Перейти до змісту

Как правильно "сделать" СЦ?


ursa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Следуя совету Ярчика, отнесла сегодня свой mp.3 в Эльдорадо (неработает однин наушник, но проблема не в наушниках, поскольку уже проверяла, а где-то в mp.3). Он был куплен там в марте этого года, и еще на гарантии. Копии с чека, заявления, акта о приемке на гарантийный ремонт, акта описи поломки - сняла. Сказали ждать 2 недели - время пошло.....

Ну... "Ельдорадо" - це окрема пісня. Я не гадалка, але попробую:

"І будеш ти ходити до них, і дзвонити будеш, ликом своїм нагадувати про себе і про біду свою. Але як стовпи кам'яні глухі вони будуть. І тоді візьмеш ти перо в руки, і вдосконалюватимеш свій стиль епістолярний у скаргах та зверненнях. І чарівну силу матимуть твої слова не папері викладені - оживуть стовпи, і почнуть говорити. І відчують оживші стовпи прихід біди у вигляді інспектора управіння прав споживацьких, і штрафних санкцій кару невідворотну, і скажуть вони тобі: "Ось, візьми що хочеш на цьому прилавку - і буде воно твоє". І буде розмір дарів тобі піднесених напряму залежати від сили вогню пекельного в сраці у продавців..."

Перевірено.

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
Двадцать минут назад позвонили из Киева. Сказали, что завтра можно идти в СЦ и забирать монитор. Посмотрим *скептически пожимая плечами*. Возьму с собой два экземпляра Претензии на всякий случай ;)

Дай знати - може, сходжу з тобою, подивлюся на це все...

Опубліковано
Дай знати - може, сходжу з тобою, подивлюся на це все...

Давай ориентировочно на 10 или 11 часов встретимся там, если у тебя получается :)

Опубліковано
Следуя совету Ярчика, отнесла сегодня свой mp.3 в Эльдорадо (неработает однин наушник, но проблема не в наушниках, поскольку уже проверяла, а где-то в mp.3). Он был куплен там в марте этого года, и еще на гарантии. Копии с чека, заявления, акта о приемке на гарантийный ремонт, акта описи поломки - сняла. Сказали ждать 2 недели - время пошло.....

Ну... "Ельдорадо" - це окрема пісня. Я не гадалка, але попробую:

"І будеш ти ходити до них, і дзвонити будеш, ликом своїм нагадувати про себе і про біду свою. Але як стовпи кам'яні глухі вони будуть. І тоді візьмеш ти перо в руки, і вдосконалюватимеш свій стиль епістолярний у скаргах та зверненнях. І чарівну силу матимуть твої слова не папері викладені - оживуть стовпи, і почнуть говорити. І відчують оживші стовпи прихід біди у вигляді інспектора управіння прав споживацьких, і штрафних санкцій кару невідворотну, і скажуть вони тобі: "Ось, візьми що хочеш на цьому прилавку - і буде воно твоє". І буде розмір дарів тобі піднесених напряму залежати від сили вогню пекельного в сраці у продавців..."

Перевірено.

Пойдёшь со мной жалобы писать и "дары" выбивать? :)

Я не скандалистка, но себя в обиду не дам

Опубліковано
Пойдёшь со мной жалобы писать и "дары" выбивать? :)

Я не скандалистка, но себя в обиду не дам

С тобой - хоть куда! :)

Опубліковано
Пойдёшь со мной жалобы писать и "дары" выбивать? :)

Я не скандалистка, но себя в обиду не дам

С тобой - хоть куда! :)

Ловлю на слове.

Опубліковано

Якщо ви не проти вставлю і свої п"ять копійок. Хочу зразу сказати що нівякому разі не захищаю "Етамайстер" і тому подібні СЦ. Просто я займаюсь сервісом техніки майже 8 років і працював з Самсунгом по субконтраку як сервісний інженер. Проблема з запчастинами дійсно існує і цьому безліч підтверджень. В Київі всі бистрі і як тільки заказ прийшов на запчастини то вони зразу його записують я видано, поки його обробить менеджер який займається запчастинами в якого список з 28 сервісних центрів і + 36 чи ще більше СЦ які працюють по субконтракту, і на додачу той менеджер тих запчастин в очі сам небачив, а замовляють іх по парт номерам. І йому хоч діод, хоч магнетрон різниці немає ніякої. А скільки разів приходили запчастини не ті або переплутали номери навіть і сказати неможу. За відгрузку вже мовчу. До речі СЦ не просто так дають запчастини а вони їх купляють за гроші і потім після звітування якщо ти правильно заповнив всі документи і все нормально тоді ті гроші повертають місяці через два. От і виходить як в випадку з дешевими грошима CFU (хто читав цю тему СЦ завжди ЛОХ) , фірма відзвітувала що все зроблене а запчастини можуть бути ще в дорозі. От і виходить що крайній завжди останній, тобто СЦ. Хоча повторюю кажу не в захист Ета.... і тому подібних а в захист СЦ. До речі після вашого листа або дзвінка на Самсунг, знімуть премію з СЦ, СЦ з свого боку зніме премію, бо гроші затрачені на запчастини, причому не з директора і експедитора і т.п., а з майстра бо він САМИЙ КРАЙНІЙ. Така практика майже скрізь. Я на це надивився за 4 роки роботи з Самсунгом. А там доречі ремонтують техніку нормальні люди, зі стажем( правда зараз майже всі розійшлись на свої хліба і дійсно понабирали піонерів). Так що нетреба чесати всіх під один гребінь. Хоча признаюсь багато недоліків і в роботі майстрів є. На один монітор вілремонтований, майстер пише 4 бланки плюс проводить його по двох програмах. Такщо ремонтувати немає часу треба правильно заповнити всі бумажки гарним почерком з пробілами і правильними форматами а то не верне Самсунг гроші. От така то історія. Прошу вибачення за флуд , просто заділо чесно кажучи. Всім успіхів!!

Опубліковано

Я все це розумію. Але давай говорити глобально: якщо є проблема у Самсунга з логістикою, постачанням деталей - то навіщо сервісні центри беруться за їхню техніку? Нехай відмовляють Самсунгу в співпраці, хай народ бачить, що Самсунги анвіть ремонтувати ніхто не хоче. В принципі, не такий вже й поганий той Самсунг в деяких сферах, тільки що його ДУУУУУУЖЕ багато, от і багато чого ламається.

Але клієнт не повинен страждати в жодному випадку. Чому сервісний центр годує обіцянками? Чому ен може нормально вибачитися, і запропонувати в тимчасове користування інший апарат? Чому доводиться майже силою захищати свої права?

Не так тут всьо просто...

Опубліковано

А ти можеш представити собі скільки глобально продається техніки Самсунгодних моніторів продається більше 30 можделей, телефонів біля 20 принтерів і т.п. То має бути не сервісний центр а супермаркет електроніки щоб всім давати на підміну. А самсунг недає для СЦ апаратів на підміну. Це вже йде політика фірми , як на мене треба давати на підміну тим хто продав , а не хто ремонтує. В них асортимент є. СЦ годує обіцянками бо і його годують , мені клава на ноут Ровербук йде вже з червня хоча гроші проплачені, що мені говорити клієнту який мені його приніс на ремонт ??? Причому клава недешева в районі 70 доларів, і попаде на гроші не клієнт а я , бо перерахував зі своїх . А неремонтувати техніку гарантійну неможна бо тоді закупочна ціна її буде зовсім друга.

Опубліковано
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

від 19 березня 1994 р. N 172

Київ

Про реалізацію окремих положень Закону України

"Про захист прав споживачів"

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ

N 1178 ( 1178-2002-п ) від 17.08.2002

N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003

N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004

N 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005 )

Відповідно до статей 13, 14 і 20 Закону України "Про захист

прав споживачів" ( 1023-12 ) Кабінет Міністрів України

ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Затвердити:

перелік сезонних товарів згідно з додатком N 1, гарантійні

терміни за якими обчислюються з початку відповідного сезону;

перелік товарів згідно з додатком N 2, з яких виробники

разом з продавцями на договірній основі утворюють обмінний фонд

для надання їх в тимчасове користування споживачам на час

гарантійного ремонту куплених ними товарів; ( Абзац третій пункту

1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1178

( 1178-2002-п ) від 17.08.2002 )

перелік товарів належної якості згідно з додатком N 3, що не

підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють

споживачів з будь-яких причин.

2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету

Міністрів України від 23 вересня 1991 р. N 216 ( 216-91-п ) "Про

затвердження переліку товарів належної якості, що не підлягають

обміну (поверненню) споживачами (покупцями)" (ЗП УРСР, 1991 р.,

N 9, ст.88).

Виконуючий обов'язки

Прем'єр-міністра України Ю.ЗВЯГІЛЬСЬКИЙ

Міністр

Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО

Інд.23

Додаток N 1

до постанови Кабінету Міністрів України

від 19 березня 1994 р. N 172

ПЕРЕЛІК

сезонних товарів, гарантійні терміни за якими

обчислюються з початку відповідного сезону

Одяг, хутряні та інші вироби

весняно-літнього асортименту - з 1 квітня

осінньо-зимового асортименту - з 1 жовтня

Взуття

зимового асортименту - з 15 листопада по

15 березня

весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по

15 травня

літнього асортименту - з 15 травня по

15 вересня

Міністр

Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО

Додаток N 2

до постанови Кабінету Міністрів України

від 19 березня 1994 р. N 172

ПЕРЕЛІК

товарів, з яких утворюється обмінний фонд

Телевізори Мікрохвильові печі

Магнітоли Кухонні машини

Магнітофони В'язальні машини

Радіоприймачі Пилососи

Холодильники Електропраски

Морозильники Електроміксери

Пральні машини Електросоковижималки

Апарати телефонні, у тому числі мобільного зв'язку

Персональні комп'ютери та комплектуючі частини до них

Апаратура для відеозапису та відтворення зображення і звуку

Електрочайники

Електрофени

Електрокавоварки

( Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1642

( 1642-2004-п ) від 13.12.2004 )

Міністр

Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО

Додаток N 3

до постанови Кабінету Міністрів України

від 19 березня 1994 р. N 172

ПЕРЕЛІК

товарів належної якості, що не підлягають обміну

(поверненню)

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,

предмети сангігієни

Непродовольчі товари:

фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір

корсетні товари

парфюмерно-косметичні вироби

пір'яно-пухові вироби

дитячі іграшки м'які

дитячі іграшки гумові надувні

зубні щітки

мундштуки

апарати для гоління

помазки для гоління

розчіски, гребенці та щітки масажні

сурдини (для духових музичних інструментів)

скрипічні підборіддя

рукавички

тканини

тюлегардинні і мереживні полотна

килимові вироби метражні

білизна натільна

білизна постільна

панчішно-шкарпеткові вироби

товари в аерозольній упаковці

друковані видання

лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,

пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні

матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити,

фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір,

визначений покупцем (замовником)

аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із

записом

вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування

тощо)

інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного

каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та

напівдорогоцінного каміння

( Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317

( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від

13.12.2004, N 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005 )

Міністр

Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО

Треба разом з продавцями обмінні фонди утворювати. Це не повинно бути з ресурсів тільки ремонтних організацій.

Опубліковано
Треба разом з продавцями обмінні фонди утворювати. Це не повинно бути з ресурсів тільки ремонтних організацій.

Я з тобою згоден з одної сторони. Але якщо ти пам"ятаєш колись техніку в Луцьку продавали магазини Єкран, Орбіта , Цум, Електрон,і ще пару магазинів. Зараз всі кому не лінь торгують технікою, було б 3 магазини , тоді да. А так одних підприємців за тридцять перевалить. Але як то кажуть не нам рішати. Хоча я більше схиляюсь до думки що підмінний фонд має бути у продавця.

Міністр

Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО хай піде і порахує всі точки де продається техніка. І тоді штампує акти і постанови.

Опубліковано
Я з тобою згоден з одної сторони. Але якщо ти пам"ятаєш колись техніку в Луцьку продавали магазини Єкран, Орбіта , Цум, Електрон,і ще пару магазинів. Зараз всі кому не лінь торгують технікою, було б 3 магазини , тоді да. А так одних підприємців за тридцять перевалить. Але як то кажуть не нам рішати. Хоча я більше схиляюсь до думки що підмінний фонд має бути у продавця.

Міністр

Кабінету Міністрів України І.ДОЦЕНКО хай піде і порахує всі точки де продається техніка. І тоді штампує акти і постанови.

Поправочка. Підмінний фонд повинен бути в СЕРВІСНОМУ ЦЕНТРІ, а не у продавця. Продавців може бути дев'яносто десять, а офіційних СЦ , з якими виробник заключає договір про надання послуг по ремонту виробів, виготовлених Виробником, в місті стільки, скільки вважає за потрібне Виробник. Якщо Виробник вважає, що для задоволення потреб покупців у ремонті куплених виробів, виготовлених Виробником, потрібно п'ять СЦ -- хай забезпечить підмінний фонд на п'яти, якщо п'ять мало і потрібно сто -- хай забезпечить на ста.

Якщо це виробнику не вигідно, то є три варіанта:

1. Робити вироби, які не ломаються

2. Замість ремонту пропонувати заміну виробів на нові зі складу, наприклад, в Києві

3. Перестати виготовляти ті види виробів, які не вміє зробити надійними

Опубліковано

До речі, на протязі гарантійного терміну (не плутати з терміном безкоштовного сервісного обслуговування) покупець здається має право вимагати заміни вийшовшого з ладу пристрою на новий, а не ремонту.

Наприклад у Самсунга, якщо мені не зраджує мій склероз, термін -- 2+1, тобто два роки гарантії і рік безкоштовного сервісного обслуговування

Опубліковано

Techniker, почему меня должна волновать проблема взаимоотношений СЦ и Самунг Электроникс? :otk: Когда я, например, печатаю фотографии и у меня ломается, к примеру, фотопринтер или заканчиваются краски - кого интересует, что я по объективным причинам не могу выполнить заказ?!

Я сдал монитор на гарантийный ремонт. 14 дней. Результата нет. Звонка с извинениями нет. Сказать, когда сделают, не могут. Ладно, 2 недели мне монитор нужен не был, третья тоже была не критична, я перетоптался. Но на четвёртую мне уже надо работать с монитором, а его всё ещё ремонтируют. Мне что уподобиться дятлу и долбать их вопросами-напоминаниями утром, в обед и вечером? Обещают перезвонить (не один раз) - и не перезванивают. Окай, я сам позвонил, я не гордый. Результат тот же - сделаем. Когда? Перезвоним... Почему сами не предлагают мне во временное пользование другой монитор? Я должен изучать Законы Украины, чтобы узнать, что они должны так сделать?

Да ёлы-палы, им же будет проще, я ж не буду их доставать! А если нет такой возможности, то скажите, что монитор мы сделаем, но через 2 месяца. И всё. Блин. А если сделают раньше - то для меня это будет сюрпризом, я им ещё и благодарен буду, может и пива под настроение поставлю :D

Такое отношение настраивает на то, что если у меня выйдет из строя негарантийный товар, я его не понесу в данный СЦ, т.е. они теряют потенциального клиента...

Невесело.

Опубліковано

Plum До речі, на протязі гарантійного терміну (не плутати з терміном безкоштовного сервісного обслуговування) покупець здається має право вимагати заміни вийшовшого з ладу пристрою на новий, а не ремонту.

Як би так було то всі б міняли товар, а не ремонтували. Міняють товар тоді коли він сертифікованим СЦ признаний неремонтопридатним. По друге міняє товар по гарантії не СЦ, а фірма продавець, СЦ пише тільки акт технічного стану і дефектовки і від рішення фірми виробника робить з ним конкретні дії( ламає, розбиває чи відправляє на фірму виробника). Якщо СЦ є якимось боком і продавець цього товару, тобто фірма одна має магазин і СЦ, тоді директор фірми приймає рішення про видачу підміни.

ursa Да ёлы-палы, им же будет проще, я ж не буду их доставать! А если нет такой возможности, то скажите, что монитор мы сделаем, но через 2 месяца. И всё. Блин. А если сделают раньше - то для меня это будет сюрпризом, я им ещё и благодарен буду, может и пива под настроение поставлю

Добре що ти такий веселий , а скільки народу за моєї битності приходило і як взнавали що буде ремонтуватись техніка 14 днів по гарантії і і падали в істерику, то за два місяці прийшлось би викликати швидку. :-) Я хочу ще раз наголосити я не виступаю на захист відносно данного випадку, а викладаю вам сумну реальність. Багато залежить від директора СЦ і самого інженера , скільки раз я розбирав нову техніку і виймав звідти запчастини і потім лишали її на розборку , або по приходу запчастин віновлювали її . І до речі я співпрацював і з Фокстротом і з Єльдорадо вони самі давали техніку на розборку без проблем, тим більше коли клієнт проблемний. Так що багато що залежить і від інженера. В випадку ursa можу тільки зробити припущення що поломка дійсно складна якщо вони так довго неможуть її зробити, або інженерам пофіг на роботу і на заробіток. Робіть висновки. Для того і є приватні підприємці ;-)

Опубліковано
Для того і є приватні підприємці ;-)

Но не в гарантийный же срок! :unsure:

Если б монитору было уже больше трёх лет - конечно, так бы и сделал. Даже не понёс бы в тот СЦ (слишком хороша у него "слава"). А так...

Ну и если сломают его окончательно, то в случае с авторизированным центром есть надежда, что хоть что-то отдадут назад. А вот после неудачного "неавторизированного" ремонта даже в гарантийный срок в СЦ с меня сдерут втридорога. Вопрос - зачем? :D

Хотя, я пока печатал, подумал: если бы моник сломался на четвёртом году жизни, я бы просто поменял его путём покупки нового и не морочил бы никому голову :)

Опубліковано

ursa vs СЦ

1:0 в користь ursa ;)

Сервісний центр визнав факт поломки (хоча були рухи в сторону спригнути - мовляв, монітор робочий), але після демонстрації поломки дійшли згоди, що таки да, мон неробочий. СЦ обіцяв форсувати ремонтні роботи. Видали 17" монітор ТФТ на заміну з невеличким дефектом - але все ж. Доставили ursa з монітором додому.

Незважаючи на певну конфліктність розмови на початку, бесіда гарно закінчилися. Директор СЦ - приємний чолов'яга виявився :)

Опубліковано

Уфф...

Сопротивление было на уровне ;)

Нас обстреливали не по-детски со всех сторон. Но мы тоже не лыком шиты ;)

Рассказывали нам, какие мы плохие парни, но мы утверждали обратное. Когда случилась передышка в артобстреле, мы сообща решили взглянуть на наш "ящик Пандорры". И вот что выяснилось - глюк присутствует, подробно он описан в этой теме.

Вину в развязывании конфликта - как обычно - возложили на самого крайнего. Им оказался приёмщик :(

Во временное пользование дали ЛыЖу, с небольшим деффектом в виде постоянно светящейся вертикальной полосы из пикселей и просили мировую ;)

Отношение к клиентам сразу улучшилось. Прозвучало обещание разобраться с виновным и к концу недели сделать монитор (по возможности).

Некоторые выводы:

1. Плохой инструктаж приёмщика. Хотя при сдаче монитора я подробно ему описывал ситуацию, при которой происходит сбой, в квитанции он указал просто "Вимикається під час роботи". Отсюда -

2. Мастер не знал конкретно, что искать. Но! При демонстрации нам "рабочего" монитора на нём было выставлено разрешение 1024х768 при родном 1280х1024. Почему монитор при проверке не был переведён в нужное разрешение - непонятно. Неквалифицированный подход получается ;)

P.S. В СЦ работают приятные люди. Личных претензий к ним нет. Есть только некоторые недостатки в организации сервиса, которые приводят вот к таким недоразумениям.

P.P.S. Ухожу в режим ожидания :)

Опубліковано

З телефоном Самсунг взагалі вирішив діяти методом доставання. З сьогодняшнього дня почав телефонувати в Сервісний центр на Київській. Там повідомили, що телефон ще очікує на деталі. Вічливо подякував і перепитав, скільки він може прочекати. Відповіли, що невідомо. Відразу після цього дзвінка перетелефонував на 88005020000, де перепитав те саме, з'єднали з якимось дядькою, який взяв мій номер мобільного і поснив, що Самсунгівське представництво взагалі не займається ремонтом техніки, на відміну від сервісного центру, крім того, очікування запчастин в них може тривати до 3-х місяців, на запитання, до кого звернутися, порадив звертатись в магазин, в якому купували телефон, обіцяв перетелефонувати, коли довідається про долю мого телефончика. Відразу після Самсунга перетелефонував в Менс, в якому запитав про долю мого телефончика, відповіли, що потрібно перетелефонувати в сервісний. Тоді запитав, на чиє прізвище нести заяву з проханням отримання телефону з підмінного фонду, прохання надати пояснення про невиконання умов термінів гарантійного ремонту. Попросили залишити номер телефону. Через 15 хв після дзвінка в Самсунг, перетелефонували звідти, доповіли, що телефон відремонтований і до кінця тижня буде в Луцьку (пояснили затримку "ТЕСТУВАВСЯ"), відразу після цього дзвінка перетелефонували з Менса і попросили дані про телефон. Будем бачити результати. Ні - в понеділок іду з купою заяв в менс та на пошту, якщо відмовляться розмовляти там...

Опубліковано

Правильно з сервісним центрами так і треба. Гроші вони мають немаленькі від виробників. Як показує практика якщо у вас товар на гарантії(не на безкоштовному сервісі) і в ремонті понад 14 днів його можна поміняти на абсолютно новий або повернути за нього кошти(перевірено особисто).Головне правильно і обгрунтовано та з посиланням на статті Закону написати заяву

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...