Перейти до змісту

Зимова резина: шип чи ліпучка?


special

Шип чи ліпучка  

127 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Цікавлять відгуки людей які їздили як на шипованій, так і на звичайній зимовій гумі. Їздити планую 60% місто, 40% за містом. Більше схиляюсь до шипів, так як зима має бути ого-го.

  • Відповідей 92
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Для себе вибираю звичайну нешиповану гуму. На шипованій не їздив і наразі потреби в ній не відчуваю, а от недоліки помічав не раз. Це й підвищений рівень шуму, і гірші показники на асфальті, і втрата шипів, і викришування протектора в місцях їх кріплення...

У нас не так багато умов, коли проявляються переваги шипованої гуми. Краще цих кілька відстоків шляху проїду помаліше, але більш комфортно почуватимусь на інших відрізках.

Опубліковано

Їздив з шипами не сподобалось. Коли сніг чи лід то добре, але як з'явиться асфальт виходить те саме що на ковзанах. Зараз маю хорошу "ліпучку" Всю зиму від'їздив нарікань не було. Хоч і в лід хоч на сніг дуже добре себе веде.

Опубліковано

Цікаво чи є такі, що після шипа назад перевзувались на ліпучкі?

Наприклад, я :_02:

Виїздив кілька зим на шипах, минулої зими перевзувся в "липучки". А минула зима, як ви пам'ятаєте, була досить сувора. Окрім того, що в салоні стало тихіше, особливої різниці не відчув.

Тому на рахунок шипів повністю згоден з Санею :

Це й підвищений рівень шуму, і гірші показники на асфальті, і втрата шипів, і викришування протектора в місцях їх кріплення...

У нас не так багато умов, коли проявляються переваги шипованої гуми. Краще цих кілька відстоків шляху проїду помаліше, але більш комфортно почуватимусь на інших відрізках.

Опубліковано

А якщо берем так: шипи на асфальті, чи ''ліпучка'' на льоду, що безпечніше? Я думаю перший варіант.

А втрати

шипів, і викришування протектора

в місцях їх кріплення, я думаю можна уникнути взявши щось з брендового, приглядаюсь до hakkapellita 7.

Ну я ще думаю. . .

Опубліковано

А якщо берем так: шипи на асфальті, чи ''ліпучка'' на льоду, що безпечніше? Я думаю перший варіант.

.

З власного досвіду - на хорошому льоду пробуксовує що одна, що друга... Різниця дуже незначна.

Опубліковано

Краще нешипована, як має посунути то посуне. Тож на шипах по льоду не полетиш - зима. Бери нормальну нешиповану зимову резину

Опубліковано

+1 s-driver & petro1207, шипи не панацея від льоду, тут не останню роль відіграє наявність abs і адекватність водія, ліпучка на мою думку є більш універсальний варіант,при покупці потрібно уважно вивчати узор протектора,кількість ламелів на одиницю площі має бути чим побільше і відповідна глибина протектора, також читаємо не стісняємось відгуки і тести по кожних шинах, журнал "за рулем"в допомогу.

Опубліковано

Вибачте темного,поясніть хтось що таке,ота "ліпучка".З шипами все ясно.

яка має побільше лямелів

наприклад ось

Hankook_W409_.jpg

і ось

10319079_w640_h640_bc20.jpg

Опубліковано

мій вибір на зиму - хороша бюджетна ліпучка (скоріше всього SAVA SKIMO)

+ для підстраховки, ланцюги протиковзання, прикупив вже :)

з.і.

кому цікаво - можу на замовлення привезти такі

Tire-chains-Elegant-KN-110-12-mm-100-617_enl.jpg

від 21 до 26у.е

Опубліковано

Я маю і те і те. Дві пари дисків (передніх), 15 жовтня взуваю "липучку", шипи - як побачу перший великий снігопад в прогнозі, і до лютневих відлиг. Благо "перевзувальня" з боксом самообслуговування під боком. Звісно, то не зовсім бюджетний варіант, але безпека- понадусе, і для себе - не шкода :)

Шипи за три сезони такої експлуатації не вилітали і навіть твердосплавні напайки не постиралися, хоч і їздив далеко, і по чищеному асфальту, і не раз. (марка UGI grip, двухфланцевий, стоять на гумі доречі отакій як в Mr.SS на 1 фото.

Р.S. Машина без ABS, якщо ж вона наявна, то той шип імхо буде непотрібен.

Опубліковано

Шип хорош только на льду, в остальных условиях хорошая липучка будет вести себя идентично, а в городских условиях на расчищенном асфальте шип будет даже в минус. Лично я выбираю липучку (наша дорога - это асфальт покрытый льдом со снеговой кашей сверху, а порой столько снега, что до льда не докопаться).

Что касается отличия хорошей липучки это не бренд, а состав резины (мягкость и износоустойчивость), глубина и рисунок протектора (ёлочка по центру, острые грани по краям протектора), количество ламелей на один элемент узора. По этому даже в среднем ценовом диапазоне можно купить резину с отличными качествами. Но, в любом случае надо не забывать о своем стиле езды!

Относительно цепи (хорошо только на сильно заснеженных участках), а в остальном, ну не знаю, а балансировка колес?! Чтоб потом это не вылезло преждевременным ремонтом подвески. Лучше прикупить лопатку и кинуть в багажник на зимнее время, особенно как в прошлом году.

Опубліковано

Зате я не боюсь їздити по вишліфованим коліям, (щоб когось чи щось там не зачепити, як "кине"), вилажу на любу гірку (в т. ч. без проблем рушаю під гірку), самотужки викопуюсь з високого снігу, не дивлюсь з жахом на снігопад в ожеледицю, коли вся "липучка" їде як ковзани.

Опубліковано

По місту ні разу не жалкував що маю ліпучку: тиха, комфортна, по снігу - супер, асфальт - супер, по льоду - нормально.

Один раз була ситуація коли зранку в Буковелі їхали по новій дорозі (яку ще не встигли посипати), був один лід, на одній гірці не зміг виїхати.

Прийшлося зупинитись одягнути цепи протиковзання і їхати з ними. На гірку змогли піднятися тільки авто з повним приводом або на цепах. Так що цепи повинні бути завжди в багажнику зимою. Також дуже допомагають

коли потрібно виїхати на горку де лід притрушений снігом, або виїхати з двору де снігу по коліна. Ну але це екстремальні умови яких може бути один два за сезон.

А так у всіх інших варіантах ліпучки вистачає. Користуюсь Michelin X-Ice Xi2 дуже комфортна у всіх відношеннях гума.

Опубліковано

їздив і на хорошій шипованій, і на не на самій кращій "липучці", і на авто з АБС та антибуксом і на самій звичайній Таврії - в будь-якому випадку треба зберігати безпечну швидкість та дистанцію, правильно тиснути на гальма (а не гальмувати :_08: ), не лихачити на ожеледиці. Шип дійсно більш дієвий на льодовій поверхні, але в нас лід буває не настільки багато днів взимку. Оптимального, ідеального варіанту все одно не буде, або ж буде захмарний бюджет. Також дійсно присутній постійний шум при їзді на шипованій гумі.

сам користуюся зараз Pirelli Winter Carving Edge

Опубліковано

Mr.SS замовив би. Скиньте координати і цифру. Потрібно на 16" гуму.

потрібно точний розмір, типу 205/60/16, деталі в ПП

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...