Перейти до змісту

За неввімкнене ближнє світло з 1 жовтня - штраф


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

А чим Вам протитуманки заважають? Краще вже з ними в день, а ніж в туман чи сутінки на одних габаритах!
Тим, що це світло, слід використовувати під час складних погодних умов і тільки тоді.

На мокрій дорозі зайва ілюмінація виїдає очі зустрічним водіям. Рука так і тягнеться увімкнути дальняк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 221
  • Створено
  • Остання відповідь

А чим Вам протитуманки заважають? Краще вже з ними в день, а ніж в туман чи сутінки на одних габаритах!

Добряче ріжуть по очах, гірше за них - лише китайський гей-ксенон в тазах-ланосах-джилі-чері

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а якщо на місце штатних протитуманок встановити ДХО (такі самі по розмірам, як протитуманки)? Вимахають?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рука так і тягнеться увімкнути дальняк.

А мені в такий момент хочеться ввімкнути прожектори як на фурах стоять

ПС. А вам тоже помєрєщілся "гарант" :)???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь читав, що встановлення ДХВ, не передбачених конструкцією, можливе лише за погодженням з ДАІ та внесенням відповідної помітки в техпаспорт авто, Хтось стикався з законним переобладнанням? Наскільки це проблемно та дорого?

Цікаво як працівник ДАІ може встановити чи передбачено конструкцією автомобіля встановлення ДХВ (чи то ксенону, приміром)? Він має список всіх авто чи розбирається в кодах комплектацій?

Наприклад, в моєму авто стоїть оптика із галогенками, точнісінько така ж оптика використовується при встановленні заводського біксенону? Якщо я поставлю замість галогенок ксенон, як це можна перевірити???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли їхала на обід то звертала увагу на ввімкнені фари. Близько 20 % автомобілів не порушують нові правила :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли їхала на обід то звертала увагу на ввімкнені фари. Близько 20 % автомобілів не порушують нові правила :)

ви їхали по місту? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли їхала на обід то звертала увагу на ввімкнені фари. Близько 20 % автомобілів не порушують нові правила
У місті не порушують ті хто їздить з вимкненими і хто з увімкненими так як фари слід вмикати поза населеним пунктом. ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А правилами заборонено в межах населених пунктів в світлу пору з увімкненим світлом фар їздити?

Тоді можна за*тись включати/виключати фари, коли десь по трасі їдеш, наприклад на Ковель :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоді можна за*тись включати/виключати фари, коли десь по трасі їдеш, наприклад на Ковель

Завів машину - включи, заглушив - виключи. Та й вся математика. Не так багато вже те світло спалить бензину. Імхо.(писалось, що включене світло один із чинників збільшення розходу пального).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Галогенні лампи які працюють не в режимі (наприклад понижена напруга) покриваються зсередини металевими випарами, внаслідок чого значно падає світловий потік.

Тобто лампа повинна працювати на 100%.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Галогенні лампи які працюють не в режимі (наприклад понижена напруга) покриваються зсередини металевими випарами, внаслідок чого значно падає світловий потік.

Тобто лампа повинна працювати на 100%.

Брехня

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Галогенні лампи які працюють не в режимі (наприклад понижена напруга) покриваються зсередини металевими випарами, внаслідок чого значно падає світловий потік.

Це де таку ... теорію вам розказали?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Галогенні лампи які працюють не в режимі (наприклад понижена напруга) покриваються зсередини металевими випарами, внаслідок чого значно падає світловий потік.

Це де таку ... теорію вам розказали?

Тут люди перебільшують особливості експлуатаціїї галогенних ламп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"При использовании галогенной лампы с диммером (випадок вмикання на 50%) необходимо время от времени включать лампу на полную мощность на 10 минут, чтобы испарить накопившийся на внутренней части колбы осадок йодида вольфрама[2]." - википедИя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це де таку ... теорію вам розказали?
Я думаю ця теорія виходить з того, що в роботі лампи вокористовуються пари брому та йоду для підвищення світловіддачі, які якимсь чином реагують з вольфрамовою спіраллю, що не є можливим при пониженій робочій температурі. Якось так.

Про це пишуть тут, а тут намагаються це заперечити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завів машину - включи, заглушив - виключи. Та й вся математика. Не так багато вже те світло спалить бензину. Імхо.(писалось, що включене світло один із чинників збільшення розходу пального).

Розхід тут ні до чого.

Я запитав чи десь заборонено їхати зі світлом по нас.пункту вдень?

Зважаючи на вищевикладену логіку, якщо з протитуманками не можна їхати (окрім передбачених ПДР випадків), то і з увімненими ближніми в населених пунктах тим більше не можна (вони ж заважають!).

Тобто заїхавши в село - виключи фари, а виїхавши - включи!

Хто недавно штудіював ПДР?! розсудіть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зважаючи на вищевикладену логіку, якщо з протитуманками не можна їхати (окрім передбачених ПДР випадків), то і з увімненими ближніми в населених пунктах тим більше не можна (вони ж заважають!).
Ти плутаєш тепле з мяким, ДХО мають світити в точку B50L (зустрічному водію прямо в очі). На відміну від ДХО протитуманки мають більшу потужність і світять паралельно землі. Ближній ні за яких обставин не має світити в точку B50L. Так зрозуміліше?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю ця теорія виходить з того, що в роботі лампи вокористовуються пари брому та йоду для підвищення світловіддачі, які якимсь чином реагують з вольфрамовою спіраллю, що не є можливим при пониженій робочій температурі. Якось так.

В галогенових лампах проходить процес регенерації парів, "на пальцях" - те, що випаровується з спіралі - осідає на склі і далі навпаки, зі скла - на спираль. Підозрюю, що в ненормальному режимі процес може піти в одному напрямку(ну тіпа більше буде осідати на склі), але перевести лампу у нормальни й режим на хвилину - і настане рівновага. Якось так(пардон за сумбур у мислевиявленні)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наступні рухи влади в цьому напрямку:

на проспектах в денну пору доби - дальнє світло, в провулках допускається ближнє;

на перехрестях обладнаних чи необладнаних світлофорами - ввімкнення аварійного блимаючого освітлення, яке можна виключити не ближче ніж за 25 метрів після перехрестя;

ну і по штрафах - якщо ти, курва, бороньБоже не включив світло, чи шось в тебе тамся поламалось, вийшло з ладу - як ти кажеш, то нікого не ...бе - машина на штрафплощадку, штраф від 8000-28000 грн. Бо придурку, безпека головне! Ти що, аварії хочеш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зважаючи на вищевикладену логіку, якщо з протитуманками не можна їхати (окрім передбачених ПДР випадків), то і з увімненими ближніми в населених пунктах тим більше не можна (вони ж заважають!).

Тобто заїхавши в село - виключи фари, а виїхавши - включи!

Хто недавно штудіював ПДР?! розсудіть?

Де сказано, що не можна їхати з протитуманками???

19.5.Протитуманні фари можна використовувати в умовах недостатньої видимості як окремо, так і з ближнім або дальнім світлом фар, а в темну пору доби на неосвітлених ділянках доріг – лише разом з ближнім або дальнім світлом фар.

Інша справа - задній протитуманний ліхтар:

19.9.Задній протитуманний ліхтар дозволяється використовувати виключно в умовах недостатньої видимості як у світлу, так і в темну пору доби

Тобто про заборону іхати з увімкненими передніми протитуманками ніде не сказано. А що не заборонено - те дозволено. :_02:

Те ж саме з увімкненими фарами ближнього світла у населених пунктах - НІДЕ не сказано, що це заборонено!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Xluyg.th.jpg

Пальчикові лампи ті що зправа працювали небагато часу підряд і колби трохи підгорівші. Ліва лампа працювала багато часу підряд на підвищеній напрузі. Всі лампи робочі. В галогенній лампі відбувається подібний процес як в лівій лампі із-за закаченого газу і пониженої напруги.

Особисто щоб незабути ввімкнути фари буду ставити папірець на приборці на перший час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто щоб незабути ввімкнути фари буду ставити папірець на приборці на перший час.

Зайве.

Повертався з грибів.Траса Київ - Варшава. Фури і іже с німі пруть з ближнім. Відразу в голові питання:"А хулє?" Стадний інстинкт.

Першим часом виїзджаєш за межі міста і починаєш звертати увагу на ввімкнене світло,відразу згадуєш.Включаєш своє. А далі це буде на підсвідомому рівні,потрібно трохи часу. Звісно ИМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, включити то включиш, а буває забудеш потім виключити, приходиш, а акум на нулі... Раз таке було, ледве завів двигун. Після того замутив собі електросхемку, зразу після пуску двигуна автоматично включається ближнє (якщо просто включене запалювання, а двигун не працює - світло не горить, під час роботи стартера - теж не горить, включається тільки після збудження генератора, тобто коли двигун працює). Такий собі "скандинавський пакет" на жигуляторах хенд-мейд :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...