", завдання яких найменшими втратами (або без) погасити конфлікт. Вони нічого не вирішують.

3. Зберігти чек та виріб. Для початку просто зателефонуйте в санстанцію. До речі Санстанстанціє є різні Міська, Обласна, Районна (в плані по району місця розташування). Сама "злосна" - міська. Якщо санстанція районна "скептично" (натяк) може віднестись, то міська "обрадується". Навіть після дзвінка повинні прийти сан врачі для дослідження. Їх візит обійдеться для будь якого магазину після такого випадку в 100 у.е. Напишіть заяву, подайте зразок.Якщо все проходить, то повинні накласти штраф приблизно 200 у.е (плюс лапа). Крім того по ходу відбудеться загальний терор магазину. Вимагайте від Санстанції висновок та результат письмово.

4. Спочатку зателефонуйте, а потім напишіть заяву в відділ по захисту споживочів. Також вимагайте письмово про результат відповідь. Отримають штраф приб 200 у.е

5. Можете накрайняк з цими всіма фактами звернутись до преси (вони тоже "любітелі" сенсацій). Волинське телеб, "Віче" і тд.

6. Головне запамятайте що корисні інтереси відшкодовують через суд. А це Вам самим буде дорожче (час плюс адвокат).

Удачі!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

^_^ Однак Флешмоб потрібен! Хай знають наших!

Потрібно визначитись з часом і днем проведення даної акції :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

<_< Однак Флешмоб потрібен! Хай знають наших!

Потрібно визначитись з часом і днем проведення даної акції :)

200чел в костюмі кроліка з вантусом в руках в супермаркеті бешкетують це круто. :)

А взагалі найкраще це санстанція. Якщо такий товар реалізовують значить ризикують, і ризик мінімальний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

санстанція поки нічого не зробила,думаю що й не зробить,та шо можливо треба готуватись до флешмобу в санстанції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Кому цікаво,ось такий фінал.

Прийшов лист з санстанції:"Шановний .....бла,бла,бла....на момент перевірки печива з черяками не виявлено.Винний менеджер оштрафований."

Я тіко не пойму,якшо не виявили,то за шо оштрафували? ;) Якого менеджера?Як фамілія?На яку суму?

От брехуни!!!!!

ЗІ:на днях відкрив борошно вівсяне,яке купляв в той же день,що й печиво.Вгадайте шо я там знайшов? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Матрица. Перезагрузка ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...