Адміністратори serega Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 05:53 Адміністратори #1 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 05:53 Свидетельством кризиса, к которому подходит индустрия широкополосного доступа к Сети, стало отключение от Интернета нескольких пользователей, которые чрезмерно увлекались загрузкой файлов. Прецедент создан американским кабельным оператором ComCast, который отключил особо злостных «качальщиков» на прошлой неделе, сообщает AFP.Провайдер объяснил свой поступок тем, что большая нагрузка на сеть, которую создают некоторые любители скачивания файлов, мешает нормальной работе других абонентов. ComCast не называет точного количества потенциальных клиентов на отключение. Согласно подсчетам, проведенным Washington Post, чтобы попасть в «черный список», достаточно скачивать 1000 песен или 4 фильма в день. Один из отключенных клиентов подал в суд на компанию, мотивируя свой поступок тем, что заявленная провайдером услуга обеспечивает неограниченный доступ к сети Интернет.Согласно исследованиям некоторых экспертов, индустрия широкополосного доступа к Интернету приближается к кризису. Ранее с похожей проблемой столкнулась медиакорпорация BBC, чей сервис онлайнового вещания iPlayer вызвал недовольство у интернет-провайдеров.Взято тут
Гість max-2 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 06:02 #2 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 06:02 О так от. Так шо ребяткі, як завєщав великий Сєрьога, сидіть на модемі і не рипайтесь А якшо адсл глючить, так це ж для вашого ж блага
fog Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 07:07 #3 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 07:07 Мені здається мужик виграє суд у компанії. Я б теж так поступив. Сумніваюсь, що в договорі з ComCast було окреслено можливість відключення...І от так завжди - провайдер не може налаштувать шейпінг а потерпають користувачі.
Адміністратори serega Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 07:09 Автор Адміністратори #4 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 07:09 Мені здається мужик виграє суд у компанії. Я б теж так поступив. Сумніваюсь, що в договорі з ComCast було окреслено можливість відключення...Це велика компанія з грамотними юристами, тим більше в штатах. Так просто на цей крок не пішли б, заявник останеться з носом.Ймовірно в договорі є щось на рахунок якості послуг, так що провайдер може щось типу цього: " нажаль ми не можемо якісно надавати вам послугу, тому змушені розірвати договір".
Адміністратори serega Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 07:13 Автор Адміністратори #5 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 07:13 І от так завжди - провайдер не може налаштувать шейпінг а потерпають користувачі.стань провайдером і тоді почитаєш свій коментар на це.
fog Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 07:27 #6 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 07:27 І от так завжди - провайдер не може налаштувать шейпінг а потерпають користувачі.стань провайдером і тоді почитаєш свій коментар на це.В мене звичайно не тисячі користувачів, але десятку-другому роздаю інет...Я притримуюсь такої думку - неможеш не берись. А то технічно провайдер може виконати свої забовязання перед 1000 користувачами а вішає на систему 2000 і більше, бо бабла хочеться а нове обладнання і канали закупляти в лом.
fog Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 08:05 #7 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 08:05 Це велика компанія з грамотними юристами, тим більше в штатах. Так просто на цей крок не пішли б, заявник останеться з носом.Ймовірно в договорі є щось на рахунок якості послуг, так що провайдер може щось типу цього: " нажаль ми не можемо якісно надавати вам послугу, тому змушені розірвати договір".Невже у слова АНЛІМ так багато різних за змістом пояснень?
Адміністратори serega Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:05 Автор Адміністратори #8 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:05 Це велика компанія з грамотними юристами, тим більше в штатах. Так просто на цей крок не пішли б, заявник останеться з носом.Ймовірно в договорі є щось на рахунок якості послуг, так що провайдер може щось типу цього: " нажаль ми не можемо якісно надавати вам послугу, тому змушені розірвати договір".Невже у слова АНЛІМ так багато різних за змістом пояснень?Для того треба бачити договір, а різниця дійно може бути суттєвою.
fog Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:15 #9 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:15 http://www.comcast.com/Customers/FAQ/FaqCa....ashx?CatId=176цікаво чи в мануалах є рекомендації по обмеженню викачуваних ресурсів...
Адміністратори serega Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:22 Автор Адміністратори #10 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:22 http://www.comcast.com/Customers/FAQ/FaqCa....ashx?CatId=176цікаво чи в мануалах є рекомендації по обмеженню викачуваних ресурсів...Приведене тобою ніякого відношення до договору не має.
fog Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:31 #11 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:31 Написав в сапорт шоб вислали...http://www.comcast.net/terms/subscriber.jsp?cookieattempt=1http://www.housing.cmu.edu/broadband/ComcastSSA2003.pdf
Адміністратори serega Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:56 Автор Адміністратори #12 Опубліковано 30 Вересня, 2007 в 09:56 Прочитав. Звичайний договір, нічого заморочливого. Коротше кажучи (витяг з того договору) провайдер може в будьякий час розрвати з користувачем договір не пояснюючи причину, попередивши останнього за 30 днів. А що там сталось в користувача з комкастом нам і не буде відомо, стаття прикрашена журналюгами.
maniac Опубліковано 4 Жовтня, 2007 в 12:40 #13 Опубліковано 4 Жовтня, 2007 в 12:40 навіть на мойом Кубєгу(кампаклюб універський) качальщиків переводять в окремий канал з обмеженою швидкістю!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.