Перейти до змісту

Перспективи розвитку організації велосипедного руху (дорожнього)


Nokian

Рекомендовані повідомлення

Можна почерпнути багато корисного, втілити в життя у повному обсязі важко, але орієнтири правильні.http://www.m24.ru/articles/22973

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одного вони змінити не зможуть - сприйняття велосипедистів водіями.

В Львові велосипедну доріжку, на око так кілометрів з 2, ще за пів року до євро-2012 почали закладати. На данний час зроблено % так 40. Теж на око.

В Луцьку доріг нормальних нема, не те щоб добрих...я вас прошу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

спочатку авто дороги а потім інші приколи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас є велике кільце (15й маршрут) ,якщо розширити дорогу на метр півтора і виділити під велодоріжку.

Точніше велопішохідну.Праву сторону тротуару залишити чисто для пішоходів.

Там, де ширина проїзджої частини дозволяє, вело буде проходити по дорозі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна почерпнути багато корисного, втілити в життя у повному обсязі важко, але орієнтири правильні.http://www.m24.ru/articles/22973

В українських ПДР багато з того вже втілено, а би ж їх тільки дотримувались ....

В нас є велике кільце (15й маршрут) ,якщо розширити дорогу на метр півтора і виділити під велодоріжку.

Точніше велопішохідну.Праву сторону тротуару залишити чисто для пішоходів.

Там, де ширина проїзджої частини дозволяє, вело буде проходити по дорозі.

ага, і тоді там зроблять автопарковку....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Варшаві н.п. багато велодоріжок на тротуарах. Для Луцька це міг би бути прийнятний варіант у деяких місцях, так як пропонує Нокіан. До того ж переобладнані бордюри у місцях з"їздів та перехресть ой як необхідні для інвалідів, батьків з бітьми на калясках, людей з візочками (найчастіше це пенсіонери). Думаю що особи з калясками могли б якось поділитись з"їздами з велосипедистами і усім було б набагато краще жити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

спочатку авто дороги а потім інші приколи

В корне неправильная позиция. Такие вещи отдельно не делаются. Если дороги уже запроэктированны без велодрожек и прочего, в том числе, я уже не говорю про сделанные дороги, то никто уже не станет вносить в них изменения (в виде велодорожек же, например) в ближайшие десятилетия, до первой капитальной реконструкции.

И вообще, эта тема давно обсосана.

Работа в этом направлении давно ведется.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...