Artem! Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 08:16 #1 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 08:16 Возив возика на планову заміну масла, масло міняв перший раз, мав необережність не перевірити рівень масла після заміни, їздив собі і не парився. Якось вирішив заглянути на рівень, приблизно на 10-12мм масло вище максимального рівня щупа, тобто масло перелили. прокатався я з перелитим маслом 1500км.Зараз злив 350мл масла і тепер рівень максимальний, але не перевищує допустимий. двигун почав значно тихіше працювати. от така от жопа.виходить 1500км я гробив двигун? хто що може сказати по цьому поводу, я тим що їздив з перелитим маслом міг пошкодити щось в двигуні чи не паритись?аіс доречі вже немає сервісу, їх вже обслуговує мітсубіши, навіть п...лей нема кому вставити
jack74 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 08:36 #2 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 08:36 АіС (Луцький) від самого початку була шаражкіна контора. Я дивуюсь як вони з таким "сервісом" досі дотягнули...Я так розумію, ТС там і міняв масло...На рахунок переливу - це загрожувало випиранням сальників в двигуні. Раз цього не сталося, значить пронесло, все минулося і ніякої шкоди двигуну ти не зробив.Але!... Ти впевнений, що це перелив масла? Послідкуй за рівнем тепер, чи не збільшується. Буває пробиває прокладку головки, тоді в масло може йти антифриз. Рідкість, але буває. В старих авто (ти не вказав, яка машина в тебе) бувало пробивало мембрану бензонасоса і тоді теж рівень масла збільшувався, бо туди попадав бензин (розхід палива теж відповідно збільшувався).
Harddriver Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 08:40 #3 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 08:40 Якщо сальники не випресувало (немає підтіків масла під машиною), і гідрокомпенсатори не "цокають" (якщо вони наявні)- значить пронесло. Гідрокомпенсатор можна почути тільки на холодний двигун, тому горе-продавці на авторинку завжди тримають мотор теплим. Ще на ВАЗах при переливі в повітряний фільтр кидало, а звідти в циліндри, варто перевірити.
Artem! Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 09:52 Автор #4 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 09:52 Возик Geely LC Cross 2013 року випускуhttp://dak.dn.ua/avt...ly-s-cross.htmlце перша примусова заміна мастила (щоб залишилась гарантія), міняв там в аісі, залили масло Shellдякую дуже за інформацію, буду слідкувати чи не піднімається рівень, деречі нічого за весь час не підтікало і ніби не цокало, голосно має цокати на холодному якщо гідрокомпенсатори вбиті? зараз двигун працює по шуму на 2700 обертів так як з перелитим маслом на 2000обертів, тобто значно тихіше, що цікаво могло більший шум створювати в двигуні, підвищений тиск чи що...?доречі, вони там ще коробочне масло замінили, і щось мені підказує що мабуть теж перелили як поміряти? хоча по логіці в коробці тільки шестерні і там хоч під завязку лий нічого не має бути...?
slk35 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 10:32 #5 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 10:32 Якщо масла значно б1льше норми в кпп, то кр1м того, що може повидавлювати сальники та масло буде гнати через сапун, може п1двищитись витрата пального через г1дравл1чний оп1р , який буде д1яти на шестерн1.
Artem! Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 11:06 Автор #6 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 11:06 поясніть мені ще таке, я в механіці авто поки не розбираюсь, масло з коробки якимось чином може попасти в двигун? (вибачте за тупе питання)
EleKtrik Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 12:17 #8 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 12:17 А масло випадково бензою не тхне?...
Artem! Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 12:54 Автор #9 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 12:54 ні, пахне маслом
V.Wolf Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 15:48 #10 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 15:48 АіС (Луцький) від самого початку була шаражкіна контора. Я дивуюсь як вони з таким "сервісом" досі дотягнули...Я так розумію, ТС там і міняв масло...Шкода-сервіс чи як він там, недалеко втік. Взагалі від перелитого масла сальніки повилазити можуть, вбільшості за умови експлуатації на підвищених обертах.
Andrew_Best Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 16:39 #11 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 16:39 То Китай, там шо хоч може бути, може і двигун зменшитись )))))
Artem! Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 21:01 Автор #12 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 21:01 То Китай, там шо хоч може бути, може і двигун зменшитись )))))ну тут я би посперечався)))
Artem! Опубліковано 11 Жовтня, 2013 в 10:41 Автор #13 Опубліковано 11 Жовтня, 2013 в 10:41 сьогодні перевірив масло, знову вище максимального рівня десь на 12-13мм, везу на сервіс возика
V.Wolf Опубліковано 11 Жовтня, 2013 в 21:58 #14 Опубліковано 11 Жовтня, 2013 в 21:58 При нагріванні об’єм масла чуть збільшується. На деяких дорогих авто є на щупі навіть по дві риски МАХ. Також рівень масла міряти треба на рівній площині.
jack74 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 07:29 #15 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 07:29 12-13 мм - це більше сантиметра на щупі!!! ніяке масло так не розширюється!... не зрозумів.. а де ділось моє повідомлення відразу після 13-го з запитанням, чи слідкував за рівнем антифризу?...
MrVes Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 07:40 #16 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 07:40 аіс доречі вже немає сервісу, їх вже обслуговує мітсубіши, навіть п...лей нема кому вставитиНіколи не думав, що напишу це, але мені трішки їх не вистачатиме, особливо після того як на Міциках запропонували поставити сигналку за 2,5 к грн + 1к за встановлення, в той час, як на АІСі вартість подібної процедури стала би в 1,5к грн загалом (без порівняння типів сигналок).І зверни увагу ще на той факт, що на Міциках карта АІСклЮбу не працює, а відтак знижки на обслуговування та запчастини в тебе не стало ....
V.Wolf Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 09:22 #17 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 09:22 12-13 мм - це більше сантиметра на щупі!!! ніяке масло так не розширюється!А хто сказав що настільки моторне масло розширитись може нагрівшись? Яж написав чуть збільшитись.Але якщо авто не на рівній площині стояло, то цілком може зміститись і на ще більшу величину (але вмінус!).
jack74 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 09:29 #18 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 09:29 А хто сказав що настільки моторне масло розширитись може нагрівшись? Яж написав чуть збільшитись.то для чого ти те писав?
Artem! Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 20:42 Автор #19 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 20:42 сьогоні заглянув ще раз, зняв пластиковий кожух з мотора, зі свічок масло повилазило. саме масло з бензою, навіть на смак попробував 100% бенза, цікаво в чому то проблема, надіюсь в міциках розберуться і ще більше надіюсь, що безкоштовно зроблять ну або майже безкоштовноголовне моторчик працює чудово не коптить, шумів немає, тяга нормальна, дивина
jack74 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 20:57 #20 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 20:57 зі свічок повилазило?!! такого не може бути! швидше за все, перло з-під кришки, і в свічки понатікало... ---------------------------------------------- "мінус" за запитання!? аж цікаво
slk35 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 20:58 #21 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 20:58 Цікаво.. Думаю, першим ділом треба провірити форсунки, може бути варіант, коли двигун заглушений, а в паливній рампі залишається бензин під тиском, форсунки негерметичні і пропускають пальне. Воно потрапляє в циліндри, а далі просочується в картер в масло.
SG008 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 21:08 #22 Опубліковано 12 Жовтня, 2013 в 21:08 Свічки напевне не закручені нормально, з-під них точно нічого не має тікти, хіба на свічки стікає з-під клапанної кришки, тоді це напевне вже результат перелитого масла.з.і. Поки писав, jack аппередил ))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.